SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wat slecht van je.quote:
Je hebt hem goed getraind.quote:
Ik ken alleen kale Tom's.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Hee waarom hebben de meeste mannen bruin haar maar hebben Tom's altijd blond haar omg.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Hee waarom hebben de meeste mannen bruin haar maar hebben Tom's altijd blond haar omg.
Da's niks, vrienden hebben tijdens college 999 gehaald.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Net 322 gehaald in Piano Tiles Arcade Modus, ik ben fucking hybride.
'Vrienden'.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Da's niks, vrienden hebben tijdens college 999 gehaald.
Ja, ik denk dat er niet zoveel mensen van de TU/e op dit forum hangen. Ik betwijfel of de TU Delft en/of TU Enschede een eigen reeks konden hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef Rezania het volgende:
Hé Amoebe, goed topic hoor.
SES / [Technische Universiteit Eindhoven] #1 - OP onder constructie.
Ja, vrienden. Is een vreemd concept, ik weet het, maar is wel een fijn iets.quote:
Nope, ook te weinig mensen. Daarom dus idd dat bètatopic.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat er niet zoveel mensen van de TU/e op dit forum hangen. Ik betwijfel of de TU Delft en/of TU Enschede een eigen reeks konden hebben.
Wat dat betreft was dat beta topic toch een goed idee.
Betere dan een vriendslaafje die onder de plak zit.quote:
je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Betere dan een vriendslaafje die onder de plak zit.
Nee, Nijn was al van mij voordat je haar kende.quote:
Hij zit niet onder de plak.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Betere dan een vriendslaafje die onder de plak zit.
Hij bakt er niks van dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij zit niet onder de plak.
Niet mijn plak ten minste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |