quote:Op zondag 6 juli 2014 23:18 schreef OllieWilliams het volgende:
En wanneer flikkeren we fred en ivo eens op een boot? Of uit een vliegtuig?
Zo onverwachts dit.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:18 schreef OllieWilliams het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:18 schreef OllieWilliams het volgende:
Hoe moeten we volgens jullie zorgen voor de opvang van de alsmaar groter wordende groep asielzoekers?quote:
Half Amsterdam staat leeg.. en die randdebielen komen met gevangenissen en boten..quote:Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Hoe moeten we volgens jullie zorgen voor de opvang van de alsmaar groter wordende groep asielzoekers?
Ik geloof niet dat er nu zoveel landen zijn in Noord-Afrika waar je op dit moment zoveel fatsoenelijke afspraken mee kan maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De EU moet hierover afspraken maken met de landen in Noord-Afrika, om te voorkomen dat ze in gammele bootjes stappen.
het zijn politieke vluchtelingen, geen economische vluchtelingen.quote:Op maandag 7 juli 2014 06:59 schreef El_Matador het volgende:
Waarom niet gewoon uitzetten?
Het is volslagen achterlijk. Niet (zoals nu): "kom maar binnen, er is plek, huisvesting en geld genoeg."
Maar: "luister, immigrant, wat heb jij Nederland te bieden? Niets? Donder dan maar mooi weer op, we hebben al genoeg profiteurs."
Het zijn niet alleen politieke vluchtelingen.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:34 schreef pokkerdepok het volgende:
het zijn politieke vluchtelingen, geen economische vluchtelingen.
mensen op de vlucht voor oorlog en onderdrukking, dus. die worden opgevangen omdat het onmenselijk is ze terug te sturen.
In Eritrea was oorlog?quote:Op maandag 7 juli 2014 09:34 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
mensen op de vlucht voor oorlog en onderdrukking, dus. die worden opgevangen omdat het onmenselijk is ze terug te sturen.
niet alleen, maar de neppers proberen we eruit te halen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen politieke vluchtelingen.
En dan nog vind ik het raar. Vluchtten in WO 2 Nederlanders massaal naar een 'veilig' land?
eritrea is een dictatuur. daar worden mensen vervolgd gemarteld en hebben ze niks te zeggen.quote:
Ahh gelukzoekers dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:52 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
niet alleen, maar de neppers proberen we eruit te halen.
en in de tweede wereldoorlog zijn heel veel mensen gevlucht uit nederland, alleen de joden al...
[..]
eritrea is een dictatuur. daar worden mensen vervolgd gemarteld en hebben ze niks te zeggen.
Nee.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:58 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat is meer dan genoeg reden om in nederland politiek asiel te krijgen.
Of die mensen doen een keer hun best en zorgen dat die dictatuur weg gaat?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:58 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat is meer dan genoeg reden om in nederland politiek asiel te krijgen.
alsof jij ook maar een klein beetje een idee hebt over wat er daar gebeurt..quote:Op maandag 7 juli 2014 13:28 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Of die mensen doen een keer hun best en zorgen dat die dictatuur weg gaat?
Ik dacht niet dat ik de enige was met die mening, asielzoekers uit Eritrea zijn gewoon de zoveelste groep kanslozen die de rest van hun leven gepampered moeten worden omdat ze niks kunnen/willen, en daar hebben we er inmiddels al genoeg van.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
persoonlijke mening van jou, meer niet.
onzin, de meesten zullen gewoon gaan werken, en als de situatie in eritrea verbeterd, worden ze terug gestuurd.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ik de enige was met die mening, asielzoekers uit Eritrea zijn gewoon de zoveelste groep kanslozen die de rest van hun leven gepampered moeten worden omdat ze niks kunnen/willen, en daar hebben we er inmiddels al genoeg van.
Dank u.quote:Op maandag 7 juli 2014 06:59 schreef El_Matador het volgende:
Waarom niet gewoon uitzetten?
Het is volslagen achterlijk. Niet (zoals nu): "kom maar binnen, er is plek, huisvesting en geld genoeg."
Maar: "luister, immigrant, wat heb jij Nederland te bieden? Niets? Donder dan maar mooi weer op, we hebben al genoeg profiteurs."
klopt, maar als het eenmaal veilig is in het land van herkomst gaan ze ook niet meer terug... dan wachten ze net zo lang op een kinderpardon totdat ze mogen blijven. ik snap dat wel van hun kant, maar nederland moet haar beleid eens wat beter uitvoeren.quote:Op maandag 7 juli 2014 09:34 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
Geloof jij ook nog in sinterklaas? "worden terug gestuurd" "gaan gewoon werken"quote:Op maandag 7 juli 2014 14:01 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
onzin, de meesten zullen gewoon gaan werken, en als de situatie in eritrea verbeterd, worden ze terug gestuurd.
bovendien heeft ons huidige systeem immigranten nodig om te kunnen functioneren, dus wij hebben er ook iets aan.
Ja, dat deden we. We weigerden in 1939 ook Joden uit Duitsland asiel omdat ze zich maar zouden aanstellen.quote:Op maandag 7 juli 2014 11:18 schreef Gia het volgende:
En dan nog vind ik het raar. Vluchtten in WO 2 Nederlanders massaal naar een 'veilig' land?
Als het land van herkomst veilig is moet men terug.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
klopt, maar als het eenmaal veilig is in het land van herkomst gaan ze ook niet meer terug... dan wachten ze net zo lang op een kinderpardon totdat ze mogen blijven. ik snap dat wel van hun kant, maar nederland moet haar beleid eens wat beter uitvoeren.
ja, dat is beleid. in de praktijk werkt dat helaas niet zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het land van herkomst veilig is moet men terug.
Maar het gaat niet om de praktijk, het gaat om de theorie.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, dat is beleid. in de praktijk werkt dat helaas niet zo.
hoe dan, je mag hier wonen tot, maar geen kinderen krijgen? of je stuurt kinderen weg die hier zijn opgegroeid (er is zoiets als geboorte recht)quote:Op maandag 7 juli 2014 14:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
klopt, maar als het eenmaal veilig is in het land van herkomst gaan ze ook niet meer terug... dan wachten ze net zo lang op een kinderpardon totdat ze mogen blijven. ik snap dat wel van hun kant, maar nederland moet haar beleid eens wat beter uitvoeren.
ja, voor politici met praatjes wel ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:49 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Maar het gaat niet om de praktijk, het gaat om de theorie.
En voor de linkse rakkers.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, voor politici met praatjes wel ja.
Je ziet de problemen we maar je wil er niets tegen doen?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:49 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
hoe dan, je mag hier wonen tot, maar geen kinderen krijgen? of je stuurt kinderen weg die hier zijn opgegroeid (er is zoiets als geboorte recht)
en kan je mensen die geaccepteerd zijn in een neiuw land, na 20 jaar nog even gaan terugsturen, of zijn ze tegen die tijd gewoon nederlanders geworden?
ik zie heus de problemen wel, maar het is niet zo makkelijk op te lossen met gewoon weigeren en terugsturen dat tuig, zoals sommigen graag willen.
volgens mij denk jij dat marokkanen en antillianen politieke vluchtelingen zijn, of niet? lolquote:Op maandag 7 juli 2014 14:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geloof jij ook nog in sinterklaas? "worden terug gestuurd" "gaan gewoon werken"
Laat me niet lachen, uitkering vangen of misdaden plegen doen ze, in ieder geval significant meer dan Nederlanders. Het zou beter zijn als we dit soort parasieten überhaupt niet meer toelieten in Nederland
ik wil geen achterlijke onmenselijke oplossing. dat is wat anders.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:50 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Je ziet de problemen we maar je wil er niets tegen doen?
Ja, gewoon uitzetten die handel. Oh wacht...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:50 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Je ziet de problemen we maar je wil er niets tegen doen?
Wat voor oplossingen wil jij dan? Geef eens een voorbeeld.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:51 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ik wil geen achterlijke onmenselijke oplossing. dat is wat anders.
het werkt voor een klein deel niet. er worden zoveel mensen wel degelijk teruggestuurd.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, dat is beleid. in de praktijk werkt dat helaas niet zo.
dat ze komen kun je niet oplossen, ja alleen door een muur om europa heen te bouwen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:52 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Wat voor oplossingen wil jij dan? Geef eens een voorbeeld.
What the fuck heeft dat met asielzoekers te maken?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:55 schreef MisterCe het volgende:
Oh ja, en voor de beschaafde en menselijke fokkers onder ons. De instroom moet gehandhaafd blijven tegen elke prijs en tegelijkertijd gaat ons land naar de klote:
Bij thuiszorgorganisatie TSN dreigt een 'sociaal slagveld' als de Eerste Kamer instemt met het overhevelen van de thuiszorg naar gemeenten. Daarvoor waarschuwt directeur Zion Jongstra maandag, een dag voor de stemming. Jongstra verwacht dat de wetswijziging leidt tot een 'forse personele krimp' bij zijn bedrijf, dat zo'n twintigduizend medewerkers heeft.
"Gemeenten worden straks verantwoordelijk voor thuiszorg, maar zijn daar totaal niet op voorbereid", zo stelt de TSN-directeur in een brief naar de medewerkers. "De regering wil de zorg en het budgetbeheer klakkeloos over de schutting gooien. Ze kan zo een bezuiniging inboeken, maar heeft werkelijk geen idee wat dit betekent voor de kwaliteit van de thuiszorg."
dat je mensen weer terugstuurt als het beter is daar, vind ik ook prima.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:54 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat ze komen kun je niet oplossen, ja alleen door een muur om europa heen te bouwen.
dat je mensen laat blijven die uit dit soort landen komen, vind ik prima.
dat je mensen weer terugstuurt als het beter is daar, vind ik ook prima.
dat je de echte profiteurs eruit haalt en criminaliteit bestrijd, ook prima.
wat voor oplossing wil je graag horen?
Ze kosten geld, heel veel geld. En dat is nou net hetgeen wat we tekort komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
What the fuck heeft dat met asielzoekers te maken?
Je bedoelt net zoals de Somaliers? ja, dat is ook zo'n succesvolle groep deelnemers aan de maatschappij.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:01 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
onzin, de meesten zullen gewoon gaan werken, en als de situatie in eritrea verbeterd, worden ze terug gestuurd.
bovendien heeft ons huidige systeem immigranten nodig om te kunnen functioneren, dus wij hebben er ook iets aan.
Ze houden die buurtregisseurs wel bezig de hele dagquote:Op maandag 7 juli 2014 15:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals de Somaliers? ja, dat is ook zo'n succesvolle groep deelnemers aan de maatschappij.
Er is geld genoeg. Er wordt alleen wanbeleid gevoerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:59 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ze kosten geld, heel veel geld. En dat is nou net hetgeen wat we tekort komen.
weigeren te vertrekken is nog nooit een reden geweest om mensen niet op het vliegtuig te zetten hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:58 schreef MisterCe het volgende:
[..]
dat je mensen weer terugstuurt als het beter is daar, vind ik ook prima.
dat je de echte profiteurs eruit haalt en criminaliteit bestrijd, ook prima.
Ik wil jouw oplossing hoe je bovenstaande punten voor elkaar gaat krijgen want wat als ze weigeren te vertrekken? Het is immers onbeschaafd om mensen te dwingen om te vertrekken.
Wat als ze de illegaliteit in verdwijnen? Je mag immers niet naar de op zoek gaan (2e wereldoorlog trauma).
nou, dan gaan we daar toch wat aan doen... zorg dan dat ze wel gaan deelnemen.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals de Somaliers? ja, dat is ook zo'n succesvolle groep deelnemers aan de maatschappij.
Dan moet je ze eerst opleiden, veel succes daarmee want dat willen ze niet, ze hebben het veel te druk met de hele dag wezenloos op blaadjes te kauwen. En ik heb niet de illusie dat jan met de pet uit Erifuckingtrea veel anders in het leven staat.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:06 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
nou, dan gaan we daar toch wat aan doen... zorg dan dat ze wel gaan deelnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |