en nu moeten wij vragen wat er was?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tinderslet deed raar de afgelopen tijd. Al een paar keer gevraagd wat er was enz.
Uiteindelijk gisteren behoorlijk aan het zeiken gegaan (zoals alleen een vrouw dat kan zeg maar)
Vandaag eindelijk te horen gekregen wat er was.
Ja, vreselijk. Zeg het verdomme gewoon als je wat dwars zitquote:
Hij denkt dingen die niet waar zijn.quote:
ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei het er wel altijd standaard bij. Bij ons asiel gebeurt dat sowieso (hoor mij praten over ons asiel).
[..]
Dan dat andere ding, hoe heet 't... Exotic.
Hij deed nog erger dan gedraai.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vreselijk. Zeg het verdomme gewoon als je wat dwars zit. Ik snap dat gedraai nooit zo.
Hahaha omfg. Welke klok precies? Boven bedoel je?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beetje rare vraag hé, maar kan je eens een foto maken van de achterkant van die ouderwetse klok die bij jullie in de kast staat? Ik heb er ook zo een maar er mist wat
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij denkt dingen die niet waar zijn.
Hij denkt dat ik zwaar verliefd ben, is niet zo. Ik vind hem leuk (moet ook wel om ermee te kunnen neuken natuurlijk) en de seks is heerlijk. Meer niet.
Weet ik niet. Denk dat t wel mijn schuld was maar niet expresquote:Op maandag 7 juli 2014 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kwam het topic dan in F&F terecht?![]()
Ik had gewoon op "nieuw topic" geramd
Is gewoon een kortharige variëteit van de Pers. En net zo lelijk, imo. Sorryquote:Op maandag 7 juli 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja.
Nou ja, ik vind dus dat dat wel altijd erbij gezegd mag worden
Ik snap je helemaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij deed nog erger dan gedraai.
Echt binnen 5 minuten van willen afspreken naar toch maar niet. Zo frustrerend.
Lekker he die vodkaquote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weet ik niet. Denk dat t wel mijn schuld was maar niet expres
Ook dat!quote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Je kan je maar ergens druk om maken...
Gevalletje projectie?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij denkt dingen die niet waar zijn.
Hij denkt dat ik zwaar verliefd ben, is niet zo. Ik vind hem leuk (moet ook wel om ermee te kunnen neuken natuurlijk) en de seks is heerlijk. Meer niet.
Nee nee benedenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha omfg. Welke klok precies? Boven bedoel je?
Geen idee!!!quote:
Klinkt alsof hij er geen zin meer in heeft.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tinderslet deed raar de afgelopen tijd. Al een paar keer gevraagd wat er was enz.
Uiteindelijk gisteren behoorlijk aan het zeiken gegaan (zoals alleen een vrouw dat kan zeg maar)
Vandaag eindelijk te horen gekregen wat er was.
Dump hem.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee!!!
Ik snap serieus niets meer van die man!
Zo tegenstrijdig allemaal, zo vaag ook.
En ja daar word ik vet onzeker van, dat heb ik hem ook gezegd.
Daarom val ik op vrouwen... Die zijn tenminste niet zo labiel...quote:Op maandag 7 juli 2014 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen idee!!!
Ik snap serieus niets meer van die man!
Zo tegenstrijdig allemaal, zo vaag ook.
En ja daar word ik vet onzeker van, dat heb ik hem ook gezegd.
Ik moest knorrenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom val ik op vrouwen... Die zijn tenminste niet zo labiel...
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom val ik op vrouwen... Die zijn tenminste niet zo labiel...
Pas maar op, Samzz houdt wel van knorrende wezens.quote:
het is wel gerigistreerd als apart ras inmiddels.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is gewoon een kortharige variëteit van de Pers. En net zo lelijk, imo. Sorry.
En het mag er inderdaad wel standaard bij.
[..]
Ik snap je helemaal.
Maar de seks is zo lekkerquote:
Samzz vindt mijn huppelknor heel tof jaquote:Op maandag 7 juli 2014 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op, Samzz houdt wel van knorrende wezens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |