Uiteraardquote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een fan van snikkels?
Mijn wereldbeeld staat op z'n kop andersquote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Sierd kraamt onzin uit wat een verrassing
Breuk zei dat het in orde wasquote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef Vasion het volgende:
Zittie gast er weer?
Waar komtie vandaan joh?
Leuk voor je.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
Die snikkelgrap maakte ik 2 weken terug al.
baas. Sierd moet oprotten. Totaal niet grappig en vooral ze smoel houden richting johan.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 07-07-2014 om 21:32:56Begrijp dat Sierd de Vos roept dat wij niet meewerken aan #Vioranje omdat anders spelers niet willen praten. Grootste onzin van dit WK reageer retweet
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb er nog eentje in de kast liggenSnicker dan, die snikkel was er gisteren
___
Hij had het wel over die klote rubrieken.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef Adelante het volgende:
Over pillenslikkers gesproken, zat Michael in de column van Johan???
Boogerd heeft nooit doping gebruikt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael Boogerd![]()
![]()
.
Zet er dan die doorgesnoven debiel van een Gert Jacobs neer. Daarvoor kijken de mensen, niet voor die Boogerd die tot zijn oksels in de dopingpot heeft gehangen.
ho ho ho hoquote:Op maandag 7 juli 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael Boogerd![]()
![]()
.
Zet er dan die doorgesnoven debiel van een Gert Jacobs neer. Daarvoor kijken de mensen, niet voor die Boogerd die tot zijn oksels in de dopingpot heeft gehangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |