Wat een contradictiequote:Op maandag 7 juli 2014 01:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
mijn buurman schold me uit voor kuthoer omdat ik hem aankeek. Daarna keek ik hem altijd aan
Jep, ze hebben ook banden met Zuid Afrika gehad en heel lang nog apartheid gesteund daaro. Je hebt trouwens ook Afrikaanse joden uit Ethiopië Falasja.. Die zijn sinds vorig jaar allemaal, 50,000 ofzo, naar Israël geïmmigreerd op kosten van Israël , grootste volksverhuizing ooit.quote:
Ik vind het nu prima, was alleen even wennen voor de chick die in een gehucht was opgegroeid.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is even wennen. Ik heb veel gewerkt met islamitische vrouwen (voor de taal, om ze Nederlands te leren) en soms kwamen hun mannen dan thuis. Ik heb het hier dus over de strengere moslim. Het is af en toe wat onwennig ja, maar goed.
ik weet gelukkig veel over rituelen, geloven en cultuur doordat ik het echt fascinerend vind.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met van die krulletjes.
Ik zou zo niet weten hoe ik me dan moet gedragen omdat ik dat allemaal niet weet.
Geldt ook voor het islamitische geloof, de eerste keer dat ik mijn buren ontmoete stak ik zeer enthousiast mijn hand uit naar de buurman.En ik kijk mensen ook altijd in de ogen aan, dat doe ik nu dus ook niet meer bij die mannen want ze ontwijken altijd. Wist ik veel.
http://www.depapierenman.(...)sveteraan-denis-aveyquote:Op maandag 7 juli 2014 01:20 schreef isax het volgende:
[..]
nee toch?
hij heeft toch allemaal verlult aan de amerikanen?
jah ik keek hem aan, had een korte broek en en een hond bij me.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
mijn buurman schold me uit voor kuthoer omdat ik hem aankeek. Daarna keek ik hem altijd aan
leven en laten leven.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet gelukkig veel over rituelen, geloven en cultuur doordat ik het echt fascinerend vind.
snap wel dat het soms awkward kan zijn.
maar joh meestal is het allemaal niet zo erg.
noujaquote:Op maandag 7 juli 2014 01:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
http://www.depapierenman.(...)sveteraan-denis-avey
Ik weet wel een aantal dingen maar door de stress op zo'n moment gooi ik het dan allemaal door elkaar, mijn hersens werken dan zo raar, alle info door elkaar wat er tegelijk uit wilt.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet gelukkig veel over rituelen, geloven en cultuur doordat ik het echt fascinerend vind.
snap wel dat het soms awkward kan zijn.
maar joh meestal is het allemaal niet zo erg.
mijn tsjechische familie is heel anders dan onze kant.quote:
cultuur.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:28 schreef Grunge. het volgende:
Weet je wat ik zo bijzonder vind? Als iemand christelijk wordt opgevoed is de kans heel groot dat diegene in zijn of haar latere leven niet meer gelooft of er in ieder geval niets meer mee doet. Wanneer je als moslim opgroeit is die kans veel kleiner. Bijna iedereen blijft moslim, in ieder geval geloven in Allah. Hoe zou dat toch kunnen? Is dat traditie?
Apartheid is niet goed maar of de zwarte gemeenschap nu zo veel beter af is. In Zuid-Afrika wordt meer dan 50% van de vrouwen verkracht in hun leven.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jep, ze hebben ook banden met Zuid Afrika gehad en heel lang nog apartheid gesteund daaro. Je hebt trouwens ook Afrikaanse joden uit Ethiopië Falasja.. Die zijn sinds vorig jaar allemaal, 50,000 ofzo, naar Israël geïmmigreerd op kosten van Israël , grootste volksverhuizing ooit.
en gewoon wachten tot die mensen een hand uitsteken.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga uit van de goedheid van personen ongeacht welke kleur huid of geloof en dat werkt meestal erg goed
Dat komt omdat ze in die landen onderdrukt worden en nog in de middeleeuwen leven. Moslims in westerse landen worden steeds gematigder.. en zal generatie na generatie steeds minder gelovig zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:28 schreef Grunge. het volgende:
Weet je wat ik zo bijzonder vind? Als iemand christelijk wordt opgevoed is de kans heel groot dat diegene in zijn of haar latere leven niet meer gelooft of er in ieder geval niets meer mee doet. Wanneer je als moslim opgroeit is die kans veel kleiner. Bijna iedereen blijft moslim, in ieder geval geloven in Allah. Hoe zou dat toch kunnen? Is dat traditie?
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:30 schreef isax het volgende:
[..]
en gewoon wachten tot die mensen een hand uitsteken.
voorkom je veel mee.
er zijn niet veel slechte mensenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:30 schreef isax het volgende:
[..]
en gewoon wachten tot die mensen een hand uitsteken.
voorkom je veel mee.
Van de zwarte vrouwen he, de blanke boerinnen hebben muren prikkeldraad en pistolenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Apartheid is niet goed maar of de zwarte gemeenschap nu zo veel beter af is. In Zuid-Afrika wordt meer dan 50% van de vrouwen verkracht in hun leven.
Dat denk ik ook. Het heeft veel meer te maken met 'de schijn ophouden' voor elkaar dan zich er ook totaal aan houden. Niet altijd, natuurlijk, maar vaak wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:29 schreef isax het volgende:
[..]
cultuur.
nederlanders zijn gek op wetenschap.
Nee joh onderwijs en rijkdom.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:29 schreef isax het volgende:
[..]
cultuur.
nederlanders zijn gek op wetenschap.
Van mij mag er best godsdienst zijn, mensen halen er vaak hoop uit, ga je gang. Ik sluit een God zelf ook niet volledig uit. Weet ik veel. Ik weet het niet en ik hoef het niet te weten, dus ik noem mezelf maar een agnost. Het kan allemaal. Feit blijft dat ik het vaak niet eens ben met God of Allah, die uiteraard dezelfde zouden zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in die landen onderdrukt worden en nog in de middeleeuwen leven. Moslims in westerse landen worden steeds gematigder.. en zal generatie na generatie steeds minder gelovig zijn.
Over 300 jaar zal er geen godsdienst meer zijn. Hallahluja!
Nee, dat geloof ik ook niet. Als iemand zich echt evil gedraagt is het waarschijnlijk een psychopaat, en die is ziek.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
er zijn niet veel slechte mensen
insjallahquote:Op maandag 7 juli 2014 01:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het heeft veel meer te maken met 'de schijn ophouden' voor elkaar dan zich er ook totaal aan houden. Niet altijd, natuurlijk, maar vaak wel.
In hoeveel blanke gezinnen in Nederland, vaak met een vorm van christelijk geloof vind incest wel niet plaats, zoek die getallen eens op, nederlanders zijn ook geen lieverdjes. En het christelijk geloof ook niet met al die pedofielen priesters.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Apartheid is niet goed maar of de zwarte gemeenschap nu zo veel beter af is. In Zuid-Afrika wordt meer dan 50% van de vrouwen verkracht in hun leven.
Ik zou juist zo kwaad zijn op godje, als ik gelovig ik was geweest. Wat een walgelijk figuur is dat zeg!quote:Op maandag 7 juli 2014 01:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Van mij mag er best godsdienst zijn, mensen halen er vaak hoop uit, ga je gang. Ik sluit een God zelf ook niet volledig uit. Weet ik veel. Ik weet het niet en ik hoef het niet te weten, dus ik noem mezelf maar een agnost. Het kan allemaal. Feit blijft dat ik het vaak niet eens ben met God of Allah, die uiteraard dezelfde zouden zijn.
mijn opa is in een van de grootste kerken van eindhoven begravenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:35 schreef Joezi het volgende:
In Nederland was 50 jaar geleden ook nog iedereen streng gelovig.
Alleen in ninjapakquote:Op maandag 7 juli 2014 01:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nederland waren ook de eerste die op het vaste land van japan mochten
Mja, same here. Als ik zou geloven zou ik m'n leven nog niet aan hem wijden. Ik ben het gewoon vaak niet eens met wat hij zegt.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik zou juist zo kwaad zijn op godje, als ik gelovig ik was geweest. Wat een walgelijk figuur is dat zeg!
Ook het idee dat je na je dood voor EEUWIG door blijft leven, lijkt me een ware hel.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:38 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mja, same here. Als ik zou geloven zou ik m'n leven nog niet aan hem wijden. Ik ben het gewoon vaak niet eens met wat hij zegt.
Jep we hadden de mazzel dat ze in Europa een beter klimaat en een voedzamere bodem hadden, zodat ze zich met andere dingen bezig konden houden, zoals buskruit makenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Heel het continent afrika was graaien voor de europeese konings huizen
Ja, mij ookquote:Op maandag 7 juli 2014 01:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ook het idee dat je na je dood voor EEUWIG door blijft leven, lijkt me een ware hel.
schrijf je godje nou met hoofdletterquote:Op maandag 7 juli 2014 01:40 schreef Grunge. het volgende:
Ik blijf ook denken dat Gods hekel aan homoseksualiteit voortkomt uit wat er in Sodom en Gomorra gebeurde. Gangbangs en orgiën, seks met dieren, met kinderen, seks met hetzelfde geslacht. Dat is wat hij hekelde: die minne moraal. Niet homoseksuelen die echt van elkaar houden. Denk ik. En dan nog, als je seks voor de lol hebt moet je dat ook gewoon lekker doen wat mij betreft. Seks met dieren en kinderen oké, maar verder vind ik het prima. Wat maakt dat nou uit?
Klopt, als god bestaat maakt het echt niet uit of je homosexueel bent of in een broek loopt of gescheiden bent e.d. Meer of je iemand vermoordt hebt ofzo en dan ook weer waarom. Afijn ingewikkeld allemaal.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:40 schreef isax het volgende:
een van de ergste dingen waar ik tegen aan loop bij geloven is het hele homosexuele gebeuren
als god iedereen heeft geschapen houd hij ook van homosexuelen, want waarom iemand schapen die je haat?
maar geloven doen er allemaal zo moeilijk over
Ja, want ik heb het over de God, dus dat is grammaticaal correct op die manier. Net als de Bijbel.quote:
nooooooit meer honger.. .nooit meer slaap.. nooit meer emotie.. nooit meer fokken.. nooit meer masturberenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:41 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, mij ook. En dat zonder de dingen in het leven die ik echt leuk vind, wat dan vaak juist de dingen zijn die je niet mag doen in dat eeuwige leven waarin alles 'perfect' is. Boring.
Dat zou veranderd moeten worden, ik ga nu het groene boekje bellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, want ik heb het over de God, dus dat is grammaticaal correct op die manier. Net als de Bijbel.
Nooit meer sex, drugs and rock and roll vooral.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
nooooooit meer honger.. .nooit meer slaap.. nooit meer emotie.. nooit meer fokken.. nooit meer masturberen
Het Groene Boekje.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat zou veranderd moeten worden, ik ga nu het groene boekje bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |