Ik heb 48 uur achter elkaar aan mijn scriptie gewerkt zodat ik net wat kon inleveren. Ben nu wel moe dus.quote:
Studentenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur achter elkaar aan mijn scriptie gewerkt zodat ik net wat kon inleveren. Ben nu wel moe dus.
Oh nee, dat niet hoor. Maar ik zat er gewoon lekker in en dat overkomt me niet vaak. Meestal gaat het met horten en stoten dus als het dan een keer lekker loopt dan stop ik niet alleen maar omdat het officieel bedtijd is.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Studenten. Uiteraard waren dat de enige 2 dagen waarin het kon?
.
Er bestaat dan ook niet iets als officieel bedtijd natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 09:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet hoor. Maar ik zat er gewoon lekker in en dat overkomt me niet vaak. Meestal gaat het met horten en stoten dus als het dan een keer lekker loopt dan stop ik niet alleen maar omdat het officieel bedtijd is.
Nja, oke, de tijd waarop ik normaal gesproken naar bed ga dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er bestaat dan ook niet iets als officieel bedtijd natuurlijk.
aanzienlijk deel kantoorgenoten is op vakantie dus vandaag ook maar thuis 'werken'quote:Op maandag 7 juli 2014 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. geen idee waar m'n hele team is vandaag. Had net zo goed thuis kunnen werken
Ik heb dat nooit gedaan hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Studenten. Uiteraard waren dat de enige 2 dagen waarin het kon?
.
Nou ja, ik heb ook wel eens dingen tot het laatste moment uitgesteld, maar dan wel zo dat ik nog gewoon kon slapenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan hoorOok niet tijdens mijn scriptie.
Working 9 tot 5, what a way to make a living (or get your degree).
Nu zie ik je met grote tieten voor mequote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan hoorOok niet tijdens mijn scriptie.
Working 9 tot 5, what a way to make a living (or get your degree).
Do you have any idea how much it costs, to look this cheap?quote:
19,64 incl BTW.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you have any idea how much it costs, to look this cheap?
Working 9 to 5 is iets wat de meeste FOK!kers nog moeten leren.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you have any idea how much it costs, to look this cheap?
Afgerond naar boven aan de kassaquote:
Bij besteding boven de 50 euro een Louis Vuitton fake gratisquote:
Zoenen?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef CherryLips het volgende:
En m'n adem ruikt naar een katalysator.
Facetimenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook weer thuis
Even beslissen of dat ik moet FaceTimen of kotsen of dat ik met een emmer op schoot naar de wc ga
Waarom die 3 niet combineren?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook weer thuis
Even beslissen of dat ik moet FaceTimen of kotsen of dat ik met een emmer op schoot naar de wc ga
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook weer thuis
Dit voorstel!quote:
Hoe dan?quote:
Nou ja, gewoon doorposten is een goed beginquote:
Beetje lastig als het nergens over gaatquote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon doorposten is een goed begin.
Neequote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Beetje lastig als het nergens over gaat
Oh ik weet iets! Link eens naar die 9gag dinges waar je zo veel reacties op kreeg
Maar ik wil het zien!!! Dan bepaal ik zelf wel of het grappig is!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NeeWant het was totaal niet grappig verder, en het zijn er inmiddels 646.
Toughquote:Op maandag 7 juli 2014 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik wil het zien!!! Dan bepaal ik zelf wel of het grappig is!
Oh dan moet je het maar even dmmenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tough.
Het is onder mijn eigen naam.
Werken!quote:Op maandag 7 juli 2014 18:05 schreef Sinceria het volgende:
Wel lief van jullie dat jullie het topic stilleggen als ik er niet ben.
En je hoest als een brommer?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:19 schreef CherryLips het volgende:
je mag mij ook wel dmmen
*probeert sexy te zijn met d'r katalysator-adem'
Ha, mede-loonslaafquote:
Het nieuwe lamballen!quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moest ook nog door de regen fietsen
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moest ook nog door de regen fietsen
Daar was gister ook wat mee aan de hand of niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, 3mm regen en Nederland valt om.
Weer totaal geen tramverkeer op CS vanochtend, toch knap.
Gisteren niets van gemerkt iig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar was gister ook wat mee aan de hand of niet?
3mmquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:05 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, 3mm regen en Nederland valt om.
Weer totaal geen tramverkeer op CS vanochtend, toch knap.
Oh dat kan uiteraard, dat is een andere lijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zag dat er toen tramhalte op zuid was afgesloten helemaal.
IBAN hé!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
3mmIs er al een gironummer geopend voor de slachtoffers?
quote:
Kan zijn dat er meer uit lag natuurlijk. Geen ideequote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Oh dat kan uiteraard, dat is een andere lijn.
Het gaat echt helemaal nergens over he?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
'regen veroorzaakt dinsdag verkeershinder opd e snelwegen. Rond 9.30 stond er bijna 300 km file"
Niet enkel het spoor heeft er last van
Ik heb geen idee wat voor regen eruit komt... maar blijkbaar is het met bakken uit de lucht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal nergens over he?.
Met deze chaos zou je denken dat het vloeibaar lood is ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor regen eruit komt... maar blijkbaar is het met bakken uit de lucht.
Tenminste... dat mag ik hopen
Misschien is het dat ook welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Met deze chaos zou je denken dat het vloeibaar lood is ofzo.
Ik was zelfs sneller op mn werk door de regen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
'regen veroorzaakt dinsdag verkeershinder opd e snelwegen. Rond 9.30 stond er bijna 300 km file"
Niet enkel het spoor heeft er last van
Weet je wat voor noodweer?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal nergens over he?.
met de waterglijbaan ipv de fiets?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was zelfs sneller op mn werk door de regen.
Idd, zo erg dat ik een paraplu niet nodig vondquote:
Just because it wouldn't save you from the floods.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, zo erg dat ik een paraplu niet nodig vond.
Noah belde nog of ik mijn reservering nog vast wou houden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Just because it wouldn't save you from the floods.
Boottochtje met het beste BBQ voer ter wereld. Nicequote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Noah belde nog of ik mijn reservering nog vast wou houden.
Zou echt zo geniaal zijn, gewoon een dikke Weber op de Ark en gewoon lekker uitzoekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boottochtje met het beste BBQ voer ter wereld. Nice
verplicht gevarieerd eten omdat er maar 2 van elks zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou echt zo geniaal zijn, gewoon een dikke Weber op de Ark en gewoon lekker uitzoeken.
Gewoon laten regenen daarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:23 schreef HeatWave het volgende:
dat ze het nu gewoon eens echt afmaken daar.
Dat was op het nieuws vanochtend. Darwin Awardquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:52 schreef Cue_ het volgende:
Krijg net een whatsapp (appje) binnen van een collegaatje. Haar oom is overleden, alleen de manier waarop is nogal klote zacht gezegd.
Hij was z'n sleutels vergeten en wou via het balkon proberen binnen te komen. Echter gevallen en blijkbaar nogal verkeerd
Ik zie hetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Dat was op het nieuws vanochtend. Darwin Award.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:32 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren No reservations zitten kijken over BBQ in Australie, man man man wat kwam daar een vlees langs.
Hingen gewoon hele koeien en schapen aan een rek boven een houtskoolvuur en je kon gewoon kiezen welk deel je wil.
Ja, dat was in Cairns ook zo cool, gewoon vlees halen en gaan, waar je maar wilquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ozzy BBQ
Ik vond t zo leuk dat je daar in de parken gewoon openbare BBQ's hebt. Ga je ff naar de supermarkt voor je vlees, loop je met vrienden naar t park, hopla, knal t er op en vreten maar
Biertje in je stubby cooler en genieten maarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat was in Cairns ook zo cool, gewoon vlees halen en gaan, waar je maar wil.
Gelukkigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik was ook mijn huissleutel vergeten gisteren! Ontsnapt aan de dood!
Nouja, de jongen was al z'n moeder kwijt.. En op zo'n manier je pa kwijtraken, is niet echt fijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was op het nieuws vanochtend. Darwin Award.
BREAKING! KT op het nippertje ontsnapt aan een wrede dood!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik was ook mijn huissleutel vergeten gisteren! Ontsnapt aan de dood!
Jammer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BREAKING! KT op het nippertje ontsnapt aan een wrede dood!
Tuurlijk, als je mensen persoonlijk kent is het ook anders, hier is er net 1 dood, 1 teruggekeerde kanker en nog 1 met een fatale terugval.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, de jongen was al z'n moeder kwijt.. En op zo'n manier je pa kwijtraken, is niet echt fijn
De meeste ongelukken gebeuren in en rondom het huis..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:36 schreef HeatWave het volgende:
Maar dit is gewoon zo'n dom verhaal weer.
Logisch natuurlijk, daar ben je na je werk het meestquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meeste ongelukken gebeuren in en rondom het huis..
Het klopt toch
Niet iedereenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
Logisch natuurlijk, daar ben je na je werk het meest.
Nee idd, wel iedereen die ook daadwerkelijk goed verdientquote:
Die eten in restaurants en stappen en slapen hoogstens een paar uurtjes thuis.. of ergens anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
Nee idd, wel iedereen die ook daadwerkelijk goed verdient![]()
.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Scott Tenorman Must Die.![]()
Beste Cartman-aflevering ever.
Juist die niet. Die hebben geld om sociale dingen te doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, wel iedereen die ook daadwerkelijk goed verdient![]()
.
ah, dus daarvoor zijn we op zoek naar beter betalende banenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die eten in restaurants en stappen en slapen hoogstens een paar uurtjes thuis.. of ergens anders.
Geld maakt toch helemaal niet gelukkig? Kijk maar naar mijquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist die niet. Die hebben geld om sociale dingen te doenEn vrienden te kopen.
Die midlife crisis slaat er redelijk hard in bij je, of niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geld maakt toch helemaal niet gelukkig? Kijk maar naar mij.
Als een NS trein die voor de verandering eens geen vertraging heeftquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die midlife crisis slaat er redelijk hard in bij je, of niet?
je, uiteraard:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Hebben jullie dat ook, dat als je ergens juist niet aan wilt denken, het juist wel doet?Stom hoofd
Dat werkt nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
je, uiteraard:
Ik wil dat je nu NIET denkt aan een roze olifant.
En?
delerium tremensquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je, uiteraard:
Ik wil dat je nu NIET denkt aan een roze olifant.
En?
Dat is wel HEUL ERG HARDquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als een NS trein die voor de verandering eens geen vertraging heeft.
quote:
Oneens, ik was zo'n enorm verwend kutkind, dat is echt niets nieuwsquote:
Was?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oneens, ik was zo'n enorm verwend kutkind, dat is echt niets nieuws.
Nou ja, nu betaal ik het zelf, das niet verwennen das gewoon debielquote:
Nu is hij een enorm verwende kut midlife crisis lijer.quote:
That about sums it upquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu is hij een enorm verwende kut midlife crisis lijer.
Zware strugglesquote:
I'll live, en zo niet, dan nietquote:
Make us proud, sonquote:
Zo kennen we je weer.quote:
Ach ja, stuff happens, zelfs ik schijn maar een mens te zijnquote:
daar zijn er meer dan genoeg vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, stuff happens, zelfs ik schijn maar een mens te zijn.
Leugens! Geloof het niet!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, stuff happens, zelfs ik schijn maar een mens te zijn.
Wederom goed punt, bewijs het maar iddquote:
Het is dan ook een hoax, en een complot van het militair industrieel complex.quote:
Gewoon niet doen dus. Als je niet eet hoef je het er ook niet af te sporten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:50 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl moet eig nog boodschappen doen en sporten. Maar totaaaal geen zin om door die regen te gaan
Klopt. Maar het was wel terecht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Meh, dit slaat toch nergens op... Was na een kwartiertje al niet meer spannend.
Ik denk dat Argentinië zich minder makkelijk laat afslachten hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar het was wel terecht.
Al vrees ik nu voor de finale
Dat natuurlijk eerst. Maar mochten we doorgaan, dan...quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik denk dat Argentinië zich minder makkelijk laat afslachten hoor.
Alles naar Schiphol had wat moeite vanmorgen geloof ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:37 schreef Cue_ het volgende:
Een sprinter die de interciry voorbij rijd.. hmm moet niet gekker worden
Mijn trein had grlukkig nergens last vanquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles naar Schiphol had wat moeite vanmorgen geloof ik.
Mijn sprinter ook nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn trein had grlukkig nergens last van
Oh feest, ik vertrek net die kant opquote:Op woensdag 9 juli 2014 08:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alles naar Schiphol had wat moeite vanmorgen geloof ik.
Enkel tussen Deventer en Apeldoorn problemen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh feest, ik vertrek net die kant op
twitter:BCAppelbaum twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:24:20The Germans have stormed into a foreign country and taken charge. How unexpected. reageer retweet
twitter:robdelaney twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:41:19Germany, relax! They're not Poland. reageer retweet
twitter:kibblesmith twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:59:05Man the goalie really holocaust them the game, I bet Brazil's coach was like Aw Schwitz reageer retweet
twitter:sfj twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:37:50The Germans will just deny the match ever happened. reageer retweet
twitter:TheRealPabeats twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:54:44Stop with these nazi jokes, they're not funny. Anne Frankly, they're offensive reageer retweet
Oh,ik dacht in Nederland...quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enkel tussen Deventer en Apeldoorn problemen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:03 schreef Godtje het volgende:
twitter:BCAppelbaum twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:24:20The Germans have stormed into a foreign country and taken charge. How unexpected. reageer retweet
twitter:robdelaney twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 23:41:19Germany, relax! They're not Poland. reageer retweet
twitter:kibblesmith twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:59:05Man the goalie really holocaust them the game, I bet Brazil's coach was like Aw Schwitz reageer retweet
twitter:sfj twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:37:50The Germans will just deny the match ever happened. reageer retweet
twitter:TheRealPabeats twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 22:54:44Stop with these nazi jokes, they're not funny. Anne Frankly, they're offensive reageer retweet
quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:05 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inderdaad, en dit prutswerk kun je ook niet meer afschuiven op het ontbreken van één topspeler.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Mooi toch man, dat hooghartige volk even terug op de plek gezet. Ze hadden nooit zover mogen komen en deze keer was er geen scheids tegen opgewassen.
Nope, het is gewoon een kutteam dat met veel mazzel en omkoping zover is gekomenquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
inderdaad, en dit prutswerk kun je ook niet meer afschuiven op het ontbreken van één topspeler.
3 basis spelers. Maar 7-1 is nooit een excuus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
inderdaad, en dit prutswerk kun je ook niet meer afschuiven op het ontbreken van één topspeler.
Gisteren heeft Blatter verloren en dat is nog het mooiste er aan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, het is gewoon een kutteam dat met veel mazzel en omkoping zover is gekomen.
Welke verdediging? Die van "Hier alsjeblieft, hier heb je de bal. Ik zal even uit de weg gaan voor je." Die verdediging?quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
Duitsland speelde gewoon voetbal uit het boekje, het was niet eens spetterend of glamoureus, het was pure Duitse efficientie.
Die verdediging van Brazilie was gewoon een lachertje, simpele trekbal en bam, goal...
Die ja, en ik blijf erbij dat je beter Duitsland in een eventuele finale kan hebben dan Brazilie, niet omdat die zo goed zouden zijn, maar in eigen land de finale, daar kunnen hele rare dingen gebeuren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welke verdediging? Die van "Hier alsjeblieft, hier heb je de bal. Ik zal even uit de weg gaan voor je." Die verdediging?
Haha ja idd.quote:
Argentinie moeten ze kunnen hebben denk ik. Maar goed, ik vind dan weer dat Argentinie er tot nu toe gewoon doorheen gezwijnd is. Vooral tegen Belgie, onverdiende overwinning.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ja, en ik blijf erbij dat je beter Duitsland in een eventuele finale kan hebben dan Brazilie, niet omdat die zo goed zouden zijn, maar in eigen land de finale, daar kunnen hele rare dingen gebeuren.
Maar goed, eerst winnen van Messi en dat zal al lastig genoeg worden.
Dat jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha ja idd.
leek net alsof ze elke keer net even zich inhielden, zodat Duitsland ermee weg kon komen. Net alsof ze de bal helemaal niet wilde hebben.
Yeps, maar het is een feit, als Messi een van zijn topdagen heeft dat maakt hij er zo 3 al hij wil. Als hij zo speelt als de vorige wedstrijden maakt Nederland een goeie kans.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Argentinie moeten ze kunnen hebben denk ik. Maar goed, ik vind dan weer dat Argentinie er tot nu toe gewoon doorheen gezwijnd is. Vooral tegen Belgie, onverdiende overwinning.
"ik loop er wel naartoe, maar hou me in hoor"quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ja"Iiiiieeeuuuwwww, stop met die bal naar mij toe te trappen!"
Tijdens Argentinie - Belgie had ik het idee dat Messi er een beetje doorheen zit. Hij draagt onevenredig veel verantwoordelijkheid voor het functioneren van het hele team. Volgens mij kun je dat niet een heel WK volhouden. Daarom juist denk ik dat Nederland een hele goede kans heeft vanavond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, maar het is een feit, als Messi een van zijn topdagen heeft dat maakt hij er zo 3 al hij wil. Als hij zo speelt als de vorige wedstrijden maakt Nederland een goeie kans.
Probleem is, je weet het nooit met dat ventje. Hij kan 90 min onzichtbaar rondsjokken en aan het einde er toch 3 in hebben liggenquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tijdens Argentinie - Belgie had ik het idee dat Messi er een beetje doorheen zit. Hij draagt onevenredig veel verantwoordelijkheid voor het functioneren van het hele team. Volgens mij kun je dat niet een heel WK volhouden. Daarom juist denk ik dat Nederland een hele goede kans heeft vanavond.
Leek me wel zo handig gezien de vorige wedstrijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel lekker![]()
Ik niet. Ga wel weer aan het water
Die liep uit de hand?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:18 schreef HeatWave het volgende:
Leek me wel zo handig gezien de vorige wedstrijd.
Nou ja, uit de hand, maar voor je uiteindelijk thuis in je bed ligt is het zo 2:00. Das toch kut als je om 7:15 weer op moetquote:
Dat klopt ja. Zeker ook als je wat drank op hebt is het haast niet te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, uit de hand, maar voor je uiteindelijk thuis in je bed ligt is het zo 2:00. Das toch kut als je om 7:15 weer op moet.
Sloeriequote:Op woensdag 9 juli 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Och man, die vorige wedstrijd was spannend! Maar goed dat ik aan het water zat![]()
Wel hielp het bij het steeds knusser worden met degene waarmee ik keek
Dat is waar ja, irritant is dat. Messi 2 keer gescoord? Speelde hij mee dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Probleem is, je weet het nooit met dat ventje. Hij kan 90 min onzichtbaar rondsjokken en aan het einde er toch 3 in hebben liggen.
Voor de rest is Argentinie niet onverslaanbaar natuurlijk, maar het zal wel weer een slopend avondje worden... Morgenochtend gelukkig vrij.
Sport verbroederd toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:19 schreef Cue_ het volgende:
Och man, die vorige wedstrijd was spannend! Maar goed dat ik aan het water zat![]()
Wel hielp het bij het steeds knusser worden met degene waarmee ik keek
Vanavond herkansing!quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik werd verlegen
Geen idee verder of hij wil/wou of niet hoor.
Een stel Nederlandse collega's gaat hier kijken op Manoel Island, daar staat een groot buitenscherm. Als Nederland wint gaan ze daarna met z'n allen naar de Argentijn om te eten. Ik weet niet of dat een goed idee is....quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanavond herkansing!
Ik ook hoop ik.
Dat lijkt me een beetje vragen om problemen iddquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een stel Nederlandse collega's gaat hier kijken op Manoel Island, daar staat een groot buitenscherm. Als Nederland wint gaan ze daarna met z'n allen naar de Argentijn om te eten. Ik weet niet of dat een goed idee is....
Zowaar welquote:
Initiatief tonen, zeker lovenswaardig in een vrouwquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zowaar welAl hebben we dit keer extra kijkers erbij.
En heb ik me half zelf uitgenodigd![]()
Oeeh vertel!
Of het is opdringerigheid en hij wordt er gek vanquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Initiatief tonen, zeker lovenswaardig in een vrouw.
Mwah, meisje dat er elke keer zit en ik zijn redelijk close aan het raken inmiddels, knuffelen, handjes vasthouden etc, maar ze heeft als het goed is een vriendje.
FML.
Typisch.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, meisje dat er elke keer zit en ik zijn redelijk close aan het raken inmiddels, knuffelen, handjes vasthouden etc, maar ze heeft als het goed is een vriendje.
FML.
Mwah, zal wel meevallen als ik mannen een beetje kenquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of het is opdringerigheid en hij wordt er gek van![]()
En dat allemaal door de wedstrijd? Leuk
FML?
Aw, arme HWquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FML.
De meeste die ik ken houden er niet van.. dusja.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, zal wel meevallen als ik mannen een beetje ken.
Nou ja, uiteraard door de wedstrijden, we whatsappen wel een beetje etc, maar voorlopig is ze dus bezet als het goed is, dus Fuck My Life.
Same here dusquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meeste die ik ken houden er niet van.. dusja.
Ik zie het allemaal wel weer. Story of my life is dat er toch niets uitkomt.
Nog wel.. alles kan kapot
Enige wat ik hoop is dat ie hier niet meeleestquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:38 schreef HeatWave het volgende:
Same here dus.
Ja, dat zei MissBliss ook al, die is van mening dat dit iets moet worden want we zijn echt een superkoppel samen.
Is het een FOK!ker dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige wat ik hoop is dat ie hier niet meeleest![]()
![]()
OeehDoe je best zou ik zeggen!!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
Is het een FOK!ker dan?.
We zien het allemaal wel weer, het is natuurlijk eerst voetbal, dan de rest.
Niets mis mee toch?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:42 schreef HeatWave het volgende:
Niets mis mee toch?.
Daarom, we zien wel wat er allemaal gebeurt.
Ontkenningsfase.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat willen HW en ik ook. (niet met elkaar)
Ook weer zo natuurlijkquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]natuurlijk wel. Er is altijd wat mis met fokkers
(daarbij afgelopen half jaar nogal vaak verkondigd dat ik geen fokkers meer meet/date/whatever). En ondertussen zijn we er al zeker 2 verder![]()
Hou ons op de hoogte
Hoe is HW dan zwanger geworden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat willen HW en ik ook. (niet met elkaar)
Zijn wel enkel spontane acties bij mij. Van te voren plannen gaat niet meer werken. Dan krabbel ik terugquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Ook weer zo natuurlijk. Ik heb dat voornemen ook al een tijdje, maar soms is het toch weer verleidelijk
.
Wellicht.
Nou ja, dit zijn natuurlijk gewooon een soort vaststaande "dates" geen idee of ik dr ooit nog ga zien als het WK is afgelopenquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn wel enkel spontane acties bij mij. Van te voren plannen gaat niet meer werken. Dan krabbel ik terug
Doen!
Jullie appen elkaarquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, dit zijn natuurlijk gewooon een soort vaststaande "dates" geen idee of ik dr ooit nog ga zien als het WK is afgelopen.
Ik whatsapp met de halve wereld altijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jullie appen elkaarDus natuurlijk gaan jullie elkaar zien
Onbevlekte ontvangenis, jonguh. Iedereen weet toch dat HW nog maagd is?quote:
Dan nogquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik whatsapp met de halve wereld altijd.
Slet!quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij ook?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meer : friendzone level: master!quote:
DAnk je.. gonna need itquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Date perikelensucces beiden!
Waar is Rhu eigenlijk? Die heb ik nodig
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat ja"Iiiiieeeuuuwwww, stop met die bal naar mij toe te trappen!"
quote:
op mijn werk. Me aan het vervelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Date perikelensucces beiden!
Waar is Rhu eigenlijk? Die heb ik nodig
Je kunt met Q en HW gaan whatsappenquote:
waarom die twee?quote:
Omdat ze al met de halve wereld whatsappen, daar pas jij vast nog wel bijquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze al met de halve wereld whatsappen, daar pas jij vast nog wel bij
Ze hebben mijn nr, maar ik hoor er ook niets vanquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
ik voel me ook meteen en met terugwerkende kracht buitengesloten!
Your life is now empty and devoid of any meaningquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ik voel me ook meteen en met terugwerkende kracht buitengesloten!
mooi, ik verhuis 2 augustus naar Tilburg maar ik weet helemaal niks over de stad heb jij nog do's en don'ts en andere tips?quote:
snel! Iemand! Start met mij een geheim whatsapp groepjequote:Op woensdag 9 juli 2014 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Your life is now empty and devoid of any meaning
Geef je nummer maar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
snel! Iemand! Start met mij een geheim whatsapp groepje
verwacht niet te veel en koop een goed slot voor je fietsquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mooi, ik verhuis 2 augustus naar Tilburg maar ik weet helemaal niks over de stad heb jij nog do's en don'ts en andere tips?
Dick pics incoming in 3....2....quote:
Oh dat gaat dan weer wat ver...quote:
Wellicht, maar als niemand het gebruikt is het toch vrij nutteloos.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb whatsapp niet afgezworen. Enkel is Telegram veul handiger.
Niemand gebruikt dat. Tenzij Whatsapp het niet doet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb whatsapp niet afgezworen. Enkel is Telegram veul handiger.
Dat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar als niemand het gebruikt is het toch vrij nutteloos.
alles! , ik ga wonen op talentsquare das al geregeld maar goede eettentjes etc etc 013 ken ik wel. Mijn fiets is verzekerd en heeft een goed slotquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verwacht niet te veel en koop een goed slot voor je fiets
Op wat voor gebied bedoel je? Cultureel? Wat de betere plekken zijn om te wonen? Waar je lekker kunt eten? Etc
Ik kom er wel even op terug in pm als ik thuis ben
Maastricht zou juist zo geweldig moeten zijn hoor ik altijdquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alles! , ik ga wonen op talentsquare das al geregeld maar goede eettentjes etc etc 013 ken ik wel. Mijn fiets is verzekerd en heeft een goed sloten Maastricht was ook geen ruk aan verder dus heb los expectations
Denk vooral als je student bent.. of oudquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maastricht zou juist zo geweldig moeten zijn hoor ik altijd.
Onmogelijk: het is Limburg.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maastricht zou juist zo geweldig moeten zijn hoor ik altijd.
Ze is toch student?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk vooral als je student bent.. of oud
Babs zou zich er vast wel vermaken
Cue_ gebruikt hetquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar als niemand het gebruikt is het toch vrij nutteloos.
Hoef ik ook niet meerquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe moet ik je dan nog een dickpic sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |