SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Nippel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Weinig geld, Augustus is een veel leukere maand (ook qua activiteiten + school begint)quote:
quote:
Alsjeblieft niet zeg, eerst graag even wat vakantie.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weinig geld, Augustus is een veel leukere maand (ook qua activiteiten + school begint)
Veel rekeningen ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weinig geld, Augustus is een veel leukere maand (ook qua activiteiten + school begint)
Valt wel mee, is mijn eigen schuldquote:
Wat zoal?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee, is mijn eigen schuldHeb het iets te enthousiast uitgegeven
Veel gewinkeld op o.a eBay en heb zilveren armbandjes gekocht onlinequote:
Tja lastig.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Veel gewinkeld op o.a eBay en heb zilveren armbandjes gekocht online
Ik 45quote:Op maandag 7 juli 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Hmmm, ik heb nog 60 euro voor de rest van de maand.
Werken?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:02 schreef Rezania het volgende:
Hmmm, ik heb nog 60 euro voor de rest van de maand.
Ik werk. Maar ja, er is niet veel vraag tijdens de zomervakantie.quote:
24ste hier. Stufi, zorgtoeslag, dit dat alles.quote:
Oh nou dan heb je wel meer dan 60 euquote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, ergens deze maand krijg ik mijn 'loon' voor mijn commissiewerk binnen.300 euro of zo.
Mja mja, gaat gelijk mijn spaarrekening op.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou dan heb je wel meer dan 60 eu
Oh mooi doel welquote:Op maandag 7 juli 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja mja, gaat gelijk mijn spaarrekening op.Ben aan het sparen zodat ik op kamer kan gaan.
Nou ja, de eerstejaars hebben voorrang tot 30 november, of je wil 200 euro per maand meer betalen aan huur, dus denk ergens begin december.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh mooi doel welEnig idee wanneer het ongeveer gaat gebeuren?
Carbonara?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Moet nog even kijken wat ik allemaal ga eten de komende maand. Morgen in ieder geval spaghetti
Scheelt wel een beetje ja. Maar ik krijg ook minder stufi dan uitwonend, dus dat heft elkaar weer op (onder studenten tenminste wel).quote:Op maandag 7 juli 2014 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Maar jij hebt vast ouders die voor je koken, dat scheelt wel (en je drinken betalen thuis etc.)
Ik ben rijk als ik weer naar school gaquote:Op maandag 7 juli 2014 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheelt wel een beetje ja. Maar ik krijg ook minder stufi dan uitwonend, dus dat heft elkaar weer op (onder studenten tenminste wel).
Het is allemaal zo duur, arme wij.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben rijk als ik weer naar school gaNooit meer blut zijn
Maar gaat ook naar een eigen huisje grotendeels
Ik hoop samen te gaan wonen, dan valt het nog mee qua kostenquote:
Zal hem eens bekijken als ik alles gezien hebquote:Op maandag 7 juli 2014 01:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die GTST Quiz voor in de zomer dan.
Oh, ik wil juist heel graag op mezelf wonen, dus zonder huisgenoten. Gewoon lekker doen en laten wat ik wil zonder geziek.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop samen te gaan wonen, dan valt het nog mee qua kosten
Godverdomme, ik heb om 2 uur 's middags een afspraak. Wat een kutleven heb ik toch.quote:
Ik woon nu met huisgenoten maar dat is na 2 en een half jaar ook wel leuk geweest.. Ik wil graag alleen met mijn vriend ergens wonenquote:Op maandag 7 juli 2014 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik wil juist heel graag op mezelf wonen, dus zonder huisgenoten. Gewoon lekker doen en laten wat ik wil zonder geziek.
Ik heb medelijden met jequote:Op maandag 7 juli 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godverdomme, ik heb om 2 uur 's middags een afspraak. Wat een kutleven heb ik toch.
Oh, dan zou ik het ook niet erg vinden. Moet ik er natuurlijk wel eerst eentje vinden.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik woon nu met huisgenoten maar dat is na 2 en een half jaar ook wel leuk geweest.. Ik wil graag alleen met mijn vriend ergens wonen
Heb je geen auto van de zaak?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:19 schreef d4v1d het volgende:
oh wacht, het is maandag morgen toch? dan hoef ik pas de trein van 9:20 te nemen
Het vinden is bij mij/ons geen probleem, het geld momenteel en mijn vriend moet eerst een baan hebben. + weet niet eens of hij het wilt maar als ik opmerkingen maak die gaan over samenwonen met hem dan zegt hij niet dat hij niet wilt en gaat hij er wel in mee.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik het ook niet erg vinden. Moet ik er natuurlijk wel eerst eentje vinden.
Busje van de Appiequote:Op maandag 7 juli 2014 01:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb je geen auto van de zaak?
Of te wel, hij heeft geen keuze. Duidelijk zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het vinden is bij mij/ons geen probleem, het geld momenteel en mijn vriend moet eerst een baan hebben. + weet niet eens of hij het wilt maar als ik opmerkingen maak die gaan over samenwonen met hem dan zegt hij niet dat hij niet wilt en gaat hij er wel in mee.
Busje komt zo.quote:
Oh jawelquote:Op maandag 7 juli 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of te wel, hij heeft geen keuze. Duidelijk zo.
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb je geen auto van de zaak?
Wat is hier nou ':')' aan? Jij hebt serieuze verantwoordelijkheden, want zonder jou is mijn saffraan niet gevuld als ik in de Albert Heijn ben. (Het is dan niet op tijd gevuld)quote:
Ik vind die punt wel vernederend.quote:
Weten we ook jouw dagelijkse bezigheid.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:28 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Heb je trouwens wel eens geëjaculeerd over je werkkleding?
* Dagoduck kijkt naar bankrekening terwijl hij al 15 maanden geen werk heeft en 4 maanden geen stufi meer krijgtquote:
Dat is best wel bijzonder inderdaadquote:Op maandag 7 juli 2014 09:33 schreef d4v1d het volgende:
Wauw. Treinwifi is eej keer fatsoenlijke snelheid
Dat moet iedereen toch lukken die nog thuis woont?quote:Op maandag 7 juli 2014 10:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
* Dagoduck kijkt naar bankrekening terwijl hij al 15 maanden geen werk heeft en 4 maanden geen stufi meer krijgt
* Dagoduck is nog steeds blij, hoe doet ie het toch!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Yup, al zijn er zat die het niet redden met hun telefoonabo en auto etc. Maar dat heb ik allemaal niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch lukken die nog thuis woont?
Als het je keuze is om zo te leven, dan ga je dat ook makkelijk redden. Ik werk liever dan dat ik thuis moet wonen.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yup, al zijn er zat die het niet redden met hun telefoonabo en auto etc. Maar dat heb ik allemaal niet.
serietje aan het kijken?quote:
Jepquote:
niet zo slim hequote:Op maandag 7 juli 2014 11:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepKan eindelijk weer, ik heb teveel mensen mijn inlog gegeven *naja een paar maar* van Netflix.. gisteren waren er teveel ingelogd waardoor ik zelf niks kon kijken
![]()
Ik heb in d4v1d zijn werkkleding geëjaculeerd en nu is hij zwanger.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Weten we ook jouw dagelijkse bezigheid.
Na als 2 bepaalde mensen veel blijven kijken dan moeten ze maar 1,50 per maand betalen. Kan ik hem upgradenquote:
hoeveel mensen kunnen op 1 account?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na als 2 bepaalde mensen veel blijven kijken dan moeten ze maar 1,50 per maand betalen. Kan ik hem upgraden
2quote:
Kun je het wachtwoord niet gewoon resetten?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepKan eindelijk weer, ik heb teveel mensen mijn inlog gegeven *naja een paar maar* van Netflix.. gisteren waren er teveel ingelogd waardoor ik zelf niks kon kijken
![]()
Dat is lullig, heb ze het ww gegeven om te kunnen kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kun je het wachtwoord niet gewoon resetten?
Altijd beter dan een volledig abo voor hunzelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na als 2 bepaalde mensen veel blijven kijken dan moeten ze maar 1,50 per maand betalen. Kan ik hem upgraden
Daarom.. Als ze moeilijk gaan doen om ¤1,50 dan fuck it ook maar haha. Ik betaal nu ook de basis abonnement volledig zelf, heb ik geen problemen mee maar als ik moet upgraden voor anderen dan mogen hun dat zelf betalen. Kost maar 3 euroquote:Op maandag 7 juli 2014 11:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Altijd beter dan een volledig abo voor hunzelf.
Je kunt het nieuwe wachtwoord toch opnieuw weggegeven maar dan aan een iets exclusiever groepje? Het is natuurlijk belachelijk dat jij als betalende niet altijd zou kunnen kijken. Dat begrijpt de rest ook wel mag ik hopenquote:Op maandag 7 juli 2014 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is lullig, heb ze het ww gegeven om te kunnen kijkenAls ze het gewoon veel gaan gebruiken (vooral die goede vriendin, die kwam er als laatste bij) dan moeten ze maar meebetalen aan een upgrade. Sowieso moeten ze dan niet piepen, kost hun 1,50 per persoon. Ik betaal al de 9 euro standaard abonnement kosten
Momenteel hebben 4 mensen toegang, waarvan mijn vader het niet gebruiktquote:Op maandag 7 juli 2014 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het nieuwe wachtwoord toch opnieuw weggegeven maar dan aan een iets exclusiever groepje? Het is natuurlijk belachelijk dat jij als betalende niet altijd zou kunnen kijken. Dat begrijpt de rest ook wel mag ik hopen
Slecht geweten?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef RockNijntje het volgende:
Schrik me de tyfus van de klote alarm.
Ik snap hem nietquote:Op maandag 7 juli 2014 12:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zullen het de Duitsers, Russen, Finnen of Argetijnen zijn?
Nee, ik dacht dat het vrijdag wasquote:
Whut?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het vrijdag was.
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ze zijn ook wat later daar in het noorden he.
Naast je nuclear-overlevingspakket?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb wel een voorraad klaarliggen ja
Het is er wel een onderdeel vanquote:Op maandag 7 juli 2014 12:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Of is je bier je nuclear-overlevingspakket?
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Het is er wel een onderdeel van
60 traytjes maar totaal?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Mijn overlevingspakket bevat: kilo's wiet, pakjes shag (+ lange vloei enz), 40 zakken chips, 20 traytjes energiedrink, 40 traytjes cola
Gelijk heb je hoor. Als je toch de survival skills mist om te overleven kun je maar beter genietend en met vaart richting je einde gaan.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
Mijn overlevingspakket bevat: kilo's wiet, pakjes shag (+ lange vloei enz), 40 zakken chips, 20 traytjes energiedrink, 40 traytjes cola
bahquote:Op maandag 7 juli 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor. Als je toch de survival skills mist om te overleven kun je maar beter genietend en met vaart richting je einde gaan.
Ik heb nog geen 24 blikjes in mijn leven gedronken. Walgelijk spul.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:13 schreef d4v1d het volgende:
Dan is het aantrekkelijker om te kopen. Ookal koop ik sowieso wel 24 blikjes per maandlos
Alles over één kam scheren.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 24 blikjes in mijn leven gedronken. Walgelijk spul.
Jij bent ook walgelijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ooooh ik makkelijkquote:Op maandag 7 juli 2014 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ik ook los, ben te lui om met een tray te sjouwenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:13 schreef d4v1d het volgende:
Dan is het aantrekkelijker om te kopen. Ookal koop ik sowieso wel 24 blikjes per maandlos
Oh dat zouden mijn ouders (toen ik nog thuis woonde) niks interesserenquote:Op maandag 7 juli 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
Ik denk ook niet dat mn ma het heel leuk vind als ik een heel traytje thuis op mn kamer zetnu beperk ik het nog enigszins omdat ik nou ook weer niet dagrlijks naar de winkel ga.
Oh dat boeit me geen fuckquote:Op maandag 7 juli 2014 12:20 schreef d4v1d het volgende:
Omdat er iets in me is wat het een beetje akward maakt om met een hele tray aan de kassa te komen![]()
waarom moet je bij de appie trouwens een bonuskaart hebben om die zelfscan dingen te gebruiken?quote:
Gewoon een anoniem kaartje bij de counter fixen.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom moet je bij de appie trouwens een bonuskaart hebben om die zelfscan dingen te gebruiken?
ZE WILLEN AL JE GEGEVENS E!!!@!Einzquote:Op maandag 7 juli 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom moet je bij de appie trouwens een bonuskaart hebben om die zelfscan dingen te gebruiken?
Ja weet ik veel? Ik heb dat toch hier nietquote:Op maandag 7 juli 2014 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohwquote:Op maandag 7 juli 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet ik veel? Ik heb dat toch hier niet!
Het is juist slim. Op deze manier bindt AH klanten aan zich.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Vind die bonuskaart sowieso maar dom. Andere supermarkten hebben ook gewoon korting zonder kaartje
Flipsquote:Op maandag 7 juli 2014 12:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is juist slim. Op deze manier bindt AH klanten aan zich.
Snap ik maar ik vind het zelf gewoon irritantquote:Op maandag 7 juli 2014 12:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is juist slim. Op deze manier bindt AH klanten aan zich.
kan altijd beter, maar ja, beetje werken en zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ken beter, ken beter. Zo even hardlopenDaar?
Vrouwen denken ook echt alleen maar aan seks ook hequote:Op maandag 7 juli 2014 12:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag overigens vannacht dit linkje
http://www.buzzfeed.com/j(...)-for-our-safety?bffb
En ik herken het stiekem best wel
En nog ontkennen ook!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook echt alleen maar aan seks ook he
mooi op tijd voor mijn vakantie dusquote:Op maandag 7 juli 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
Lees net: vanaf woensdag zomer
Dan blijft het een tijd mooi weer en lopen de temperaturen op
ach ja, ik heb liever plakkerig weer als ik vrij heb dan wanneer ik moet werken.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
In Londen ookquote:Op maandag 7 juli 2014 13:00 schreef Amarantha het volgende:
dat moet ik ook weer eens doenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:56 schreef KitKatChunky het volgende:
voor 500 euro kleding besteld, oeps...
Ja, het was wel echt nodig. De schoenen die ik wou waren helaas uitverkocht in mijn maat alquote:
schoenen heb ik zat op, maar heb deze week al 1 broek kapot gemaakt en 1 bijna. en wat nieuwe hemden of polo's kan ik ook nog wel gebruikenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ja, het was wel echt nodig. De schoenen die ik wou waren helaas uitverkocht in mijn maat al
Broeken kapot maken ben ik ook goed inquote:Op maandag 7 juli 2014 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schoenen heb ik zat op, maar heb deze week al 1 broek kapot gemaakt en 1 bijna. en wat nieuwe hemden of polo's kan ik ook nog wel gebruiken
nja1 was doorgesleten in het kruis dus bij 1 foute beweging zou die helemaal uitscheuren. andere is daar niet ver van af en die heeft al ontelbare gaten in de binnenzakkenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Broeken kapot maken ben ik ook goed in
En dan ben je dus altijd alles kwijt wat je in je zak stoptquote:Op maandag 7 juli 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja1 was doorgesleten in het kruis dus bij 1 foute beweging zou die helemaal uitscheuren. andere is daar niet ver van af en die heeft al ontelbare gaten in de binnenzakken
nee, de zakken zijn al meerdere keren gerepareerd omdat ik geen afscheid wilde nemen van de broekquote:Op maandag 7 juli 2014 15:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En dan ben je dus altijd alles kwijt wat je in je zak stopt?
Oehhhh, spann0nd!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:02 schreef Amarantha het volgende:
SurgeIk denk dat ik deze week de stickers binnen heb!
Okquote:
Woohoo, yes please!quote:Op maandag 7 juli 2014 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OkZal ze tegen die tijd even op de foto zetten! Verder alles goed?
Ja lekkerquote:Op maandag 7 juli 2014 17:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Woohoo, yes please!
En yuh, z'n gangetje
En met u?
Dat vroeg ik niet, ik hoef ook helemaal geen stickersquote:
Nog zeg, gemene gier.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, ik hoef ook helemaal geen stickersCommerciële troep.
Amoebaquote:
Ik heb nooit zo'n probleem met reizen.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:59 schreef Amoeba het volgende:
Wat is per trein van Groningen naar Eindje toch vies lang.
Zijn er meer wagons dan normaal dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 17:59 schreef Amoeba het volgende:
Wat is per trein van Groningen naar Eindje toch vies lang.
Daar niet de auto voor nemen.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind Den Bosch - Deurne al lang genoeg eigenlijk.
Zullen we nog maar even niet doen hè.quote:
Pak de motor dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zullen we nog maar even niet doen hè.
Je moet kippenladen mang, dikke pegels jwz!quote:Op maandag 7 juli 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mja mja, gaat gelijk mijn spaarrekening op.Ben aan het sparen zodat ik op kamer kan gaan.
Moira.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:14 schreef Moira. het volgende:
Jaaa schatjes
CRE / Help mee brainstormen voor CRE!
Zijn er hier creatievelingen die wat in te brengen hebben over de toekomst van het subforum CRE?
Dus vooral niet zeggen "Nee, CRE is saai, ik doe niet aan breien/borduren/knutselen", maar wat zou ervoor zorgen dat je wél in CRE mee zou willen posten?
Help mee brainstormen (mits daadwerkelijk interesse in creativiteit en het subforum)
Lekker brainstormenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Moira.
Morgen heb ik bloktoets, daarna kan ik weer creatief bezig zijn.
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij maakt toch wel eens kleiwerkjes van je poep? Da's ook creatief.
Thanks.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lekker brainstormenSucces met je toets
Nicely done, broquote:Op maandag 7 juli 2014 19:25 schreef d4v1d het volgende:
Ik kom daar even een oude koe uit de sloot halen en een suggestie doen
Beste weblogbericht blijft die over mij.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Het is hier geen SC.
gr grl4d2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet zo nog koken, want gf bijna thuisquote:
Ik heb morgen schoolquote:Op maandag 7 juli 2014 20:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moet zo nog koken, want gf bijna thuis
Ik ben morgen de gehele dag vrij?
Ik drukte ook vaak verkeerd, maar had 't nog wel door voor ik dan op 'verzenden' druktequote:Op maandag 7 juli 2014 20:49 schreef d4v1d het volgende:
Wie zet die knop dan ook precies naast de quote knoptssk.
Sensatie op het internet, jeuj.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dacht je eindelijk sensatie te vinden?
graag 3x hoera voor Rez zijn fiets.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik heb weer een fiets. Wees blij voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb je voor de meiden dan? Dan heb je wel een auto?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik heb weer een fiets. Wees blij voor mij.
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat heb je voor de meiden dan? Dan heb je wel een auto?
c-c-c-c-combobreakerrrrrquote:Op maandag 7 juli 2014 20:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
godverdomme je verbreekt de mega combo van crew
Ltquote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 20:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
graag 3x hoera voor Rez zijn fiets.
HOERA!
HOERA!
HOERA!Nee, jouw schoolleven is interessant wil je zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtf, welke meiden?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat heb je voor de meiden dan? Dan heb je wel een auto?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik was heel blij voor jou en je je nieuwe fiets en dan ga je zo doenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jouw schoolleven is interessant wil je zeggen.
Bitch, pls, doe niet moeilijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was heel blij voor jou en je je nieuwe fiets en dan ga je zo doen [ afbeelding ] Wat is dit rez
Weet ik veel, ik ken de meiden niet waar jij mee om gaat.quote:
Waarom denk je dat ik met een inferieur ras omga?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken de meiden niet waar jij mee om gaat.
Ras. Bitch pls. Als je het verschil tussen geslacht en ras niet weet, dan ben je zelf inferieurquote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met een inferieur ras omga?
Wow, nu mag smeg wel in actie komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik met een inferieur ras omga?
Denken dat vrouwen en mannen tot hetzelfde ras behoren.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ras. Bitch pls. Als je het verschil tussen geslacht en ras niet weet, dan ben je zelf inferieur
Meid.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wow, nu mag smeg wel in actie komen.
Verklikt.
Welke auto heb je?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat vrouwen en mannen tot hetzelfde ras behoren.
[..]
Meid.
Good enough, hoe laat kan ik je verwachten?quote:
CRE is voor wijven.quote:Op maandag 7 juli 2014 19:14 schreef Moira. het volgende:
Jaaa schatjes
CRE / Help mee brainstormen voor CRE!
Zijn er hier creatievelingen die wat in te brengen hebben over de toekomst van het subforum CRE?
Dus vooral niet zeggen "Nee, CRE is saai, ik doe niet aan breien/borduren/knutselen", maar wat zou ervoor zorgen dat je wél in CRE mee zou willen posten?
Help mee brainstormen (mits daadwerkelijk interesse in creativiteit en het subforum)
Kwart over Pasen tijdens de Kerst.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Good enough, hoe laat kan ik je verwachten?
Met een vertraging van minimaal oud & nieuw?quote:
Nee, minimal twee keer de helft Koningsdagen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Met een vertraging van minimaal oud & nieuw?
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
Eens kijken of ik nog weet hoe het bad werkt.
Nijn, pls, U drunk.quote:
Ok, tot zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:16 schreef Rezania het volgende:
Nee, minimal twee keer de helft Koningsdagen.
Haha, je kan er niet mee omgaan. n00bquote:Op maandag 7 juli 2014 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil supergraag GTA doen maar ik heb vandaag te weinig gedronken en krijg dus hoofdpijn als ik game. FML.
Ben net jou met vrouwen. En mannen.quote:
Ik ben smooth as fuck. Jij weet gewoon niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben net jou met vrouwen. En mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |