quote:Achilles stuurt ‘spookvoetballer met verzonnen carrière’ alweer weg
Achilles’29 dacht twee versterkingen in huis te hebben gehaald, maar de club uit Groesbeek heeft Andersson Jamal en Spiros Lomis alweer weggestuurd. Jamal leek met zijn fraaie cv een echte aanwinst voor Achilles, maar het heeft er alle schijn van dat hij zijn voetbalcarrière heeft verzonnen.
De Gelderlander meldt dat de Jupiler League-club ook afscheid heeft genomen van Lomis, omdat hij was gehaald op voorspraak van Jamal. De ‘spookvoetballer’ zou in de jeugdopleiding van Ajax, FC Twente, Juventus en Napoli hebben gespeeld en vervolgens ook de hoofdmacht in Napels hebben gehaald. Het lijkt er evenwel op dat er van het verhaal van Jamal weinig klopt.
Desondanks zijn de ‘voetbalkwaliteiten’ van het duo de voornaamste reden dat ze naar huis zijn gestuurd door Achilles. “De club is in diskrediet gebracht, maar bovendien konden ze niet bekoren. Dit is niet het niveau dat wij zoeken”, vertelt technisch manager Frans Derks, die erkent dat de clubleiding zelf ook in de fout is gegaan. “Wij hebben dit niet goed gedaan. Dat lijkt me duidelijk.”
Alleszins beter dan Kamenitza denk ikquote:
Je ziet vaak dat hele naties dan ineens voor de underdog zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:08 schreef hafcfan het volgende:
62 %van de mensen in Italië hopen dat Nederland wereldkampioen wordt.
Niemand mag de Zuid-Amerikaanse landen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je ziet vaak dat hele naties dan ineens voor de underdog zijn.
Een Italiaanse maat van mij was al vanaf het begin voor Nederland omdat ze bij Italië blijkbaar al vanaf dag 1 met elkaar overhoop lagen, de oudjes pruimden Balo niet, de trainer liet hem staanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft zeker invloed en nog nooit gewonnenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom haten ze Balo zo erg? Zijn ze serieus zo rasictisch daar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een Italiaanse maat van mij was al vanaf het begin voor Nederland omdat ze bij Italië blijkbaar al vanaf dag 1 met elkaar overhoop lagen, de oudjes pruimden Balo niet, de trainer liet hem staan
grappig doet me denken aan Gijp die Miskend talent Maarten Spanjer meenam naar Zwitserland, die heeft het nog een paar dagen volgehoudenquote:
Omdat hij een teringdebiel is die weigert op te groeien zowel binnen als buiten het veld.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom haten ze Balo zo erg? Zijn ze serieus zo rasictisch daar?
Heeft niets met racisme te maken maar je kan niet de vedette uithangen buiten het veld als je dat in het veld niet waarmaaktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom haten ze Balo zo erg? Zijn ze serieus zo rasictisch daar?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut, Mandy Schleck start niet meer in de Tour
Raar dat de trainer hem dan aanvalt, terwijl hij hem in de basis blijft zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft niets met racisme te maken maar je kan niet de vedette uithangen buiten het veld als je dat in het veld niet waarmaakt
Trainer beschermde hem juist maar dat vertrouwen heeft hij beschaamdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Raar dat de trainer hem dan aanvalt, terwijl hij hem in de basis blijft zetten.
Moisander gaat waarschijnlijk wegquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ronaldinho bij Stoke City. Dat zou toch wel heel achterlijk zijn. Een club die het middenveld nota bene overslaat
(Willekeurig transfer gerucht)
Speelt Ajax straks echt met Denswill of Viergever in de basisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moisander gaat waarschijnlijk weg.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
esondanks zijn de ‘voetbalkwaliteiten’ van het duo de voornaamste reden dat ze naar huis zijn gestuurd door Achilles. “De club is in diskrediet gebracht, maar bovendien konden ze niet bekoren. Dit is niet het niveau dat wij zoeken”, vertelt technisch manager Frans Derks, die erkent dat de clubleiding zelf ook in de fout is gegaan. “Wij hebben dit niet goed gedaan. Dat lijkt me duidelijk.”
Viergever is voor de ''''''érvaring'''''' gehaald naar het schijnt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelt Ajax straks echt met Denswill of Viergever in de basis
vd Hoornquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelt Ajax straks echt met Denswill of Viergever in de basis
Ado binnen 3 jaar top 3quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
MICKY MOUSE COMPETITIE WE KUNNEN ER HELEMAAL NIETS VAN
Gaat niet gebeuren. China neemt het over en koopt Ronaldinho.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado binnen 3 jaar top 3![]()
Oh nee, de gemeente wil de Chinese overname tegenhouden.
Ik verwacht op korte termijn Rodriguez in het geel-groen te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado binnen 3 jaar top 3![]()
Oh nee, de gemeente wil de Chinese overname tegenhouden.
Docenten hebben twee weken tijd om na te kijken toch, of is dat bij jou anders?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vieze duimzuigtyfus, nog steeds geen cijfers terug van de toetsweek terwijl ik vorige week maandag begon.
Ik fiets zo wel even langs.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vieze duimzuigtyfus, nog steeds geen cijfers terug van de toetsweek terwijl ik vorige week maandag begon.
Maandag is de blije toetsenophaaldag. En meestal zijn de docenten wel snel met het nakijken bij mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Docenten hebben twee weken tijd om na te kijken toch, of is dat bij jou anders?
Bomen swaffelen bij Duinrell, of doe je dat niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik fiets zo wel even langs.
M'n record op het viaduct bij zoetwoude staat trouwens op 40 gemiddeld nu stinho. Ter info.
Je had ook wel heel veel opgeschreven bij Nederlands.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag is de blije toetsenophaaldag. En meestal zijn de docenten wel snel met het nakijken bij mij in ieder geval.
Uh, neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bomen swaffelen bij Duinrell, of doe je dat niet?
Waar is datquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt niet eens langs mijn territorium
Dat gaat traag. Ik had ze altijd 2 dagen na de toets al.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |