Derksen speelt ook wel de hardwerkende Nederlander. Overdreven gezwam van hem dat hij het zo zwaar heeft. Stiekem trekt hij zich iedere dag af op zijn geldkluis van 200 bij 200 meter, het is net Marc Netto. Krijgt ook nog wat premie's van Cruijff en Riemer als 'ie iets braafs over ze heeft gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, dat gedoe met die pillen is helemaal nergens voor nodig. Het raakt de kern van het conflict helemaal niet, puur een persoonlijke aanval.
Zonder dat stuk had ik Derksen wel gesteund want hij heeft een punt dat Gijp lekker kan uitslapen in zijn suite terwijl Derksen alweer aan het werk is.
Gijp had kritiek op Derksen in Trouw paar dagen terug. Nu schrijft Derksen een hele column in VI dat Gijp het probleem is binnen VI.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, wat is er allemaal aan de hand? Iemand een samenvatting in een paar zinnen?
Vriend, als jij genee was, zou jij ook het liefst jezelf neuken.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat ze dit dagelijks stukje tenenkrommende dorpstoneel voortaan niet meer op primetime programmeren...
Genee zou het liefst zichzelf neuken van trots en narcisme... Derksen waait met alle winden mee en Kieft is een chagrijnig stuk vreten sinds hij zijn neus niet meer poedert. Het kunstje van Kraaij en Gijp kennen we onderhand ook wel... De negatieve afzeiksfeer is sowieso niet te harden
Ik zie liever een positief infotainmentprogramma met Humberto op die plek... Die kan namelijk wel een positieve sfeer creeeren en gasten in hun waarde laten, in tegenstelling tot de zelfbenoemde experts galbak Genee en cs.
Je zou bijna gaan terugverlangen naar Villa BvD qua sfeer
Een snuiver, een zuiplap en een pillenslikker....prima combo.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar dan zal Gijp dus wel echt zwaar aan de pillen zitten, anders kan Johan dat niet zomaar in een column zetten.
http://www.mediacourant.nl/?p=174861quote:Op maandag 7 juli 2014 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
De tering, wat is er allemaal aan de hand? Iemand een samenvatting in een paar zinnen?
Maandag 7 juliquote:Op maandag 7 juli 2014 17:58 schreef Confetti het volgende:
Wie zijn de gasten vanavond eigenlijk?
We hebben iemand nodig die het vuurtje opsteekt.
Waterreus zit er nog elke dag in vastquote:Op maandag 7 juli 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom altijd dat gezeik dat er alleen maar positiviteit moet zijn? Dat iedereen elkaar in de kont moet likken?
Hier stopte ik met lezenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie liever een positief infotainmentprogramma
Nee, jij bent het zonnetje in huis.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik stel voor dat ze dit dagelijks stukje tenenkrommende dorpstoneel voortaan niet meer op primetime programmeren...
Genee zou het liefst zichzelf neuken van trots en narcisme... Derksen waait met alle winden mee en Kieft is een chagrijnig stuk vreten sinds hij zijn neus niet meer poedert. Het kunstje van Kraaij en Gijp kennen we onderhand ook wel... De negatieve afzeiksfeer is sowieso niet te harden
Ik zie liever een positief infotainmentprogramma met Humberto op die plek... Die kan namelijk wel een positieve sfeer creeeren en gasten in hun waarde laten, in tegenstelling tot de zelfbenoemde experts galbak Genee en cs.
Je zou bijna gaan terugverlangen naar Villa BvD qua sfeer
"Hij schijnt nog mee te hebben gedaan."quote:
Hansie is eigenlijk de enige met feitenkennis over voetbal aan tafel. Al heel lang. En Gijp ziet soms het spelletje wel heel goed, maar lult er ook wel erg vaak naast.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:58 schreef BobW het volgende:
Hansie vond ik trouwens wel goed gisteren, als het gewoon over voetbal gaat en Genee niet vervelend doet tegen hem.
Sluiter gaat het programma naar the next level tillen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag 7 juli
Jan Boskamp en Tijs van den Brink
Dinsdag 8 juli
Jan Boskamp en Raemon Sluiter
Woensdag 9 juli
Hans Kraay Jr. en Wim Kieft
Donderdag 10 juli
Wim Kieft en Bart Chabot
Vrijdag 11 juli
Jan Boskamp en Gregory Elias
Zaterdag 12 juli
Aad de Mos en Frank Evenblij
Zondag 13 juli (WK finale)
Wim Kieft en Hans Kraay Jr.
Deze hele affaire smaakt naar gravelquote:Op maandag 7 juli 2014 18:00 schreef Roceco het volgende:
[..]
Sluiter gaat het programma naar the next level tillen.
Ik zou wel op de Emile Schelvis fandag willen komen, lijkt me lachen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
"Hij schijnt nog mee te hebben gedaan."
Een echt Emile tussendoor grapje die niemand hoort, behalve zijn fans.
Volgens mij vindt hij Dijkshoorn ook niet zo aardig.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is wachten op een openbare uitbarsting van Hans Kraaij.. hij kan Genee niet luchten en als ik hem was zou ik ook wel eens moe worden van de neerbuigende toon waarop Derksen hem altijd toespreekt.. dat roept hij deels over zichzelf af, maar Derksen komt vaak over of hij zich beter voelt dan anderen..enge mensen altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |