Ado binnen 3 jaar top 3quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
MICKY MOUSE COMPETITIE WE KUNNEN ER HELEMAAL NIETS VAN
Gaat niet gebeuren. China neemt het over en koopt Ronaldinho.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado binnen 3 jaar top 3![]()
Oh nee, de gemeente wil de Chinese overname tegenhouden.
Ik verwacht op korte termijn Rodriguez in het geel-groen te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado binnen 3 jaar top 3![]()
Oh nee, de gemeente wil de Chinese overname tegenhouden.
Docenten hebben twee weken tijd om na te kijken toch, of is dat bij jou anders?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vieze duimzuigtyfus, nog steeds geen cijfers terug van de toetsweek terwijl ik vorige week maandag begon.
Ik fiets zo wel even langs.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Vieze duimzuigtyfus, nog steeds geen cijfers terug van de toetsweek terwijl ik vorige week maandag begon.
Maandag is de blije toetsenophaaldag. En meestal zijn de docenten wel snel met het nakijken bij mij in ieder geval.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Docenten hebben twee weken tijd om na te kijken toch, of is dat bij jou anders?
Bomen swaffelen bij Duinrell, of doe je dat niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik fiets zo wel even langs.
M'n record op het viaduct bij zoetwoude staat trouwens op 40 gemiddeld nu stinho. Ter info.
Je had ook wel heel veel opgeschreven bij Nederlands.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maandag is de blije toetsenophaaldag. En meestal zijn de docenten wel snel met het nakijken bij mij in ieder geval.
Uh, neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bomen swaffelen bij Duinrell, of doe je dat niet?
Waar is datquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt niet eens langs mijn territorium
Dat gaat traag. Ik had ze altijd 2 dagen na de toets al.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |