SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
![]()
En natuurlijk Sagan![]()
Dat zeg ik:quote:Op zondag 6 juli 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, VI Oranje over wielrennen en De Avondetappe over voetbal.
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:18 schreef Zorro het volgende:
Dus in VI Oranje praten ze over wielrennen, en in de Avondetappe over voetbal?
Verwarrend hoor allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet de leukere versie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 22:58:13 ]
oh dat was een dasquote:
Zoals gebruikelijk de laatste jaren.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vuelta heeft weer een genotsdeelnemersveld.
Dan ben je waarschijnlijk nog stommer dan je eruit ziet.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Mart een vingertje tegen je opheft voel je je ineens heel klein.
Denk jij dat echt?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog stommer dan je eruit ziet.
kroket in zijn frietkothoofd rammenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we Bart de Wever niet eens uitnodigen?
Wel weer afwachten of ze allemaal echt starten en of ze nog energie over hebben na de Giro/Tour, maar op papier ziet het er fantastisch uit ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk de laatste jaren.
Klassiekerquote:Op zondag 6 juli 2014 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dan ben je waarschijnlijk nog stommer dan je eruit ziet.
Muse had ook gemogen.quote:
Het ligt ook redelijk in het Noorden van Engeland. Op zich wel logisch dat het daar nog licht is.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef Maver24 het volgende:
Dat het daar nog zo licht is had ik niet gedacht, is maar een uur tijdsverschil en zover ligt engelang ook weer niet van nederland af
Maar waarheen?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Snel zappen want anders krijg je de Common Linnets in concert te zien.
Blijf je wel kijken naar je TV?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb de TV maar gewoon uit staan nu.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de afleveringen van de Avondetappe een uurtje eerder worden opgenomen. Het wordt niet meer live uitgezonden.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef Maver24 het volgende:
Dat het daar nog zo licht is had ik niet gedacht, is maar een uur tijdsverschil en zover ligt engelang ook weer niet van nederland af
Een Wittemannetje.quote:Op maandag 7 juli 2014 10:11 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de afleveringen van de Avondetappe een uurtje eerder worden opgenomen. Het wordt niet meer live uitgezonden.
Zouden ze een nieuwe sponsor gevonden hebben?quote:Op maandag 7 juli 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond te gast in De Avondetappe, vanaf 22.25 uur op Nederland 1: Richard Plugge en Bobbie Traksel.
Ik weet wel dat wij het betalen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Wat zou dat kosten om op die plek een tv-uitzending te mogen houden
Vooral jij denk ikquote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik weet wel dat wij het betalen.
Hm ja, wel mooie promotie natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
Mart mag overal gratis denk ik danzkij zijn cultstatus, en dit is gratis stadspromotie natuurlijk.
Er zijn natuurlijk ook niet veel van dit soort programma's op locatie, dus het is ook niet dringen voor een mooie plek.quote:
Thijs was toen bezig in de Ronde van het Groene Hart.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:37 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik dit vorig jaar ook al heb gehoord.
Ik geloofde er ook niks van.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben die er geen reet van geloofde maar in Londen wonen 66.000 Fransen (op acht miljoen inwoners) en de vierde stad van Frankrijk, Toulouse, heeft bijna een half miljoen inwoners.
Ik vond het ook al vrij ongeloofwaardig.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet of ik de enige ben die er geen reet van geloofde maar in Londen wonen 66.000 Fransen (op acht miljoen inwoners) en de vierde stad van Frankrijk, Toulouse, heeft bijna een half miljoen inwoners.
Onzin. Gigantische bedragen gaan er in om. Het enige punt is dat mensen denken dat het makkelijk verdienen is, terwijl het meeste geld geconcentreerd zit in relatief heel weinig projecten.quote:
Pffff feiten, alsof ze daar bij de NOS zich mee bezig moeten houden.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Tchock het volgende:
Dacht idd ook al dat 'ie dik uit z'n nek lulde.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:39 schreef Tchock het volgende:
In dit geval is het behoorlijk kansloos en om me heen zie ik wel meer nutteloze crowdfunding.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onzin. Gigantische bedragen gaan er in om. Het enige punt is dat mensen denken dat het makkelijk verdienen is, terwijl het meeste geld geconcentreerd zit in relatief heel weinig projecten.
De Sponsor van het water is Vittel. en spreek je uit als Vietel dacht ik.quote:
frans is niet hetzelfde als duits. fransen noemen 'm zeker Kietel.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
De Sponsor van het water is Vittel. en spreek je uit als Vietel dacht ik.
Dus zal het ook wel Kietel zijn. Alhoewel ik altijd Kittel zeg
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:50 schreef Maraten het volgende:
'Koen de Kort is misschien wel de beste lead-out man van het Westelijk halfrond''
Dat is knap, aangezien hij van het Oostelijk halfrond komt.
En dat bij de beelden van Veelers.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:50 schreef Maraten het volgende:
'Koen de Kort is misschien wel de beste lead-out man van het Westelijk halfrond''
Dat is knap, aangezien hij van het Oostelijk halfrond komt.
Nee helaas, zou ook niet mogelijk zijn. Servicebuis is maar 1 auto breed.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
Fietsen ze morgen door de kanaaltunnel?
Nope, best jammer maar te gevaarlijk ofzo? Nu gaat Froome in zn uppiequote:Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
Nee. Kan ook helemaal niet, toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
Eneco tourquote:
Ja, één renner kan wel.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Froome kan het wel zo te zien
Ook niet meer inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:56 schreef No-P het volgende:
[..]
Eneco tour![]()
Ronde van Duitsland toch ook niet meer?
Gewoon een tijdritquote:Op maandag 7 juli 2014 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, één renner kan wel.Een heel peloton + tvploegen + crews door een tunnel waar je niet kunt inhalen of stoppen... Vragen om problemen.
En al kon het wel, denk niet dat het erg spannende beelden oplevert.
Mooie tijdrit welquote:Op maandag 7 juli 2014 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, één renner kan wel.Een heel peloton + tvploegen + crews door een tunnel waar je niet kunt inhalen of stoppen... Vragen om problemen.
En al kon het wel, denk niet dat het erg spannende beelden oplevert.
Twee jaar sponsoring voor de prijs van 1. Slim gedaan dusquote:Op maandag 7 juli 2014 22:57 schreef Marcoss het volgende:
Dit jaar heeft Pipkin dat helemaal niet gedaan, die heeft dat allemaal heel goed uitgespeeld met het geld van Rabo..
Dat laatste is ook zonde.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:56 schreef No-P het volgende:
[..]
Eneco tour![]()
Ronde van Duitsland toch ook niet meer?
De Rettenbachferner, wat een heerlijke klim.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voigt zien heerschen in het hooggebergte
I.i.g. meer dan Kelderman gister.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:00 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind die Plugge ook maar weinig uitstralen...
Verhoeven had hier moeten zitten he.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:00 schreef DeeBee het volgende:
Bij Belkin straalt niemand wat uit, die Verhoeven met z'n kom op hè, kom op. En Delahaije met z'n taktaktaktak. Of Maassen, nog zo'n droogkloot. Jantje Bovenquote:Op maandag 7 juli 2014 23:00 schreef DeeBee het volgende:
Vanmarcke is geen Nederlander.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Waren alleen de Nederlanders he
Vanmarcke???quote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Daarnaast hebben ze allemaal buitenlandse toppersquote:Op maandag 7 juli 2014 23:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |