En je bent?quote:
En waarom zwem je niet meer of waarom ben je ermee gestopt (wedstrijden) ?quote:
Toen dus gestopt omdat interesse minder werd, geen zin in 3x trainen en zo. Stopte met 13 jaar of zo. Toen hele middelbare school niets aan sport gedaan en dit met 22 of zo weer echt opgepakt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
En waarom zwem je niet meer of waarom ben je ermee gestopt (wedstrijden) ?
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
Leuke foto Friend!
Ik heb zo'n foto nog toen ik op karate zatAlleen niet digitaal helaas
Ook leuk dat karate denk ik zo? Legaal vechten en zelfs als kind doelen stellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
Leuke foto Friend!
Ik heb zo'n foto nog toen ik op karate zatAlleen niet digitaal helaas
quote:
Yup. Ben ook erg ver gekomen. Had groene band gehaald en daarna was enkel bruin nog wat we van zwart scheidde. Helaas kreeg ik het te druk met school en studie dus niet meer mee verder gegaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook leuk dat karate denk ik zo? Legaal vechten en zelfs als kind doelen stellen.
Stelt niks voorquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Ben ook erg ver gekomen. Had groene band gehaald en daarna was enkel bruin nog wat we van zwart scheidde. Helaas kreeg ik het te druk met school en studie dus niet meer mee verder gegaan.
Top dat je er mee bezig bent.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef zeefje het volgende:
10kg sit ups is zwaar om mee te startenmaar het lukt
![]()
Ongelofelijk stereotyperend beeldquote:
Brave jongen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ongelofelijk stereotyperend beeld
Ik heb tijdens mijn lessen geen enkele plank door hoeven slaan, laat staan brandende.
Ik ben te braaf en te lief jaquote:
Vandaag ab en biceps dayquote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat het goed en gezond voor je isEn je moet ergens beginnen. Genoeg mensen die niets doen.
Elk begin is lastig bij alles, en je bent dan zo groen als gras. Maar op den duur kom je erin en wordt je er steeds beter inquote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat het goed en gezond voor je isEn je moet ergens beginnen. Genoeg mensen die niets doen.
Tegen me hoef je niet te liegen hoor. Ik ga je niet straffen ofzo.quote:
Ik lieg niet. En voor jouw straffen ben ik heus niet bang. Heet geen Sylquote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Tegen me hoef je niet te liegen hoor. Ik ga je niet straffen ofzo.
Je mag Syl niet onderschatten hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lieg niet. En voor jouw straffen ben ik heus niet bang. Heet geen Syl
Ik sport al twee maanden. Alleen de eerste 2 weken Veel beginnelingsblesseures daarna nooit meerquote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elk begin is lastig bij alles, en je bent dan zo groen als gras. Maar op den duur kom je erin en wordt je er steeds beter in
Was algemeen bedoeld lieve zeefquote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik sport al twee maanden. Alleen de eerste 2 weken Veel beginnelingsblesseures daarna nooit meer
Van mij mag het. Ik houd van beeldende kunst.quote:
Mooie benen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:28 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar legday. Ze zwabberen
Mooier dan de mijnequote:
Veel haartjes , neem ik aan?quote:
Yup. Ik scheer alleen waar nodig.quote:
Waar?quote:
quote:
Idem hierquote:
Omdat ik die dingen niet fijn vind zitten en ik niet geloof dat dat het verschil is tussen geen date en een datequote:
Dat weet je best wel!quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:47 schreef yats het volgende:
Omdat ik die dingen niet fijn vind zitten en ik niet geloof dat dat het verschil is tussen geen date en een date
çava nog...quote:Op maandag 7 juli 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet je best wel!
Al schijnt een stoppelbaardje best leuk te zijn
Ja sorry, ik geloof daar niet in.quote:
Whut?quote:
oh sorry.quote:
Ik begin me af te vragen waar jij wél ingelooft.quote:
Geen idee, dat weet ik zelf ook niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen waar jij wél ingelooft.
Spijtigquote:
Je was goed op weg.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
oh sorry.
Ik wou zeggen: "valt mee" in het Nederlands.
Understatementquote:
Nee hoor, het was/is een statement.quote:
Ook goedquote:Op maandag 7 juli 2014 21:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee hoor, het was/is een statement.
Beter dan met 40 kilometer per uur een boom koppen zoals ik vorige week probeerde.quote:
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ahw...kusje d'r op zodat ie niet meer auw doet?
quote:
Fietsen heb ik al genoeg gedaanquote:Op maandag 7 juli 2014 21:23 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer. Even stuk gefietst. Nu nog droog dus even lekker door de polderGewoon fietsen that is, niet wielrennen oid.
Aaahwquote:
Waarom probeerde je dat dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Beter dan met 40 kilometer per uur een boom koppen zoals ik vorige week probeerde.
"Ik heb geen houten kop!"quote:
jaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ahw...kusje d'r op zodat ie niet meer auw doet?
das wel eruug hardquote:Op maandag 7 juli 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Beter dan met 40 kilometer per uur een boom koppen zoals ik vorige week probeerde.
quote:
Het was dat of de tegenligger die me op een slingerweg tussen de heuvels per se op een onmogelijk punt wilde passeren koppen. De boom leek mij de veiligste keus.quote:
Ja ok, dus het was eigenlijk een soort chicken spelen?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Het was dat of de tegenligger die me op een slingerweg tussen de heuvels per se op een onmogelijk punt wilde passeren koppen. De boom leek mij de veiligste keus.
Ach iedereen heeft zijn dingen en hier ben je volgens mij altijd welkom. Zegt de newbie himself...quote:Op maandag 7 juli 2014 21:43 schreef zeefje het volgende:
--
ik voel mij meer en meer thuis zijn. met mijn bordeline problematiek![]()
Jep, kostte me wel mooi een nieuwe helm en een nieuwe wielrenbroek. En stoppen? Ho maar! Die kerel reed gewoon door...quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
Ja ok, dus het was eigenlijk een soort chicken spelen?
Ach, begrip voor elkaar kost geen moeite.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:43 schreef zeefje het volgende:
![]()
--
ik voel mij meer en meer thuis zijn. met mijn bordeline problematiek![]()
Newbiequote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
Ach iedereen heeft zijn dingen en hier ben je volgens mij altijd welkom. Zegt de newbie himself...
Ben jij een newbiequote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, dus het was eigenlijk een soort chicken spelen?
[..]
Ach iedereen heeft zijn dingen en hier ben je volgens mij altijd welkom. Zegt de newbie himself...
das liefquote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach, begrip voor elkaar kost geen moeite.
Ja die mensen heb je er bij. Ik probeer altijd wel wat ruimte te maken of even te wachten als ik vanaf rechts voorrang heb als ik wielrenners zie aan komen. Maar gelukkig zijn er aan beide kanten hufters.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, kostte me wel mooi een nieuwe helm en een nieuwe wielrenbroek. En stoppen? Ho maar! Die kerel reed gewoon door...
Soms meer dan je denkt. Kijk maar eens in andere topics.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach, begrip voor elkaar kost geen moeite.
Redelijk ja, ben al sinds 2005 lid maar nooit echt bijster veel gepost. Tot ik dit topic ontdekte waar de mensen gewoon heel aardig zijn en je graag verwelkomen!quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Redelijk ja, ben al sinds 2005 lid maar nooit echt bijster veel gepost. Tot ik dit topic ontdekte waar de mensen gewoon heel aardig zijn en je graag verwelkomen!
Zo zijn wequote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Redelijk ja, ben al sinds 2005 lid maar nooit echt bijster veel gepost. Tot ik dit topic ontdekte waar de mensen gewoon heel aardig zijn en je graag verwelkomen!
Ik ben dus eigenlijk al een veteraan?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo zijn welief voor elkaar
![]()
Ik ben bijna een jaar op fok.
Klopt.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms meer dan je denkt. Kijk maar eens in andere topics.
Ik heb met niemand een probleem. Goed, niet iedereen zal je vriend zijn maar elkaars meningen kan je best respecteren.
Jaquote:
Dan ben je hier ook nog niet lang... Heb je een kloon?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef zeefje het volgende:
Ik ben 1.5 jaar op fok. bijna 2 met mijn andere acount erbij
2007 hier. Er zijn topics met een warm gevoel jaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Aw, kleine meid!quote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Zo zijn welief voor elkaar
![]()
Ik ben bijna een jaar op fok.
Meer dan ikquote:
En dat met zo'n laag post aantal...quote:
Nee. El_Thijs is El_Thijs.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef complicate het volgende:
Hebben jullie dan allemaal andere accounts?
Mijn oude account bestaat niet meer. Daarmee postte ik nooit hier overigens. Ik heb hem verwijderd nadat ik bezoek kreeg van een paar hooligans.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef complicate het volgende:
Hebben jullie dan allemaal andere accounts?
Ik heb 5 maal zo veel posts als jequote:
missexpert.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan ben je hier ook nog niet lang... Heb je een kloon?
Maar ik kan wel volgend jaar mijn 10-jarig fok jubileum vierenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb 5 maal zo veel posts als jein minder dan een jaar
Waarom haten? Verspilde energie...quote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
missexpert.
ik werd teveel gehaat waar ik toendertijd niet tegen kon.
nu word ik ook gehaat maar nu vind ik het leuk
potferdikkie wat heb je veel posts in een jaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Hier haten we niemand.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
missexpert.
Ik heb er veel te veelquote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie zou er jou haten?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
missexpert.
gekeken vanaf 2007 valt het wel meequote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier haten we niemand.
[..]
Ik heb er veel te veel
omdat reputatiequote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie zou er jou haten?Mensen die jou zouden haten
Reputatie moet niks uit maken. Of je nu een reputatie hebt als matras van de buurt of als iemand die na elk biertje 5x moet pissen.quote:
Hoe ga je het vieren?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar ik kan wel volgend jaar mijn 10-jarig fok jubileum vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Nee, je hebt er ongeveer 3000 meer dan ik.quote:
Mensen kunnen anderen soms niet in hun waarden laten, zo triest. Wat iemand doet moet hij/zij lekker zelf weten.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe ga je het vieren?
Grootse meeting organiseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
klopt, maar werd er wel om gehaat. in drie maanden een mega reputatie opgebouwd. kon niet meer normaal posten zonder voor slet of hoer te worden uitgemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Reputatie moet niks uit maken. Of je nu een reputatie hebt als matras van de buurt of als iemand die na elk biertje 5x moet pissen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe ga je het vieren?
seksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Gebaseerd op roddels?quote:
Ik doe mee!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen kunnen anderen soms niet in hun waarden laten, zo triest. Wat iemand doet moet hij/zij lekker zelf weten.
[..]
Grootse meeting organiseren?
Ik heb ook pas sinds een jaar weer flink gepost. Daarvoor was het sporadisch.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, je hebt er ongeveer 3000 meer dan ik.terwijl ik hier nog maar 10 maanden ben.
![]()
gebaseerd op voornamelijk postgedrag, en waargebeurde verhalen die waren aangediktquote:
Meet! Dan kan ik het verslag tikkenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Mensen kunnen anderen soms niet in hun waarden laten, zo triest. Wat iemand doet moet hij/zij lekker zelf weten.
[..]
Grootse meeting organiseren?
Ik moest een beetje gniffelen om de opeenvolging van deze postsquote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
klopt, maar werd er wel om gehaat. in drie maanden een mega reputatie opgebouwd. kon niet meer normaal posten zonder voor slet of hoer te worden uitgemaakt.
[..]
seks![]()
Ik werd ook vaak in versiertopic slet of aandachtshoer genoemd door paar sletjesquote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
klopt, maar werd er wel om gehaat. in drie maanden een mega reputatie opgebouwd. kon niet meer normaal posten zonder voor slet of hoer te worden uitgemaakt.
Wie moet ik het vragen? Ik haat alleen mezelf af en toe, maar verder?quote:
ah ok.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
gebaseerd op voornamelijk postgedrag, en waargebeurde verhalen die waren aangedikt
Ja, maar ik moet je elke keer weer uit mijn bed duwen!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik werd ook vaak in versiertopic slet of aandachtshoer genoemd door paar sletjes![]()
Ik vond ze meestal zielig omdat ik weet wie ik wel ben
Ik haat niemand, ik heb enkel een hekel aan sommige users.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wie moet ik het vragen? Ik haat alleen mezelf af en toe, maar verder?
Goed zo ik ga voor de 20 000quote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb ook pas sinds een jaar weer flink gepost. Daarvoor was het sporadisch.
Ofwel een reputatie gebaseerd op internetverhalen. Gelukkig zijn alle fokkers ook altijd zo volwassen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
seks![]()
quote:
Straks moet ik nog echt een meet regelen ook...quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meet! Dan kan ik het verslag tikken
[..]
Ik moest een beetje gniffelen om de opeenvolging van deze posts
You go girlquote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik werd ook vaak in versiertopic slet of aandachtshoer genoemd door paar sletjes![]()
Ik vond ze meestal zielig omdat ik weet wie ik wel ben
Terrasmeet. Volgende maand. Ergens in het midden zodat comp ook kan komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Straks moet ik nog echt een meet regelen ook...
Ik haat ook niemand maar users waarvan de username begint met F moeten uit mijn buurt blijvenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wie moet ik het vragen? Ik haat alleen mezelf af en toe, maar verder?
Dat je het me moet vragenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:08 schreef zeefje het volgende:
[..]![]()
ik hoop dat jij begrijpt dat je als je iets met seks wilt vieren je niet gelijk een slet ben.
Hoi!quote:
Ik haat 1 iemand die ook op fok zit...quote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik haat niemand, ik heb enkel een hekel aan sommige users.
quote:
Wie?quote:
he mamaquote:
bier !quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terrasmeet. Volgende maand. Ergens in het midden zodat comp ook kan komen.
Do it.
faxie ?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik haat ook niemand maar users waarvan de username begint met F moeten uit mijn buurt blijven![]()
Oh ook die beginnen met K![]()
ik zal geen namen noemen
Volgend jaar pas een jubileum he...quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terrasmeet. Volgende maand. Ergens in het midden zodat comp ook kan komen.
Do it.
Faxie?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik haat ook niemand maar users waarvan de username begint met F moeten uit mijn buurt blijven![]()
Oh ook die beginnen met K![]()
ik zal geen namen noemen
Hallo lieve mamaquote:
Echt haten. Maar ik heb geldige redenen, het is ook niet voor niks mijn ex.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie?
Maar echt haten? Of beetje zielig vinden?
Nee, Faxie is een uitzondering in de F-groepquote:
Ik haat niemand, ik ben hoogstens jaloers op sommige usersquote:Op maandag 7 juli 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik haat 1 iemand die ook op fok zit...
[..]
faxiequote:
zit je ex op fokquote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt haten. Maar ik heb geldige redenen, het is ook niet voor niks mijn ex.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgend jaar pas een jubileum he...
[..]
Faxie?
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, Faxie is een uitzondering in de F-groep
Want zij zit op FOK?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Echt haten. Maar ik heb geldige redenen, het is ook niet voor niks mijn ex.
Mijne ook, en ondanks dat ik haar eigenlijk zou moeten haten ben ik die fase voorbij.quote:
Yep, maar volgens mij kent ze mijn username niet en komt ze in hele andere topics.quote:
Smakelijke smakkerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef zeefje het volgende:
Ik ga chocolade eten en slapen
kusjekroel smaksmak
Eet smakelijk en welterustenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef zeefje het volgende:
kusjekroel smaksmak
Trustequote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef zeefje het volgende:
kusjekroel smaksmak
Smakelijk en droom zachtquote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef zeefje het volgende:
kusjekroel smaksmak
O is dat niet raar dan als je over haar post?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Yep, maar volgens mij kent ze mijn username niet en komt ze in hele andere topics.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Mijne ook, en ondanks dat ik haar eigenlijk zou moeten haten ben ik die fase voorbij.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
O is dat niet raar dan als je over haar post?
Idem hierquote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb een keer met een Fokster gedate.
Lang verhaal kort: werd niks.
Kort en krachtigquote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb een keer met een Fokster gedate.
Lang verhaal kort: werd niks.
Ik post amper over haar?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
[..]
O is dat niet raar dan als je over haar post?
kloptquote:Op maandag 7 juli 2014 22:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik post amper over haar?
Vorig jaar wel mijn verhaal gedaan op het forum maar zonder username of dergelijke te noemen. Mocht ze het lezen is dat haar probleem en niet het mijne.
Nee, eerlijk gezegd kan het me aan mijn aars oxideren wat ze van mijn posts vind. Al denk ik niet dat ze dit account kent.quote:
Maar helaas niet eenvoudig en prachtig.quote:
Goed gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd kan het me aan mijn aars oxideren wat ze van mijn posts vind. Al denk ik niet dat ze dit account kent.
quote:
Thxsquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar helaas niet eenvoudig en prachtig.
En om mezelf even te nuanceren, ik haat verder niemand. Mensen stellen je teleur en daar neem je dan afstand van. Maar bewust en doelmatig iemands leven kapot maken is niet te vergeven en te vergeten.quote:
Feestjequote:
Nice man!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
Na vorige week een plaats te leggen, zijn we nu al met vrienden 2 dagen in een flat bezig om die in record tempo op te knappen.
Morgen avond verhuizen ze naar de flat, en moeten we savonds nog parket leggenrest is al grotendeels af (schilderwerk en stucwerk)
Waarheid als een koe, ik kan het ook niet mooier maken.quote:
Netjesquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
Na vorige week een plaats te leggen, zijn we nu al met vrienden 2 dagen in een flat bezig om die in record tempo op te knappen.
Morgen avond verhuizen ze naar de flat, en moeten we savonds nog parket leggenrest is al grotendeels af (schilderwerk en stucwerk)
Eens.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
En om mezelf even te nuanceren, ik haat verder niemand. Mensen stellen je teleur en daar neem je dan afstand van. Maar bewust en doelmatig iemands leven kapot maken is niet te vergeven en te vergeten.
Nee, precies.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef aeque het volgende:
[..]
En om mezelf even te nuanceren, ik haat verder niemand. Mensen stellen je teleur en daar neem je dan afstand van. Maar bewust en doelmatig iemands leven kapot maken is niet te vergeven en te vergeten.
A M E Nquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
Preciesquote:Op maandag 7 juli 2014 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd kan het me aan mijn aars oxideren wat ze van mijn posts vind. Al denk ik niet dat ze dit account kent.
Enige hinderlijke is dat ons laatste gesprek wel is blijven hangen bij mij.quote:
Ach ik geloof in karma en haar portie komt nog wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, precies.
Dat zijn mensen die ik ook niet zou missen.
Kijkend door een scherpschuttersgeweer.
Ja die mensen hebben afgelopen week sleutel gekregen en moeten de 11de uit het huidige huis. kunnen zelf niks en bijna geen geld. Dus springen wij weer bijquote:
Daar geloof ik niet meer inquote:Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach ik geloof in karma en haar portie komt nog wel.
hahahahahahaquote:Op maandag 7 juli 2014 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, maar ik moet je elke keer weer uit mijn bed duwen!
Karma of geen karma, het leven gaat verder en ik spendeer/investeer mijn tijd niet door slechte dingen te wensen voor anderen. Mijn leven is belangrijkerquote:Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik begin er ook in te gelovenquote:Op maandag 7 juli 2014 22:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Die duurde langquote:
Had die niet gezien.quote:
Had ik maar zulke vrienden...quote:Op maandag 7 juli 2014 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ja die mensen hebben afgelopen week sleutel gekregen en moeten de 11de uit het huidige huis. kunnen zelf niks en bijna geen geld. Dus springen wij weer bij
Overal restjes enzo bij elkaar gesprokkeld, vanuit mij 2 zakken die kant opgegaan om te stuccen, heb ik zaterdag met mn beste vriendin gedaan. vandaag bezig geweest met verven en morgen volle bak vloer leggen
Ik wens haar ook niks toe hoor, ik ben er alleen van overtuigd dat door dit soort dingen haar portie ooit nog wel komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Karma of geen karma, het leven gaat verder en ik spendeer/investeer mijn tijd niet door slechte dingen te wensen voor anderen. Mijn leven is belangrijkerhihihi
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
Comp, schei eens uit met dat gehinnik, drachtige merrie.
Je aanvaardt mij nietquote:Op maandag 7 juli 2014 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
Heylabaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
Ik aanvaard je best, maar ik heb geen zin om hier ooit een stal te hoeven bouwen mocht je het ooit aandurven om langs te komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Je aanvaardt mij niet![]()
![]()
ik kan echt niet zonder hihihi
Hihiquote:Op maandag 7 juli 2014 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
Tja, we zijn een echte klus groep, ook al heeft er maar 1 echt een baan in de bouwquote:Op maandag 7 juli 2014 22:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Had ik maar zulke vrienden...
[..]
Ik wens haar ook niks toe hoor, ik ben er alleen van overtuigd dat door dit soort dingen haar portie ooit nog wel komt.
El_Thijs is lekker bezig...quote:Op maandag 7 juli 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik aanvaard je best, maar ik heb geen zin om hier ooit een stal te hoeven bouwen mocht je het ooit aandurven om langs te komen.
quote:
Ik ben niet bang.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik aanvaard je best, maar ik heb geen zin om hier ooit een stal te hoeven bouwen mocht je het ooit aandurven om langs te komen.
Ik nog meer van jouquote:
Heb je zo hard gesport dat je ogen ervan zijn dichtgevallen?quote:
LESBO PORN!quote:
En de volgende.quote:
quote:
Ik kan het goed gebruiken...quote:
Stuur maar doorquote:
Dichtvallen ?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Heb je zo hard gesport dat je ogen ervan zijn dichtgevallen?
[..]
LESBO PORN!
[..]
En de volgende.
[..]
quote:
Liefde is allesquote:
Kweeniequote:
Hoe lang geleden was dat?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Dichtvallen ?
Lang geleden dat ik een vrouw op die manier heb aangeraakt
I knowquote:
quote:
Tonight?quote:
Die dus.quote:
Buikdansje?quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tonight?
Nog niet.
[..]
Die dus.
[..]
Buikdansje?
We chatten met je, dat is ook liefdequote:
leuk nummer uit leuke tv filmquote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tonight?
Nog niet.
[..]
Die dus.
[..]
Buikdansje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:43 schreef complicate het volgende:
[..]
We chatten met je, dat is ook liefde
We geven jou toch wat aandacht?quote:
Daar ga ik ook niet over klagen, dat word op prijs gesteldquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Buikdansen wordt m niet hoor thijsIk neem aan dat je veel stress/spanning hebt om te bevallen aangezien het jouw eerste is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ga ik ook niet over klagen, dat word op prijs gesteld
Dit dus!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:52 schreef complicate het volgende:
Nog even volhouden, dan neem je jouw kleine in je armen
In een paard, of in een beurt?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
Ik heb zin in iets maar ik durf het niet zeggen.
Seks?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
Neequote:
Bijnaquote:
Ik ook, maar dat heb ik continuquote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
quote:
Yatsie klinkt viesquote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef complicate het volgende:
[..]Ik denk niet dat we over hetzelfde praten, Yatsie.
Dat denk ik ook niet. Als het is wat ik vermoed dat het is ontvang ik dat lieverquote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef complicate het volgende:
[..]Ik denk niet dat we over hetzelfde praten, Yatsie.
quote:
Ik zie nu pas dat jouw ava ook echt een zeefje is...quote:
Ik zie nu pas dat jouw sig echt past bij jouw ondertitel.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu pas dat jouw ava ook echt een zeefje is...
Ben ik niet, daar ben ik te netjes voor helaasquote:
Oeiquote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Als het is wat ik vermoed dat het is ontvang ik dat liever
Ze zijn slecht he... Ik heb nieuwe nodig.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat jouw sig echt past bij jouw ondertitel.
Nee hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zijn slecht he... Ik heb nieuwe nodig.
Troost je, ik dacht dat het een BH was.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu pas dat jouw ava ook echt een zeefje is...
Is het niet hetgeen jij ooit zei graag te doen bij mannen?quote:
Nee, maar komt wel in de buurtquote:Op maandag 7 juli 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Is het niet hetgeen jij ooit zei graag te doen bij mannen?
Ok , zolang je mijn ondertitel niet jat.quote:
Hetgeen er uit komt?quote:
Nee, maar je bent wel heel dicht in de buurt.quote:
Hmg, het is een seks, geen pijpen en geen zaad maar zit er wel in de buurt. Lastig...quote:Op maandag 7 juli 2014 23:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel heel dicht in de buurt.
Jup, heeft meer betrekking op prikkels en met mijzelf in combinatie met wat je dus allemaal net zei...quote:Op maandag 7 juli 2014 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Hmg, het is een seks, geen pijpen en geen zaad maar zit er wel in de buurt. Lastig...
Ah, je pakt de roze/zwarte tomboy er even bij?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Jup, heeft meer betrekking op prikkels en met mijzelf in combinatie met wat je dus allemaal net zei...
Bravo Yats, je bent er nu echt bijnaaaaaquote:Op maandag 7 juli 2014 23:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, je pakt de roze/zwarte tomboy er even bij?
Terwijl je vriend een leuke avond heeft?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Bravo Yats, je bent er nu echt bijnaaaaa
Nu de zin verder bouwen met "terwijl je......." en dan heb je het.
Nee "terwijl ik...." iets doe.... wat is het?quote:
Jullie vergeten de details van prikkelsquote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
Comp is gewoon geil en stopt even een kunstpiemel in haar grot.
Bingo!
Met jezelf aan de slag gaat? Zo ver was ik toch al?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee "terwijl ik...." iets doe.... wat is het?
Ja maar ik word dan ondertussen verder geprikkeld door iets, wat is het dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:25 schreef yats het volgende:
[..]
Met jezelf aan de slag gaat? Zo ver was ik toch al?
Ik stop met raden. Ik heb geen zin om zelf ook weer bloedgeil naar bed te gaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja maar ik word dan ondertussen verder geprikkeld door iets, wat is het dan?
Iets waardoor ik nog meer goesting krijg.
Schijten?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef complicate het volgende:
Laatste hint, het is iets dat mannen ook doen om geprikkeld te worden.
Pffff je was er bijna.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
Ik stop met raden. Ik heb geen zin om zelf ook weer bloedgeil naar bed te gaan.
Neequote:
Daar hoef ik weinig voor te doen helaasquote:Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef complicate het volgende:
Laatste hint, het is iets dat mannen ook doen om geprikkeld te worden.
quote:
Masturberen.quote:
Terwijl....quote:
Om geprikkeld te raken. Stomme zwoele zomers ook.quote:
quote:
Oh, je bent al klaar.quote:
Neequote:
Ja, dank je, veel 'plezier'quote:
Jij ook, welterusten en flink soppen he!quote:
Hoiquote:Op maandag 7 juli 2014 22:55 schreef complicate het volgende:
En welk excuus heb je op werk gebruikt?quote:
Hello hellooquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hello hotties!
Ik heb blijkbaar heel spannend gedroomd want mn voortanden staan in de vorm van 2 blauwe plekjes in mn lip...
Dat komt door dat raadsel van complicate gisteren. Ik had er ook al last van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hello hotties!
Ik heb blijkbaar heel spannend gedroomd want mn voortanden staan in de vorm van 2 blauwe plekjes in mn lip...
Hahaha maar ik weet echt niet wat ik gedroomd heb...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt door dat raadsel van complicate gisteren. Ik had er ook al last van.
Ik heb er wel van genotenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat komt door dat raadsel van complicate gisteren. Ik had er ook al last van.
Oh jammer, ik dacht van een spannend verhaal te genieten tijdens mijn middagpauze.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha maar ik weet echt niet wat ik gedroomd heb...
Geen? Gewoon gezegd dat ik me verslapen heb.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:10 schreef complicate het volgende:
[..]
En welk excuus heb je op werk gebruikt?
Nee sorry lieverd, k heb echt geen idee... Wist ik t maar, misschien was t wel heel leukquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht van een spannend verhaal te genieten tijdens mijn middagpauze.
Echt? Mijn baas zou dat niet pikken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen? Gewoon gezegd dat ik me verslapen heb.
De rest van de straat ook...quote:
Ok, tis u vergeven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee sorry lieverd, k heb echt geen idee... Wist ik t maar, misschien was t wel heel leuk
Hey heyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:31 schreef zeefje het volgende:
Middag![]()
Vandaag een iets minder verveelde dag
Dat onthoud ik ook nooit, maar gezien het raadsel gisteren zou het mij niet verbazen als het iets opwindends was.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hahaha maar ik weet echt niet wat ik gedroomd heb...
Dat geloof ik zoquote:
Middag maar hoezo "de rest van de straat" zo luidruchtig ben ik niet...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De rest van de straat ook...
Goedemiddag allen!
Ik heb gelukkig een relaxte manager die zelf vaak er ook pas is tegen 10/11 uur..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Echt? Mijn baas zou dat niet pikken.
Heb je dan ook genoten van je nacht?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat onthoud ik ook nooit, maar gezien het raadsel gisteren zou het mij niet verbazen als het iets opwindends was.
Zo'n raadsel was het toch niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat onthoud ik ook nooit, maar gezien het raadsel gisteren zou het mij niet verbazen als het iets opwindends was.
[..]
Dat geloof ik zo
Ja want je wist direct dat het antwoord porno was?quote:
Hardwerkende man gespotquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een relaxte manager die zelf vaak er ook pas is tegen 10/11 uur..
Het gaat er niet om of je nou 7/8/9/10 uur aan het werk bent, zolang het resultaat maar hetzelfde is.![]()
Plus dat ik een paar maanden geleden werkweken maakte van ongeveer 55 uur...
Gezien het niveau hier gisteravond: ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja want je wist direct dat het antwoord porno was?
En jij hebt niet gepost?quote:
Nee, helaas nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Heb je dan ook genoten van je nacht?
Je gaat me vertellen dat je niet naar porno hebt gekeken?quote:
Tijdens dat hele raadsel? Nee, ik was even met andere dingen bezig maar wel aan het meelezen...quote:
Dat heb ik niet. Ik vind er niet zoveel (meer) aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Je gaat me vertellen dat je niet naar porno hebt gekeken?
Je was aan het masturberen, ok tis u vergeven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Tijdens dat hele raadsel? Nee, ik was even met andere dingen bezig maar wel aan het meelezen...
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Ik vind er niet zoveel (meer) aan.
Muahahahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Je was aan het masturberen, ok tis u vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |