Dit.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mensen doen domme dingen als ze boos zijn helaas.. het is echt laag van Johan wat hij gezegd heeft.
Als ik nu terugwissel ben je dan in de war of juist niet?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En wil je niet steeds van UI wisselen? Ik raak in de war.
Je zou inmiddels alle UI's van johannes wel moeten kennen, hij heeft geen geheimen meer voor mij.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En wil je niet steeds van UI wisselen? Ik raak in de war.
Hij heeft toch nog twee jaar contract à 4 ton per jaar? Denk dat het hem best wat geld kost om contractbreuk te plegen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als Johan onder zijn contract uit wil had hij natuurlijk gewoon kunnen stoppen. Die man heeft geen geldzorgen meer denk ik.
Dat is wel waar ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Katwijkse ziekte moet je niet mee spotten
Uh daar moet ik even over nadenkenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik nu terugwissel ben je dan in de war of juist niet?
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef KingRoland het volgende:
Niemand kan aan cruijff tippen al heb je 10 wk's gewonnen.
Voor je werkstuk wil ik dat je ze alle 10 noemt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou inmiddels alle UI's van johannes wel moeten kennen, hij heeft geen geheimen meer voor mij.
Je hebt wel muntjes gekocht.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had geen reiskosten, slechts 55 euro.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij Lex Immers ooit zien spelen?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef KingRoland het volgende:
Niemand kan aan cruijff tippen al heb je 10 wk's gewonnen.
Nu je het zegt, mij kostte het zeker 80 euro bij elkaar als het niet meer wasquote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zijn er maar 2 hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor je werkstuk wil ik dat je ze alle 10 noemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |