quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zelfs op FOK! zie je wel eens dat er nep wordt gelachen
Dat zei hij, letterlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Intellectueel het volgende:
Maar zei Sierd nou dat de Oranje-spelers niet met VI-journalisten willen praten als ze in het programma zitten, door Johan?
Dat was als reactie op wat derksen toen tegen Genee zei toen hij wegliep.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Intellectueel het volgende:
Maar zei Sierd nou dat de Oranje-spelers niet met VI-journalisten willen praten als ze in het programma zitten, door Johan?
toch had hij siert goed aangestuurdquote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, Gijp is echt boos volgens mij.
Gaat niet in een paar dagen over.
Je merkt het effect pas na een paar weken.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt dat spul uberhaubt wel zo snel?
Weet ik niet?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Intellectueel het volgende:
WK is dus doorgestoken kaart.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Al vier weken strijden "om achter Oranje aan te gaan"...normaal gesproken zou Nederland nu allang thuis zijn geweest...
Als iemand zoiets over mij zou schrijven zou het niet meer goed komen. Ik denk dat dat voor de meeste mensen geldt.. of je moet een of andere Jezus-freak zijn die alles maar vergeeftquote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, Gijp is echt boos volgens mij.
Gaat niet in een paar dagen over.
Die maken wel samen een WK-hitquote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koert denkt zeker dat die darters bij hem altijd vriendelijk zijn tegen elkaar.
Sinds ze niet meer mogen roken is het bergafwaarts gegaan!!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:29 schreef SergeantPeper het volgende:
VI is al jaren kut. RTL Boulevard maar dan over voetbal met gerecyclede kutgrappen. Waar zijn de tijden van Sport aan Tafel / Voetbal Insite met Ruud ter Weijden en Hugo Camps gebleven met fundamentele en filosofische beschouwingen.
Hij zei eigenlijk weinig naars over Johan. Hij legde uit dat hij de trainingen van Oranje had gezien en dat hij had waargenomen hoe Van Gaal zijn team heeft opgebouwd. En hij vindt dat Derksen zich moet schamen voor uitspraken uit de categorie "Mussolini".quote:Op maandag 7 juli 2014 21:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Weet ik niet?
Ik hoorde hem alleen maar nare dingen zeggen over Johan. Dat was leuk.
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als iemand zoiets over mij zou schrijven zou het niet meer goed komen. Ik denk dat dat voor de meeste mensen geldt.. of je moet een of andere Jezus-freak zijn die alles maar vergeeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |