SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wat slecht van je.quote:
Je hebt hem goed getraind.quote:
Ik ken alleen kale Tom's.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Hee waarom hebben de meeste mannen bruin haar maar hebben Tom's altijd blond haar omg.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Hee waarom hebben de meeste mannen bruin haar maar hebben Tom's altijd blond haar omg.
Da's niks, vrienden hebben tijdens college 999 gehaald.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Net 322 gehaald in Piano Tiles Arcade Modus, ik ben fucking hybride.
'Vrienden'.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Da's niks, vrienden hebben tijdens college 999 gehaald.
Ja, ik denk dat er niet zoveel mensen van de TU/e op dit forum hangen. Ik betwijfel of de TU Delft en/of TU Enschede een eigen reeks konden hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef Rezania het volgende:
Hé Amoebe, goed topic hoor.
SES / [Technische Universiteit Eindhoven] #1 - OP onder constructie.
Ja, vrienden. Is een vreemd concept, ik weet het, maar is wel een fijn iets.quote:
Nope, ook te weinig mensen. Daarom dus idd dat bètatopic.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat er niet zoveel mensen van de TU/e op dit forum hangen. Ik betwijfel of de TU Delft en/of TU Enschede een eigen reeks konden hebben.
Wat dat betreft was dat beta topic toch een goed idee.
Betere dan een vriendslaafje die onder de plak zit.quote:
je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Betere dan een vriendslaafje die onder de plak zit.
Nee, Nijn was al van mij voordat je haar kende.quote:
Hij zit niet onder de plak.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Betere dan een vriendslaafje die onder de plak zit.
Hij bakt er niks van dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij zit niet onder de plak.
Niet mijn plak ten minste.
ah jaloers omdat je haar niet kon krijgenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Fuck jouw nijn. Die dekselse sloerie krijgt wat ze verdient.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit geprobeerd heb.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ah jaloers omdat je haar niet kon krijgen
Ik weet wel beterquote:Op maandag 7 juli 2014 21:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit geprobeerd heb.
Door je vlag achter drie verkenners te stoppenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit geprobeerd heb.
je bent zelf matigquote:Op maandag 7 juli 2014 21:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat komt doordat je troll maar zo matig uitgevoerd is.
Woensdag platenbeurs in Hoorn!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goedenavond.
Ik moet weer eens een keer op vinyljacht mang.
Kan je niet met iets originelers komen. Matig uitgevoerd dit wederom.quote:
Ik woon in Eindje man.quote:
Klopt. Ze zegt het nu. Je bent een waardeloze minnaar, Freek.quote:
Ok.quote:
Ik heb geen geld meer voor vinyl.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik ook niet man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef Amoeba het volgende:
Dit is wel echt de meest geniale GoT scene (Season 4)Echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was de beste scene van seizoen vier.
[ Bericht 3% gewijzigd door Rezania op 07-07-2014 22:15:09 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Dude spoiler even man. Niet iedereen wil weten wie er nog leeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt niet.
[ afbeelding ]'
Dit was de beste scene van seizoen vier.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dude spoiler even man. Niet iedereen wil weten wie er nog leeft.
*Kutserie.quote:
quote:
For those not aware:
- 4Chan trolled Tumblr by creating the "abolish fathers day" movement to make them look like jackasses when they jumped on board with the obviously fake extremist movement.
- Tumblr attempted to "raid" 4chan, which has never worked in the history of the internet.
- 4Chan counter-raided Tumblr. They didn't take it well and started self-diagnosing themselves with panic attacks and PTSD because they are apparently emotionally stable enough to take on the world, but not to see a gore .gif. At least one claimed that she was going to commit suicide.
- Tumblr attempted to create a petition to have 4chan shut down, because this is the only way they know of dealing with their problems other than complaining about them.
- 4Chan creates a petition to have them labeled "mentally disabled landwhales". Which got far more signatures than their petition.
quote:
quote:
quote:
speel met mij schatjequote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb het gekocht. Een uur of 2 terug
Was maar één liedje okequote:
abcdefghagridquote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! Wars: Episode II: Attack of the Clones
Vanmiddag ook alquote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Derde keer dit al.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
En als er vanmiddag ook een poging was, dan is dit de vierde keer.quote:
20, de T is opgedronken, de KLM is weggevlogen en de VW is weggereden.quote:
Het Griekse alfabet kent geen T, K, L, M, V of W.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
20, de T is opgedronken, de KLM is weggevlogen en de VW is weggereden.
Hahahaha xD!
Blijkbaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Krijg je dat gewoon zo te zien?
Ik heb ook een kloontje met een perm-ban.quote:
Hebben mijn ouders godverdomme drie euro betaald voor één post.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloontje met een perm-ban.
Ik ook. Littlerabbit1 is tot nu toe nog nooit betraptquote:Op maandag 7 juli 2014 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook een kloontje met een perm-ban.
Waarom neem je dan ook een abo op een kloontje?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hebben mijn ouders godverdomme drie euro betaald voor één post.
Dus eigenlijk mag jij nu ook niet meer posten, want je hebt een account wat gebanned isquote:
Jasc crashte en toen had ik geen zin meer om te herstarten en de UI kleiner te maken.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook een abo op een kloontje?
Anders kon die gif niet werken.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook een abo op een kloontje?
Oh vervelend.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:51 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mag jij nu ook niet meer posten, want je hebt een account wat gebanned is
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jasc crashte en toen had ik geen zin meer om te herstarten en de UI kleiner te maken.
Nee jij waagt het om hier vrolijk te roepen "mijn kloontjes hebben allemaal nog geen ban!"quote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
Wat een kneusjes zijn jullie allemaal perms op kloontjes.
Rottweilers zijn lieve hondenquote:
Niet iedereen is zo doortrapt als jij Flippiee, of zal ik Tong80 zeggenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
Wat een kneusjes zijn jullie allemaal perms op kloontjes.
Dat roep ik helemaal nietquote:Op maandag 7 juli 2014 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee jij waagt het om hier vrolijk te roepen "mijn kloontjes hebben allemaal nog geen ban!".
Mijn identiteit, wat doe je :squote:Op maandag 7 juli 2014 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rottweilers zijn lieve honden
[..]
Niet iedereen is zo doortrapt als jij Flippiee, of zal ik Tong80 zeggen![]()
wat is dat voor pedo site.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat doe ik liever op primejailbait.com
Jij fapt op minderjarigequote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat doe ik liever op primejailbait.com
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat roep ik helemaal niet
[..]
Mijn identiteit, wat doe je :s
Welk innerlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat andere het ook blindelings zullen accepteren dat je in werkelijkheid een 50 jarige man bent zoals ik deed. Het draait allemaal om het innerlijke toch![]()
omgquote:
Een beetje naar complimenten vissenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welk innerlijk![]()
[..]
omgik wil nu ontbijten of lunchen of allebei
egnie. je kon helemaal geen sprayshop in als de politie zicht op je hadquote:
Of dat je een agent van z'n motor afgooit, niet verdacht. Mensen schieten op je terwijl je gewoon rijdt in een normale wagen, meteen verdacht. Wat.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of dat je een agent van z'n motor afgooit, niet verdacht. Mensen schieten op je terwijl je gewoon rijdt in een normale wagen, meteen verdacht. Wat.
Sowieso de hele logica in dat spel.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een beetje naar complimenten vissen![]()
Maar jouw exceptionele persoonlijkheid en onovertroffen voorkomen deden mij al snel inzien dat ik zoiets glorieus niet zou willen, kunnen en laten lopen enkel omdat er een mogelijkheid zou bestaan dat het om een alterego van een 50 jarige man zou gaan.
[..]
egnie. je kon helemaal geen sprayshop in als de politie zicht op je had![]()
ik dacht aan een ander probleemquote:
Twee ofnie?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jongens ik heb een alcoholprobleem
minikoelkastquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
Weer koppijn. Ik wil echt een koelkast op mijn kamer, anders drink ik te weinig.
Had er al lang gestaan als dat mochtquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:11 schreef RockNijntje het volgende:
Weer koppijn. Ik wil echt een koelkast op mijn kamer, anders drink ik te weinig.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:05 schreef Flippiee het volgende:
I;)
[..]Bedankt
[..]
ik dacht aan een ander probleem
En terecht als dat je reden is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had er al lang gestaan als dat mocht.
Koop een koelbox?!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dingen niet mogenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
<16: "Je bent nog niet eens 16"quote:
Niet op kamers gaan zodra je 18 bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
<16: "Je bent nog niet eens 16"
16: "Je bent net een blauwe maandag 16"
17: "Je bent nog niet eens 18"
18: "Je bent net een blauwe maandag 18"
>18: "Je woont nog altijd in ons huis"
Die laatste is oneindig want ik mag niet op kamers.
Ouders hebben die je gelijk het huis uit trappen zodra je 18 bent.quote:
Tenzij je vervolgopleiding erom vraagt en de situatie thuis stabiel/dragelijk is zou ik niet weten waarom.quote:
Eh, zelfstandig worden? Kan persoonlijk niet wachten totdat ik het huis uit ben, ook al is Leiden maar 5 minuten met de trein.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je vervolgopleiding erom vraagt en de situatie thuis stabiel/dragelijk is zou ik niet weten waarom.
Wtf? Leg uitquote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
https://www.kickstarter.com/projects/324283889/potato-salad
Gvd, 23.000 dollar voor een aardappelsalade._!
Nou dan heb ik nog nooit echt goede aardappelsalade gegeten schijnbaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan lekker zijnMet ham enz, veel mayo
Jij bent dan ook geen 18 meer?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, zelfstandig worden? Kan persoonlijk niet wachten totdat ik het huis uit ben, ook al is Leiden maar 5 minuten met de trein.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou dan heb ik nog nooit echt goede aardappelsalade gegeten schijnbaar.
Dat ziet er al een stuk beter uit dan de meuk die ik altijd voorgeschoteld krijg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit o.a bacon in
Foto van Pinterest
Wij aten een keer met kerst soort aardappel/zuurkool lasagne met baconquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappels & spek, sowieso goede combi
Want op je 18de mag je niet naar zelfstandigheid verlangen?quote:
Zuurkool, nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij aten een keer met kerst soort aardappel/zuurkool lasagne met baconDat was zoooo lekker.
Jij nam jezelf als voorbeeld dat deed ik niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want op je 18de mag je niet naar zelfstandigheid verlangen?
Ja, dit was echt lekkerquote:
En ik verwerp je voorbeeld op grond van mening dat leeftijd niks uitmaakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij nam jezelf als voorbeeld dat deed ik niet.
Daar waar ik mensen die uit huis gingen voor zelfstandigheid nooit heb veroordeeld. Ik reageerde louter op Amoeba zijn 'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik verwerp je voorbeeld op grond van mening dat leeftijd niks uitmaakt.
En ik reageerde louter op je mening dat er geen reden is om uit huis te gaan, die is er wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar waar ik mensen die uit huis gingen voor zelfstandigheid nooit heb veroordeeld. Ik reageerde louter op Amoeba zijn '' smiley omtrent het in huis blijven tot na je 18de
quote:
Dat is niet waar. Ik reageerde op een stelling die het in huis blijven veroordeelde en ik weerlegde dit verwijt door te stellen dat er geen redenen waren om per se uit huis te moeten op die leeftijd. Dat mensen hier logischerwijs wel voor kiezen stond er los van maar dan gaat het om een eigen keuzequote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik reageerde louter op je mening dat er geen reden is om uit huis te gaan, die is er wel.
Onwaar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik reageerde op een stelling die het in huis blijven veroordeelde en ik weerlegde dit verwijt door te stellen dat er geen redenen waren om per se uit huis te moeten op die leeftijd. Dat mensen hier logischerwijs wel voor kiezen stond er los van maar dan gaat het om een eigen keuze
Ik heb geen idee meer wat ik type overigens.
Je vergat "per se".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je vervolgopleiding erom vraagt en de situatie thuis stabiel/dragelijk is zou ik niet weten waarom.
Pure ethanol.quote:
Hallon ballon.quote:
Onzin. Ik reageer toch op Amoeba zijn veroordeling. Het is niet alsof ik er uit het niets meekom.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onwaar.
[..]
Je vergat "per se".
[..]
Pure ethanol.
[..]
Hallon ballon.
Het is nogal oncomfortabel, ze zijn blijkbaar te pauper voor een kussen.quote:
Dat mag heullll nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onwaar.
[..]
Je vergat "per se".
[..]
Pure ethanol.
[..]
Hallon ballon.
We zijn aan het praten als ontwikkelde mensen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin. Ik reageer toch op Amoeba zijn veroordeling. Het is niet alsof ik er uit het niets meekom.
Waar zijn we mee bezig?
?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is nogal oncomfortabel, ze zijn blijkbaar te pauper voor een kussen.
Dat vraag ik mij de afgelopen vijf minuten ook een beetje af inderdaad. Dat vraag ik mijzelf ook de hele tijd af als ik in ONZ post.quote:
Dat mag wel, wodka komt al bijna in de buurt joh.quote:
Echt? Hoe zit dat dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat mag wel, wodka komt al bijna in de buurt joh.
Krijg je geen kussen nee?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is nogal oncomfortabel, ze zijn blijkbaar te pauper voor een kussen.
Houten stoelen in collegezalen.quote:
96% is bijna 70%, dus tja. Wodka is ook niet veel meer dan ethanol en water.quote:
Collegestoelen horen gewoon comfortabel te zijn, geef toe.quote:
Wel mee eens ja. Kun je zelf niet een riant kussentje kopen dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
Collegestoelen horen gewoon comfortabel te zijn, geef toe.
Meh, het is vooral de rug die naar de klote gaat als je van 9 tot 5 moet. Maar voor de rest is het wel tof, jaar is ook snel gegaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wel mee eens ja. Kun je zelf niet een riant kussentje kopen dan?
Okay, dus je zit van negen tot vijf zonder onderbreking op zo'n harde pauperstoel?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, het is vooral de rug die naar de klote gaat als je van 9 tot 5 moet. Maar voor de rest is het wel tof, jaar is ook snel gegaan.
Waar ben jij dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh, het is vooral de rug die naar de klote gaat als je van 9 tot 5 moet. Maar voor de rest is het wel tof, jaar is ook snel gegaan.
Nee, drie kwartier college en dan een kwartier pauze. Ook 1,25 uur (quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Okay, dus je zit van negen tot vijf zonder onderbreking op zo'n harde pauperstoel?
Sassem.quote:
Oh de universiteit van Sassem, die ken ik niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, drie kwartier college en dan een kwartier pauze. Ook een 1,25 uur (_! ) middagpauze in Delft. Maar toch, je gaat het voelen.
[..]
Sassem.
ah zoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Houten stoelen in collegezalen.
[..]
96% is bijna 70%, dus tja. Wodka is ook niet veel meer dan ethanol en water.
[..]
Collegestoelen horen gewoon comfortabel te zijn, geef toe.
Lr is toch weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo allemaal.
(dit is normaal gesproken niet spannend, maar nu het niet mag van LR weer wel)
Oh, de UL en de TUD dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh de universiteit van Sassem, die ken ik niet.
Dat zou de definitie van 'vriend' wel erg veranderen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan voel ik me veiligNiet dat ik bang ben voor mijn beste vriend.
Welterustenquote:
Eigenlijk voel ik mij altijd al veilig, LR en ik, wij houden elkaar scherp, dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou de definitie van 'vriend' wel erg veranderen.
[..]
Welterusten
Dat is een mooie vriendschap, zo hoort het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk voel ik mij altijd al veilig, LR en ik, wij houden elkaar scherp, dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen.
Alsof er meerdere Flippiee's zouden kunnen zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zal nu heel erg op je woorden passen Johannes.
Nee grapje hoor. Wij laten ons niet uit elkaar drijven door een Flippiee meer of minder
Ik heb een pic van zijn pener, wil je die ook hebben?quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een pic van zijn pener, wil je die ook hebben?
Ik vind dat er zo langzamerhand iets zeer moois groeit. Een driemans(vrouws)schap wat zeer hecht is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee grapje hoor. Wij laten ons niet uit elkaar drijven door een Flippiee meer of minder
LR, klopt het dat je dronken bent?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee.quote:
Waarom? Omdat ik geen antwoord geef? Ik hoef toch niet per sé op elke vraag te antwoorden? Jij typt ''Dat is nog steeds geen antwoord.'' Dus ik typ "nee" als in "nee, dat is nog steeds geen antwoord" niet als in ''nee, ik hoef die foto niet''.quote:
Je wilt het dus gewoon.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik geen antwoord geef? Ik hoef toch niet per sé op elke vraag te antwoorden? Jij typt ''Dat is nog steeds geen antwoord.'' Dus ik typ "nee" als in "nee, dat is nog steeds geen antwoord" niet als in ''nee, ik hoef die foto niet''.
Je hebt dus nog steeds geen antwoord, en die krijg je lekker ook niet [ afbeelding ]
Weltrustenquote:
Jongens toch, kunnen we dit niet oplossen met een glitterplaatje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik geen antwoord geef? Ik hoef toch niet per sé op elke vraag te antwoorden? Jij typt ''Dat is nog steeds geen antwoord.'' Dus ik typ "nee" als in "nee, dat is nog steeds geen antwoord" niet als in ''nee, ik hoef die foto niet''.
Je hebt dus nog steeds geen antwoord, en die krijg je lekker ook niet [ afbeelding ]
Oké.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongens toch, kunnen we dit niet oplossen met een glitterplaatje.
En ik zei nee, bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk een film, haha dat is echt nieuw dat ik dat alleen doe
Waarom doe je dat dan alleen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk een film, haha dat is echt nieuw dat ik dat alleen doe
Niemand om mee te kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan alleen?
Dan kan ik je ook niet helpen. Je had de film mee kunnen nemen naar casa Etsu, maar die schijnt om 22:00 al hele belangrijke andere plannen te hebben.quote:
Ahwquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omygod, nu ga ik even huilen. Ik weet dat je mij niet mag, maar jeetje.
quote:
wtf is dit allemaal zegquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ze vroegâhThe Distillers
Ja hoor. Druk met van allesquote:
ik had even besprekingquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb 1 vak niet gehaald en nu heb ik m'n p niet
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb 1 vak niet gehaald en nu heb ik m'n p niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |