Geniet er van , zeldzame jarenquote:
Welnee, het was een compliment. Taqfiri plegen is weggelegd voor kafirs en dommen, alleen Allah oordeeltquote:
Wiens niet ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zeldzaam? Een leven als 't mijne en iemand als ik zijn sowieso zeldzaam.
Daarom, maak er wat van. als je maar tevreden kan terugkijken op je jeugd.quote:
Heul lief van je, in tegenstelling tot wat anderen hier...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
Daarom, maak er wat van. als je maar tevreden kan terugkijken op je jeugd.
Neuh eten magquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef 2015 het volgende:
Er zit 0.6% wijn in m'n ijs, heb ik nu voor niks gevast
Leven in angst is geen leven tochquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heul lief van je, in tegenstelling tot wat anderen hier...
Ik moet mijn jeugd gewoon goed benutten om tevreden te zijn, dat doe ik door nu eens even goed series te kijken tot suhur
En hoeveel alcohol weer in die wijn?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef 2015 het volgende:
wat vind je zelf ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef 2015 het volgende:
was wel lekker
doe eens opbokken?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:09 schreef Nederlandsche het volgende:
Zo, vandaag lekker bloemkool met speklapjes gegeten!
Morgen lekkere varkenshaasjes met satésaus!
Leven is een grote emotie genaamd angst. 'quote:
dat kan je er beter gelijk een einde aan makenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Leven is een grote emotie genaamd angst. '
Angst is een grote berg met haar dalen en toppen.
De weg die ik leef is een dal, het einde mijn hoogste top.
HAHA
Volgens mij eet ik toch meer tijdens het vasten. Heb vandaag, inclusief sahur, toch wel iets van 1200 calorieen op. En als je kijkt naar mijn dagactiviteit is dat best veel, vooral voor een vaster.quote:
zoiets mag je niet zeggen leeeellllllll omgquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef leeell het volgende:
[..]
dat kan je er beter gelijk een einde aan maken
Het einde is juist de top. Die moet ik zien uit te stellen. Daartussen is het allemaal een dal met minder angst jwzquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef leeell het volgende:
[..]
dat kan je er beter gelijk een einde aan maken
Je weet waarom je het doet toch ? uit goede redenen, petrus begrijpt het vast wel (of wie staat er bij de islamitische hemelpoort ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
al
[..]
al deze zondes die ik zal begaannnn
Inderdaad, mooi verwoord. Het is nog steeds een goede bron voor de praktische uitvoering van bijvoorbeeld zaken als het gebed en dergelijke, maar ik geloof niet dat de Profeet buiten de Koran om hoofdpunten zou introduceren, zoals ahadith over de terugkeer van Isa (a.s.) of de komst van een mahdi, terwijl de Koran duidelijk zegt dat het in alle detail is geopenbaard en compleet is en dat de Profeet (s.a.v.) niet bevoegd is om ook maar iets buiten de Koran om te introduceren.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Sowieso volgt 99% van de Moslims die veronderstellen dat de ahadith "sahih" zijn de standaarddogma's waarvan men/wij niet eens duidelijk kunnen uitleggen waarom hadith A nou exact sahih is, volgens wie, welke voorwaarden etc. Het is een pure aanname dus.
Daarnaast zijn ook de acceptatie van die ahadith, classificering, voorwaarden etc opgesteld door uiteindelijk slechts mensen van vlees en bloed die tientallen tot honderden jaren na de profeet leefden...en zelf met de regels en methodologie kwamen om de overleveringen te onderzoeken op authenticiteit. Geen directe openbaring kwam eraan te pas bij die methodologie.
Het is dus eigenlijk allemaal mensenwerk, zoals vrijwel de gehele orthodoxie van elke religie die zich verder ontwikkelt en Islam is daarop geen uitzondering met haar wetscholen, methodologien etc. Als je het zo bekijkt is het opeens een stuk minder van belang of iemand hier wel of niet ingelooft, en op welke manier. Vandaar focus ik mezelf liever op hoofdpunten, hoewel het wel interessant is je hier en daar in te lezen.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef leeell het volgende:
[..]
Je weet waarom je het doet toch ? uit goede redenen, petrus begrijpt het vast wel (of wie staat er bij de islamitische hemelpoort ?)
Dan maakt het ook niet zoveel uit. niemand gaat je het juiste antwoord vertellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef 2015 het volgende:
[..]
15-20 volgens wikipedia
[..]
maakt me persoonlijk niet zoveel uit
Wowquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
al
[..]
al deze zondes die ik zal begaannnn
Lekker eten iesh koeltoer!quote:Op maandag 7 juli 2014 00:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja maar trollen mag je elders doen. Dank voor de medewerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |