Büttner moet inderdaad niet zo huilen. Vind het vooral jammer dat Urby niet mee was dit WK, met vijf verdedigers heb je veel meer aan Urby dan Blind (snelheid, loopvermogen). Daarnaast heeft hij volgens mij genoeg wedstrijden gespeeld bij AC Milan afgelopen seizoen.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Geen Sneijder zou ik niet zo'n gemis vinden.
Gewoon Memphis Depay erin.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:44 schreef Dekatria het volgende:
Geen schoppartij gezien op dit WK? Hugo heeft BRA-COL gemist?
Zijn laatste WK denk ik, gun hem wel wat meer dan net voor de wedstrijd geblesseerd uitvallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:43 schreef alors het volgende:
Als laatste wapenfeit een gemiste penaltyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn laatste WK denk ik, gun hem wel wat meer dan net voor de wedstrijd geblesseerd uitvallen.
quote:
quote:Jamai kan niet meer over straat door look-a-like
Onze Jamai Loman kan niet meer over straat in Duitsland dankzij voetballer Mario Götze. Ze lijken namelijk sprekend op elkaar, aldus veel televisiekijkers.
Dit opmerkelijke nieuwtje meldt Showvandaag.nl. Waarom de twintigers zoveel op elkaar zouden lijken, is niet bekend, misschien hun kapsel?
Mario Götze, het 'wonderkind' van het Duitse voetbalteam scoorde zondagavond het winnend doelpunt in de finale van het WK. Dat is iets wat zanger Jamai niet zo snel zou doen...
http://www.telegraaf.nl/p(...)r_over_straat__.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |