Ik heb 48 uur achter elkaar aan mijn scriptie gewerkt zodat ik net wat kon inleveren. Ben nu wel moe dus.quote:
Studentenquote:Op maandag 7 juli 2014 09:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb 48 uur achter elkaar aan mijn scriptie gewerkt zodat ik net wat kon inleveren. Ben nu wel moe dus.
Oh nee, dat niet hoor. Maar ik zat er gewoon lekker in en dat overkomt me niet vaak. Meestal gaat het met horten en stoten dus als het dan een keer lekker loopt dan stop ik niet alleen maar omdat het officieel bedtijd is.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Studenten. Uiteraard waren dat de enige 2 dagen waarin het kon?
.
Er bestaat dan ook niet iets als officieel bedtijd natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 09:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet hoor. Maar ik zat er gewoon lekker in en dat overkomt me niet vaak. Meestal gaat het met horten en stoten dus als het dan een keer lekker loopt dan stop ik niet alleen maar omdat het officieel bedtijd is.
Nja, oke, de tijd waarop ik normaal gesproken naar bed ga dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er bestaat dan ook niet iets als officieel bedtijd natuurlijk.
aanzienlijk deel kantoorgenoten is op vakantie dus vandaag ook maar thuis 'werken'quote:Op maandag 7 juli 2014 09:56 schreef Cue_ het volgende:
Echt.. geen idee waar m'n hele team is vandaag. Had net zo goed thuis kunnen werken
Ik heb dat nooit gedaan hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Studenten. Uiteraard waren dat de enige 2 dagen waarin het kon?
.
Nou ja, ik heb ook wel eens dingen tot het laatste moment uitgesteld, maar dan wel zo dat ik nog gewoon kon slapenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan hoorOok niet tijdens mijn scriptie.
Working 9 tot 5, what a way to make a living (or get your degree).
Nu zie ik je met grote tieten voor mequote:Op maandag 7 juli 2014 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan hoorOok niet tijdens mijn scriptie.
Working 9 tot 5, what a way to make a living (or get your degree).
Do you have any idea how much it costs, to look this cheap?quote:
19,64 incl BTW.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you have any idea how much it costs, to look this cheap?
Working 9 to 5 is iets wat de meeste FOK!kers nog moeten leren.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Do you have any idea how much it costs, to look this cheap?
Afgerond naar boven aan de kassaquote:
Bij besteding boven de 50 euro een Louis Vuitton fake gratisquote:
Zoenen?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef CherryLips het volgende:
En m'n adem ruikt naar een katalysator.
Facetimenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook weer thuis
Even beslissen of dat ik moet FaceTimen of kotsen of dat ik met een emmer op schoot naar de wc ga
Waarom die 3 niet combineren?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook weer thuis
Even beslissen of dat ik moet FaceTimen of kotsen of dat ik met een emmer op schoot naar de wc ga
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook weer thuis
Dit voorstel!quote:
Hoe dan?quote:
Nou ja, gewoon doorposten is een goed beginquote:
Beetje lastig als het nergens over gaatquote:Op maandag 7 juli 2014 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon doorposten is een goed begin.
Neequote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Beetje lastig als het nergens over gaat
Oh ik weet iets! Link eens naar die 9gag dinges waar je zo veel reacties op kreeg
Maar ik wil het zien!!! Dan bepaal ik zelf wel of het grappig is!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NeeWant het was totaal niet grappig verder, en het zijn er inmiddels 646.
Toughquote:Op maandag 7 juli 2014 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar ik wil het zien!!! Dan bepaal ik zelf wel of het grappig is!
Oh dan moet je het maar even dmmenquote:Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tough.
Het is onder mijn eigen naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |