Hij zei eigenlijk weinig naars over Johan. Hij legde uit dat hij de trainingen van Oranje had gezien en dat hij had waargenomen hoe Van Gaal zijn team heeft opgebouwd. En hij vindt dat Derksen zich moet schamen voor uitspraken uit de categorie "Mussolini".quote:Op maandag 7 juli 2014 21:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Ik hoorde hem alleen maar nare dingen zeggen over Johan. Dat was leuk.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als iemand zoiets over mij zou schrijven zou het niet meer goed komen. Ik denk dat dat voor de meeste mensen geldt.. of je moet een of andere Jezus-freak zijn die alles maar vergeeft
Doe dit aub pas over een half uur of in spoiler.quote:
wut??quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef wdn het volgende:
Er werd harder gespeeld ja
Rode en gele kaarten zijn er niet voor niks bijgekomen ergens rond 1990(?)
Wat is dat? Van Heineken toch?quote:
Tandarts ook weer blij.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit me helemaal vol te stoppen met schuimbanaantjes. Dit is de laatste.. nog eentje.. nog eentje dan..
Siert werd ook door Johan neegesabeld in zijn collumnquote:Op maandag 7 juli 2014 21:31 schreef bechirti het volgende:
Wat een kknerd die sierd. Durft nu ineens ze smoel open te trekken richting johan omdat rene een columpie schreef. Echt eeuwif zonde dat johan koel bleef en ze onderbuikgevoelens niet liet spreken richting die kut sierd
Kontjes blijven kontjes tochquote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe dit aub pas over een half uur of in spoiler.
om 22.00 mag je rukken van Alah?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe dit aub pas over een half uur of in spoiler.
Ik met Napoleonsnoepjes.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik zit me helemaal vol te stoppen met schuimbanaantjes. Dit is de laatste.. nog eentje.. nog eentje dan..
Stap over op die colaflesjes met zure suiker.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Wat zei Johan over Sierd? En Sierd mocht wel eens wat terug zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:33 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Siert wed ook door Johan neegesabeld in zijn collumn
Het is de nacht van de lange messen
Is er nergens een fragmentje van Sierd bij een Europa League wedstrijd van Celtic waar hij interviews deed en daarna Johan voor dictator uitmaakte? Was toen ook live in de uitzending.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:31 schreef bechirti het volgende:
Wat een kknerd die sierd. Durft nu ineens ze smoel open te trekken richting johan omdat rene een columpie schreef. Echt eeuwif zonde dat johan koel bleef en ze onderbuikgevoelens niet liet spreken richting die kut sierd
Oh toen alquote:Op maandag 7 juli 2014 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wut??
1970 eerste WK met kaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |