Auwtsj..... Dat is niet tof. Ik was van de week ook super bang want onze gastmoederkat zat op het konijn van de buren te azen. Ik ben dan standaard bang en ze was ontsnapt. Wat ook nog niet eens mag!!!! Maarja, niks gebeurd gelukkig.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een doos. Vinden ze prachtig.
[..]
Mijn oude buurvrouw had vier katten. Raad eens waar die vier katten graag zaten. En welke vijver ze graag leegvisten
. En welke cavia's ze oppeuzelden
.
Wat een rel is dat geweest, zeg.
Ah, condooms aan het inkopen dus. Dan komt een grootverpakking mooi van pas zou je denken.quote:
Ja kanquote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
In een doos. Vinden ze prachtig.
[..]
Mijn oude buurvrouw had vier katten. Raad eens waar die vier katten graag zaten. En welke vijver ze graag leegvisten
. En welke cavia's ze oppeuzelden
.
Wat een rel is dat geweest, zeg.
Dat vind ik zielig, sowieso creeeren de eigenaren de mogelijkheid, de katten maken er slechts gebruik van.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eigenaren? In stukjes hakken en meegeven met het vuilnis. Of de lichamen in gebluste kalk dumpen. Zoveel mogelijkheden.
Het is een latina.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of ze was Mexicaans en zit in de US? Ik weet het ook allemaal niet precies hoor
Latina in LAquote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of ze was Mexicaans en zit in de US? Ik weet het ook allemaal niet precies hoor
Ik wil hier niet aan denkenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, condooms aan het inkopen dus. Dan komt een grootverpakking mooi van pas zou je denken.
Ik heb de KPD foto's gezienquote:
Ijsthee ook.. En melk, en als je kaas wilt, de eerste optie die je ziet is 160! plakjes...quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Amerika he. Waar je coca cola standaard vanaf 1.5 liter koopt.![]()
![]()
![]()
Nee, dat was inderdaad niet tof.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Auwtsj..... Dat is niet tof. Ik was van de week ook super bang want onze gastmoederkat zat op het konijn van de buren te azen. Ik ben dan standaard bang en ze was ontsnapt. Wat ook nog niet eens mag!!!! Maarja, niks gebeurd gelukkig.
Lekker toch!!! Goedkoper dan hier?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ijsthee ook.. En melk, en als je kaas wilt, de eerste optie die je ziet is 160! plakjes...
Nou ja misschien is het niet per de nodig inderdaad. Kan de woonkamerdeur ook dichthouden natuurlijk.quote:
Je wil ze zien?quote:
Volgens mij lees jij Air zijn post verkeerd, muppetquote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja kan
[..]
Dat vind ik zielig, sowieso creeeren de eigenaren de mogelijkheid, de katten maken er slechts gebruik van.
Ik heb geen flauw idee, de buren hebben hun hele tuin in principe afgeschermd met een superhoge haag dus heb dat hele beest nog nooit gezien maar je hoort hem zo knabbelen aan het drinkflesjequote:Op maandag 7 juli 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat was inderdaad niet tof.
Over konijnen hoef je je niet echt zorgen te maken, in principe. Die zijn sterker dan katten. Tenzij het een mini-konijn is. Onze Franse Hangoren waren echte kattenmeppers.
Er zijn er wel meer die Air zijn superieure humor niet snappenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij Air zijn post verkeerd, muppet.
Sssstquote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij Air zijn post verkeerd, muppet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |