moslims, kort lontje, zeker wat betreft seksueel moraal en eer he.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:20 schreef leeell het volgende:
[..]
[..]
Je wil dus nooit delen met mij, jammer weerhier ben je wel altijd welkom, ook in mijn harem, mocht die ooit komen.
Waarvoor ?quote:
Correctiequote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
awh poepie toch en je bent nog maar 16
Ik hoef niet meer te kiezen,zo makkelijk dit
Jij valt nauwelijks onder die noemer.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moslims, kort lontje, zeker wat betreft seksueel moraal en eer he.
Geniet er van , zeldzame jarenquote:
Welnee, het was een compliment. Taqfiri plegen is weggelegd voor kafirs en dommen, alleen Allah oordeeltquote:
Wiens niet ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:26 schreef darkmond het volgende:
[..]
Zeldzaam? Een leven als 't mijne en iemand als ik zijn sowieso zeldzaam.
Daarom, maak er wat van. als je maar tevreden kan terugkijken op je jeugd.quote:
Heul lief van je, in tegenstelling tot wat anderen hier...quote:Op maandag 7 juli 2014 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
Daarom, maak er wat van. als je maar tevreden kan terugkijken op je jeugd.
Neuh eten magquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef 2015 het volgende:
Er zit 0.6% wijn in m'n ijs, heb ik nu voor niks gevast
Leven in angst is geen leven tochquote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heul lief van je, in tegenstelling tot wat anderen hier...
Ik moet mijn jeugd gewoon goed benutten om tevreden te zijn, dat doe ik door nu eens even goed series te kijken tot suhur
En hoeveel alcohol weer in die wijn?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef 2015 het volgende:
wat vind je zelf ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:29 schreef 2015 het volgende:
was wel lekker
doe eens opbokken?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:09 schreef Nederlandsche het volgende:
Zo, vandaag lekker bloemkool met speklapjes gegeten!
Morgen lekkere varkenshaasjes met satésaus!
Leven is een grote emotie genaamd angst. 'quote:
dat kan je er beter gelijk een einde aan makenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:33 schreef darkmond het volgende:
[..]
Leven is een grote emotie genaamd angst. '
Angst is een grote berg met haar dalen en toppen.
De weg die ik leef is een dal, het einde mijn hoogste top.
HAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |