quote:Op maandag 7 juli 2014 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]al sla je me dood, ik weet niet wie daar bij de hemelpoort zal staan
kijk jou dan, net zo'n lezeres van de VIVA en de PANORAMAquote:
weet jij het?quote:
Deze ezel weetquote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
Lekker eten iesh koeltoer!
Maar oké, omdat je het zo lief vraagt
Hoe heet jij op VIVA dan? Botsingvanklinkers of zo?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kijk jou dan, net zo'n lezeres van de VIVA en de PANORAMA
er zijn dus 8 hemelpoorten in de islam, 1 voor elke deugd. komt goed.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
weet jij het?ik voel me een slechte moslim nu wel
Islam = overgavequote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
weet jij het? ik voel me een slechte moslim nu wel
Waarbij Iman ( geloof ) toch wel het meest fundamentele is.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:37 schreef leeell het volgende:
[..]
er zijn dus 8 hemelpoorten in de islam, 1 voor elke deugd. komt goed.
Viva hollandia?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom daar niet, dat is meer voor Che weggelegd.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:37 schreef darkmond het volgende:
[..]
Hoe heet jij op VIVA dan? Botsingvanklinkers of zo?
Ah, dan komt het wel goedquote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarbij Iman ( geloof ) toch wel het meest fundamentele is.
jijquote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef darkmond het volgende:
[..]
Islam = overgave
Moslim = overgever
Gewoon bij iftar heel snel en veel eten op je lege maag en je wordt vanzelf een goede overgever (=moslim).
slechte humor
Ja, maar jij bent Sjiet he.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom daar niet, dat is meer voor Che weggelegd.
[..]
Ah, dan komt het wel goed
[..]
jij
Dus omgaan met christen zit dan wel goed.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarbij Iman ( geloof ) toch wel het meest fundamentele is.
Als je dit al veel vindt, dan heb je me op mn slechte momenten nooit meegemaaktquote:Op maandag 7 juli 2014 00:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Viva hollandia?
Zo veel haat en agressie vandaag van jou
En jij bent jij, daar zeg ik toch ook niks overquote:
Affiliatie betekent niks meer in het hiernamaals, we moeten allemaal aan de zelfde macht onszelf verantwoorden. Ook ikquote:
Accepteer Mohammed in je hart bro.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef leeell het volgende:
[..]
Dus omgaan met christen zit dan wel goed.
Precies, over mij valt niets te zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als je dit al veel vindt, dan heb je me op mn slechte momenten nooit meegemaakt
[..]
En jij bent jij, daar zeg ik toch ook niks over
ik accepteer Mohammed als een gezegend mens en profeet. net als jezus.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Accepteer Mohammed in je hart bro.
Er valt zoveel te zeggen, weet niet eens waar ik moet beginnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Precies, over mij valt niets te zeggen.
De kafir zal niet in het zicht van Allah verschijnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef leeell het volgende:
[..]
Affiliatie betekent niks meer in het hiernamaals, we moeten allemaal aan de zelfde macht onszelf verantwoorden. Ook ik
Dan is er best potentie voor jou.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef leeell het volgende:
[..]
ik accepteer Mohammed als een gezegend mens en profeet. net als jezus.
roep eens iets.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er valt zoveel te zeggen, weet niet eens waar ik moet beginnen.
Gelukkig dat ik god als mijn god, als enige god omarm. en de 10 geboden tot op het heden gevolgd heb. We staan zij aan zij hoor Trigger.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De kafir zal niet in het zicht van Allah verschijnen.
ja ja blablablaquote:Op maandag 7 juli 2014 00:43 schreef leeell het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik god als mijn god, als enige god omarm. en de 10 geboden tot op het heden gevolgd heb. We staan zij aan zij hoor Trigger.
Ja hallo, jij noemt mij in een zin met een onbesnedene en koerd, wat verwacht je.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat ben je neerbuigend vandaag tegen mij zeg sjongejonge
eten verkeerd gevallen?
Niet, mijn God heeft geen zoon.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:43 schreef leeell het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik god als mijn god, als enige god omarm. en de 10 geboden tot op het heden gevolgd heb. We staan zij aan zij hoor Trigger.
ooooooooooooo is dat hetquote:Op maandag 7 juli 2014 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja hallo, jij noemt mij in een zin met een onbesnedene en koerd, wat verwacht je.
Hadith die de Koran indruisen worden al niet geaccepteerd, dus wat TS zegt.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wil nu niet specifiek ergens op ingaan, maar bijvoorbeeld heel veel overleveringen die indruisen tegen het beeld dat de Koran van de Profeet geeft en hem als het ware bijna vergoddelijken. Zo spreekt de Koran over de Profeet...
[..]
[..]
Of de woorden van Nuh (a.s.)...
[..]
Of ahadith die vrouwen min of meer als minderwaardige creaturen voorschotelen, omdat ze een zwakke soort zouden zijn vanwege de zonde van Havva (a.s.) en waarin staat dat ze Adem (a.s.) verleid zou hebben, terwijl de Koran duidelijk maakt dat beiden, Adem en Havva, door de duivel zijn verleid. Of ahadith waarin de Profeet zegt dat het merendeel van de hel uit vrouwen bestaat vanwege deze zonde van Havva (a.s.).
Dan zijn er ook ahadith die Allah beschrijven in menselijke vormen, zoals benen en armen, etc. Of ahadith die toch wel fundamentele doctrines presenteren zoals de terugkeer van Isa (a.s.) en de komst van een mahdi (waarom was de Profeet ook alweer gekomen?) die in de Koran nergens terug te vinden zijn.
Ik geloof niet dat de Profeet (s.a.v.) dingen buiten de leer van de Koran geïntroduceerd zou hebben. En het zijn eigenlijk vooral de moslims die mij tegen de borst stuiten die ahadith een gelijkwaardige status geven naast de Koran en om dit voor verdeling zorgen onder de oemma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |