Zeker weten.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:47 schreef Saekerhett het volgende:
Frank is binnen nu en een jaar of 10-15 wel een keer bondscoach.
Die komt Oranje toch niet meer tegen, want Muller gaat in Brasilia voetballen tegen Argentiniequote:Op maandag 7 juli 2014 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Muller, daar gaan de Vrij en Vlaar het heel lastig tegen krijgen. Vervelende speler.
Hij vond de TOP5 goed zoals ie was dus hij wil de er niks bij doen omdat er dan wat uit moest.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Ik lette even niet op, wat zei Frank?
Ah. Ze zouden de goals tegen Spanje moeten samenvoegen om wat ruimte te maken voor niet-Nederland momenten.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Hij vond de TOP5 goed zoals ie was dus hij wil de er niks bij doen omdat er dan wat uit moest.
Als herinnering, voor op de NOS redactie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:02 schreef asco het volgende:
Een 3D-print van de hond Messi. Niet dat we doorslaan ofzo.
Volgens mij loop je dan het risico dat je meniscus goed beschadigd raakt, toch wel oppassen dus.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:39 schreef Pandaplint het volgende:
Knie op slot is toch niet zo heel ernstig? Ok, het is even pijnlijk, maar meer niet.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:42 schreef Syntix het volgende:
NOS die weer moet geilen op messi![]()
donder gvd eens op met het praten over die kutdwerg met ons belastinggeld.
quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Messi en Ronaldo kunnen zat trucjes, gewoon geen zin in natuurlijk
Arme jijquote:
Knappe vrouw + voetbal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:19 schreef superniger het volgende:
Waarom nodigen ze haar uit?
Dit boeit echt niemand.
Ik vind haar best knap ja.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, die met dat donkere haar, niet die grijze.
Oh ik niet.quote:
Vroeger mocht ik hem niet, maar hij is wel een baasje aan het worden.quote:
Ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef Slobeend het volgende:
Blauwe broekjes bij Brazilie en zwarte bij Duitsland. Zo hoort het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bernardquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:31 schreef BramKVO het volgende:
Toen speelde Brazilië met rivaldo, Ronaldinho en Ronaldo voorin. Vnvd met Fred, Hulk en Bernard. Wat een verschil.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:34 schreef superniger het volgende:
BBC is nu ook live.DankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Racist.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:34 schreef franklop het volgende:
Kan zij samen met Winkels niet lekker naar Spanje ofzo
hoho, niet in de zakquote:
het doel van bonnie stat nog steeds open.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
De historie leert dat zelfs dat niet mag baten
Die vlek op haar pootquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:41 schreef snellejelle het volgende:
Het is de nos gelukt een niet al te knappe 22-jaroge braziliaanse te vinden. Hulde.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Ronaldo > Klose.
Dus hopen dat Klose geen goals meer maakt.
Gaat lastig wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef BB-King het volgende:
Hup Duitsland, ik wil wraak op de 1974 finale.
Filip Joosquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:29 schreef franklop het volgende:
Die beelden net van huilend kind van Robben met Belgische commentator voor wie dat teveel werd
prachtig toch. Die zit er ook al maand en zal mogelijk ook kinderen hebben. Mooi momentquote:
Nee, de analyse van Co is juist het beste onderdeel van vandaag.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat gezeik steeds. Liever dit dan een college van Co.
Dat ben ik na 10 minuten wel zat.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, de analyse van Co is juist het beste onderdeel van vandaag.
Ja dat beeld was zo grappigquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Deco en Gio die naast elkaar zitten na zo'n wedstrijd.
haha ja die speelden toentertijd samen bij Barcaquote:Op donderdag 10 juli 2014 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Deco en Gio die naast elkaar zitten na zo'n wedstrijd.
VI Oranje kijk je niet meer?quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand nog een TV-Tip?
Ik verveel me kapot.
Büttner moet inderdaad niet zo huilen. Vind het vooral jammer dat Urby niet mee was dit WK, met vijf verdedigers heb je veel meer aan Urby dan Blind (snelheid, loopvermogen). Daarnaast heeft hij volgens mij genoeg wedstrijden gespeeld bij AC Milan afgelopen seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Geen Sneijder zou ik niet zo'n gemis vinden.
Gewoon Memphis Depay erin.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Dekatria het volgende:
Geen schoppartij gezien op dit WK? Hugo heeft BRA-COL gemist?
Zijn laatste WK denk ik, gun hem wel wat meer dan net voor de wedstrijd geblesseerd uitvallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Als laatste wapenfeit een gemiste penaltyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn laatste WK denk ik, gun hem wel wat meer dan net voor de wedstrijd geblesseerd uitvallen.
quote:
quote:Jamai kan niet meer over straat door look-a-like
Onze Jamai Loman kan niet meer over straat in Duitsland dankzij voetballer Mario Götze. Ze lijken namelijk sprekend op elkaar, aldus veel televisiekijkers.
Dit opmerkelijke nieuwtje meldt Showvandaag.nl. Waarom de twintigers zoveel op elkaar zouden lijken, is niet bekend, misschien hun kapsel?
Mario Götze, het 'wonderkind' van het Duitse voetbalteam scoorde zondagavond het winnend doelpunt in de finale van het WK. Dat is iets wat zanger Jamai niet zo snel zou doen...
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_over_straat__.html
http://www.npo.nl/fifa-we(...)07-2014/POW_00807088quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:03 schreef dick_laurent het volgende:
Heeft iemand hier een linkje met die laatste video die ze uit hadden gezonden na de WK finale??
Kan hem nergens terugvinden...
Was zo'n video met een braziliaanse stem eronder en alle beelden van het WK in slowmotion die voorbij kwamen. Vond ik echt een mooi filmpje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |