Dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom? Niet alle vrouwenlichamen zijn zoals ze staan afgebeeld in magazines. Deal with it.
Mooi, had nog een goed gebouwde eunuch nodig.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:16 schreef leeell het volgende:
[..]
Het martelaarschap is niet aan mij besteed , ik blijf wel bij jou. Petrus begrijpt het vast wel als ik aan het hek sta te rammelen.
Dan haal je m'n beste gebouwde onderdeel eraf , beetje zonde. ik kan je harem wel inwerken voor je ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi, had nog een goed gebouwde eunuch nodig.
Waarom vind jij dan dat alle vrouwen moeten squatten? Blijkbaar moeten ze aan een ideaal voldoen volgens mij.quote:
Wat wil je het anders noemen dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:17 schreef darkmond het volgende:
[..]
Weet niet of ik 't verliefd zijn kan noemen eigenlijk...![]()
Op wie heeft jouw hart in zijn greep?
Wil nu niet specifiek ergens op ingaan, maar bijvoorbeeld heel veel overleveringen die indruisen tegen het beeld dat de Koran van de Profeet geeft en hem als het ware bijna vergoddelijken. Zo spreekt de Koran over de Profeet...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke hadiths dit zijn, ware het dat het tegen de borst stuit?
quote:6:50 Say, ‘I do not have the treasures of God, nor do I know the unseen, nor do I tell you that I am an angel. I only follow what is revealed to me.’ Say, ‘Is a blind person like one who can see? Why will you not reflect?’
Of de woorden van Nuh (a.s.)...quote:7:188 Say [Prophet], ‘I have no control over benefit or harm, [even] to myself except as God may please: if I had knowledge of what is hidden, I would have abundant good things and no harm could touch me. I am no more than a bearer of warning, and good news to those who believe.’
Of ahadith die vrouwen min of meer als minderwaardige creaturen voorschotelen, omdat ze een zwakke soort zouden zijn vanwege de zonde van Havva (a.s.) en waarin staat dat ze Adem (a.s.) verleid zou hebben, terwijl de Koran duidelijk maakt dat beiden, Adem en Havva, door de duivel zijn verleid. Of ahadith waarin de Profeet zegt dat het merendeel van de hel uit vrouwen bestaat vanwege deze zonde van Havva (a.s.).quote:11:31 I am not telling you that I hold God’s treasures, or have any knowledge of what is hidden, or that I am an angel. Nor do I say that God will not grant any good to those who are despised in your eyes: God Himself knows best what is in their souls. If I did this I would be one of the wrongdoers.’
Zo zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wil je het anders noemen dan?
Ik ben verliefd op trigger, che en lelll, de drie wijzen uit het oosten en westen.
Ik heb het nooit langs zien komen op school/discovery/ngc/daklozenkrantjequote:Op maandag 7 juli 2014 00:16 schreef leeell het volgende:
[..]
Vast wel, het volk van aad komt ook in de bijbel voor.
En dat is dus precies mijn motivatie hiervoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:18 schreef leeell het volgende:
[..]
Dan haal je m'n beste gebouwde onderdeel eraf , beetje zonde. ik kan je harem wel inwerken voor je ?
Ik haak dan wel af.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op trigger, che en lelll, de drie wijzen uit het oosten en westen.
Ik welquote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb het nooit langs zien komen op school/discovery/ngc/daklozenkrantje
Ik sta al onder koe sorryquote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja, jij ook?
[..]
dankjewel apen zijn leuk, stond echter liever onder koe of pinguïn maok wat jij wil
het is nooit officieel gemaakt op fok dus tja dan houd ik mn opties openquote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef leeell het volgende:
Ik dacht dat wij exclusief zouden zijn klinker ? wat is dit
Heb je al deze zaken wanneer je het over specifieke hadiths hebt ook de Sharh bij gepakt of?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wil nu niet specifiek ergens op ingaan, maar bijvoorbeeld heel veel overleveringen die indruisen tegen het beeld dat de Koran van de Profeet geeft en hem als het ware bijna vergoddelijken. Zo spreekt de Koran over de Profeet...
[..]
[..]
Of de woorden van Nuh (a.s.)...
[..]
Of ahadith die vrouwen min of meer als minderwaardige creaturen voorschotelen, omdat ze een zwakke soort zouden zijn vanwege de zonde van Havva (a.s.) en waarin staat dat ze Adem (a.s.) verleid zou hebben, terwijl de Koran duidelijk maakt dat beiden, Adem en Havva, door de duivel zijn verleid. Of ahadith waarin de Profeet zegt dat het merendeel van de hel uit vrouwen bestaat vanwege deze zonde van Havva (a.s.).
Dan zijn er ook ahadith die Allah beschrijven in menselijke vormen, zoals benen en armen, etc. Of ahadith die toch wel fundamentele doctrines presenteren zoals de terugkeer van Isa (a.s.) en de komst van een Mahdi (waarom was de Profeet ook alweer gekomen?) die in de Koran nergens terug te vinden zijn.
Ik geloof niet dat de Profeet (s.a.v.) dingen buiten de leer van de Koran geïntroduceerd zou hebben. En het zijn eigenlijk vooral de moslims die mij tegen de borst stuiten die ahadith een gelijkwaardige status geven naast de Koran en om dit voor verdeling zorgen onder de oemma.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En dat is dus precies mijn motivatie hiervoor.
Je wil dus nooit delen met mij, jammer weerquote:
Bij deze dusquote:Op maandag 7 juli 2014 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
het is nooit officieel gemaakt op fok dus tja dan houd ik mn opties open
Leuk vinden? Inperking van verliefd zijn? Niet willen toegeven? Damnit! idkquote:Op maandag 7 juli 2014 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was ik altijd al liefjequote:
awh poepie toch en je bent nog maar 16quote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef darkmond het volgende:
[..]
Leuk vinden? Inperking van verliefd zijn? Niet willen toegeven? Damnit! idk![]()
Je hart is te klein om door drie te delen, en je bloed te weinig om naar drie liefde te pompen. Gaat niet werken zo
moslims, kort lontje, zeker wat betreft seksueel moraal en eer he.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:20 schreef leeell het volgende:
[..]
[..]
Je wil dus nooit delen met mij, jammer weerhier ben je wel altijd welkom, ook in mijn harem, mocht die ooit komen.
Waarvoor ?quote:
Correctiequote:Op maandag 7 juli 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
awh poepie toch en je bent nog maar 16
Ik hoef niet meer te kiezen,zo makkelijk dit
Jij valt nauwelijks onder die noemer.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
moslims, kort lontje, zeker wat betreft seksueel moraal en eer he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |