Moesten er meer doen.quote:
Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie
Een 9-jarig meisje heeft begin vorige maand in de Amerikaanse staat Minnesota haar eigen ouders aangegeven voor het kweken en verkopen van wiet. Dat deed ze naar eigen zeggen omdat de geur haar misselijk maakte en uit bezorgdheid om de gezondheid van haar hond. Dat schrijft de Daily Mail.
Op 6 juni stapte het meisje kalm het politiekantoor in Barnesville binnen en vertelde agenten dat haar ouders in de kruipruimte onder hun huis cannabisplantjes kweken die bijna zo groot zijn als zijzelf. Bij een huiszoeking werden onder andere zeven planten en drugsparafernalia ontdekt op de aangegeven plek. Er werd naar verluidt ook een substantie gevonden die later crystal meth bleek te zijn.
"Ze is een heel moedig, heel slim, en welbespraakt meisje", aldus agent Ryan Beattie tegenover de Minnesota Star Tribune. "Het was bijna alsof ik met een volwassene sprak."
Het meisje gaf aan dat haar ouders elke dag wiet roken in huis en vaak ook kopers over de vloer krijgen. De ouders zouden het druggebruik intussen hebben toegegeven. De moeder beweert dat ze marihuana rookt voor haar symptomen van multiple sclerosis (MS) en dat ze de drugs verkoopt om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen.
Agenten troffen ook twee pitbulls aan in het huis, die op het eerste gezicht in goede gezondheid verkeerden. Er werd geen bewijs gevonden dat de dieren marihuana kregen, maar een klacht wegens dierenmishandeling wordt nog niet uitgesloten. Het meisje verblijft intussen bij haar grootouders.
Slim en dapper.quote:Een 9-jarig meisje heeft begin vorige maand in de Amerikaanse staat Minnesota haar eigen ouders aangegeven voor het kweken en verkopen van wiet. Dat deed ze naar eigen zeggen omdat de geur haar misselijk maakte en uit bezorgdheid om de gezondheid van haar hond.
quote:
Spring eens heel gauw van een brug of zoquote:
Het nieuws is ook niet dat er 7 plantjes zijn gevonden.quote:
Ze kweekten wiet om de eindjes aan elkaar te knopen, nou erg man. Levenslang opsluiten die criminelen. Dat kutkind moet d'r plek kennen, zij krijgt vreten van d'r ouders dankzij die paar planten dus moet gewoon haar vuige nsb bek houden.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:54 schreef Drxx het volgende:
[..]
Slim en dapper.
[..]
[..]
Spring eens heel gauw van een brug of zo
Ze had er kennelijk last van heeft ze zelf aangegeven, ongetwijfeld dat ze dit ooit ook aan haar ouders heeft verteld. Die gaan vervolgens leuk door, en zij wordt boos. Pas 9 en ze komt nu al voor zichzelf op, hartstikke prima, helemaal niets mis meequote:Op zondag 6 juli 2014 17:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ze kweekten wiet om de eindjes aan elkaar te knopen, nou erg man. Levenslang opsluiten die criminelen. Dat kutkind moet d'r plek kennen, zij krijgt vreten van d'r ouders dankzij die paar planten dus moet gewoon haar vuige nsb bek houden.
Kap zelf, vieze junk.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:11 schreef Jahr00n het volgende:
terecht die vieze drugsgebruikers moete is kappe hiermee vies volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
Alles mis mee. Daarom nooit aan kinderen beginnen, egoïstische betweterige kutmormels zijn het.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ze had er kennelijk last van heeft ze zelf aangegeven, ongetwijfeld dat ze dit ooit ook aan haar ouders heeft verteld. Die gaan vervolgens leuk door, en zij wordt boos. Pas 9 en ze komt nu al voor zichzelf op, hartstikke prima, helemaal niets mis mee
Nou, in dit geval hadden de ouders ook een verantwoordelijkheid. Gaan zitten blowen waar je kinderen bij zijn, vind ik een beetje vreemd. Scheid die dingen en je dochter heeft geen reden te NSB'en.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:13 schreef Brum_brum het volgende:
Veel plezier met de rest van je leven meisje. Papa verkracht in de gevangenis, mama komt er vast met een lichtere straf vanaf want diescriemienatie, maar kijkt nooit meer hetzelfde naar je, hond verlies je omdat je gastgezin hem niet wil hebben en dat allemaal omdat mensen bepaalde plantjes niet mogen groeien. Topwereld.
Ik zeg niet dat mama en papa engeltjes zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou, in dit geval hadden de ouders ook een verantwoordelijkheid. Gaan zitten blowen waar je kinderen bij zijn, vind ik een beetje vreemd. Scheid die dingen en je dochter heeft geen reden te NSB'en.
....watquote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef Woestijnvos het volgende:
Er werd geen bewijs gevonden dat de dieren marihuana kregen
Je UI past echt perfect bij jou: een typische kontenkusserquote:Op zondag 6 juli 2014 17:27 schreef Snowballed het volgende:
Toen ik 9 was en zoiets (of iets wat er maar op zou lijken) zou flikken kreeg ik gewoon een trap onder mn reet en moest ik niet zeiken...
Tegen je ouders ingaan als je 9 bent...![]()
Wie zou haar dat geleerd hebben..?
Ook hallo.. en wie ben jij..?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:28 schreef Drxx het volgende:
[..]
Je UI past echt perfect bij jou: een typische kontenkusser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |