En je bent?quote:
En waarom zwem je niet meer of waarom ben je ermee gestopt (wedstrijden) ?quote:
Toen dus gestopt omdat interesse minder werd, geen zin in 3x trainen en zo. Stopte met 13 jaar of zo. Toen hele middelbare school niets aan sport gedaan en dit met 22 of zo weer echt opgepakt.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef complicate het volgende:
[..]
En waarom zwem je niet meer of waarom ben je ermee gestopt (wedstrijden) ?
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
Leuke foto Friend!
Ik heb zo'n foto nog toen ik op karate zatAlleen niet digitaal helaas
Ook leuk dat karate denk ik zo? Legaal vechten en zelfs als kind doelen stellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:56 schreef El_Thijs het volgende:
Leuke foto Friend!
Ik heb zo'n foto nog toen ik op karate zatAlleen niet digitaal helaas
quote:
Yup. Ben ook erg ver gekomen. Had groene band gehaald en daarna was enkel bruin nog wat we van zwart scheidde. Helaas kreeg ik het te druk met school en studie dus niet meer mee verder gegaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook leuk dat karate denk ik zo? Legaal vechten en zelfs als kind doelen stellen.
Stelt niks voorquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup. Ben ook erg ver gekomen. Had groene band gehaald en daarna was enkel bruin nog wat we van zwart scheidde. Helaas kreeg ik het te druk met school en studie dus niet meer mee verder gegaan.
Top dat je er mee bezig bent.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:01 schreef zeefje het volgende:
10kg sit ups is zwaar om mee te startenmaar het lukt
![]()
Ongelofelijk stereotyperend beeldquote:
Brave jongen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ongelofelijk stereotyperend beeld
Ik heb tijdens mijn lessen geen enkele plank door hoeven slaan, laat staan brandende.
Ik ben te braaf en te lief jaquote:
Vandaag ab en biceps dayquote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat het goed en gezond voor je isEn je moet ergens beginnen. Genoeg mensen die niets doen.
Elk begin is lastig bij alles, en je bent dan zo groen als gras. Maar op den duur kom je erin en wordt je er steeds beter inquote:Op maandag 7 juli 2014 20:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat het goed en gezond voor je isEn je moet ergens beginnen. Genoeg mensen die niets doen.
Tegen me hoef je niet te liegen hoor. Ik ga je niet straffen ofzo.quote:
Ik lieg niet. En voor jouw straffen ben ik heus niet bang. Heet geen Sylquote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Tegen me hoef je niet te liegen hoor. Ik ga je niet straffen ofzo.
Je mag Syl niet onderschatten hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 20:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik lieg niet. En voor jouw straffen ben ik heus niet bang. Heet geen Syl
Ik sport al twee maanden. Alleen de eerste 2 weken Veel beginnelingsblesseures daarna nooit meerquote:Op maandag 7 juli 2014 20:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Elk begin is lastig bij alles, en je bent dan zo groen als gras. Maar op den duur kom je erin en wordt je er steeds beter in
Was algemeen bedoeld lieve zeefquote:Op maandag 7 juli 2014 20:16 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik sport al twee maanden. Alleen de eerste 2 weken Veel beginnelingsblesseures daarna nooit meer
Van mij mag het. Ik houd van beeldende kunst.quote:
Mooie benen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:28 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar legday. Ze zwabberen
Mooier dan de mijnequote:
Veel haartjes , neem ik aan?quote:
Yup. Ik scheer alleen waar nodig.quote:
Waar?quote:
quote:
Idem hierquote:
Omdat ik die dingen niet fijn vind zitten en ik niet geloof dat dat het verschil is tussen geen date en een datequote:
Dat weet je best wel!quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:47 schreef yats het volgende:
Omdat ik die dingen niet fijn vind zitten en ik niet geloof dat dat het verschil is tussen geen date en een date
çava nog...quote:Op maandag 7 juli 2014 20:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat weet je best wel!
Al schijnt een stoppelbaardje best leuk te zijn
Ja sorry, ik geloof daar niet in.quote:
Whut?quote:
oh sorry.quote:
Ik begin me af te vragen waar jij wél ingelooft.quote:
Geen idee, dat weet ik zelf ook niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik begin me af te vragen waar jij wél ingelooft.
Spijtigquote:
Je was goed op weg.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef complicate het volgende:
[..]
oh sorry.
Ik wou zeggen: "valt mee" in het Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |