Nooit grappig.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:11 schreef Triggershot het volgende:
Ineens begin je respect en begrip te krijgen voor ISIL en consorten.
Doe dan mens.quote:
Waarom ga je niet naar summer school? Lijkt me een goede levenservaring voor jouquote:Op maandag 7 juli 2014 00:10 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
squatten doen ze om de kont te laten groeien
deze topicquote:
Hoe dat zo ? laten die alle vrouwen squatten ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:11 schreef Triggershot het volgende:
Ineens begin je respect en begrip te krijgen voor ISIL en consorten.
wollah die topic*quote:Op maandag 7 juli 2014 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
deze topicga toch weg man met je flauwe grapjes.
quote:Op maandag 7 juli 2014 00:09 schreef Nederlandsche het volgende:
Zo, vandaag lekker bloemkool met speklapjes gegeten!
Morgen lekkere varkenshaasjes met satésaus!
Bloemkool kapsel en dikke speklappen... Varkensface etc?quote:
Vanwege Nederlandsche opvattingen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:12 schreef leeell het volgende:
[..]
Hoe dat zo ? laten die alle vrouwen squatten ?
Zou je ze ook achter mij aan sturen dan ?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanwege Nederlandsche opvattingen.
kunnen ze met die kont in jogabroekjes zittenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet alleen de kont, ook je benen. Niks mis mee toch?
Neuh, jou hou ik voor mezelf.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Zou je ze ook achter mij aan sturen dan ?
Wat moet ik prefereren ?quote:
Iemand moet de allochtonen in het gareel houden.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:13 schreef darkmond het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet allang geleden neergeschoten door de nazi's
Leugens.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom? Niet alle vrouwenlichamen zijn zoals ze staan afgebeeld in magazines. Deal with it.
ja, jij ook?quote:
dankjewel apen zijn leuk, stond echter liever onder koe of pinguïn maok wat jij wilquote:Op maandag 7 juli 2014 00:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ging per ongeluk. Je staat bovenaan in de lijst onder Aap
Het martelaarschap is niet aan mij besteed , ik blijf wel bij jou. Petrus begrijpt het vast wel als ik aan het hek sta te rammelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben wat beschaafder denk ik, dus aan jou de keus.
Hou je bek manquote:Op maandag 7 juli 2014 00:15 schreef Nederlandsche het volgende:
[..]
Iemand moet de allochtonen in het gareel houden.
Vast wel, het volk van aad komt ook in de bijbel voor.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zijn die opgravingen nooit in het Westerse nieuws gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |