abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142003212
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:43 schreef Hathor het volgende:

[..]

Is inderdaad nogal een gewaagde uitspraak, temeer omdat de kans op een zware poule op een EK vele malen groter is dan op een WK. Landen van een niveau Kameroen, Honduras of Zuid Korea zul je op een EK namelijk niet tegenkomen, terwijl op een EK de kans redelijk groot is dat je het in de poule al moet opnemen tegen landen van het kaliber Duitsland, Italie, Frankrijk. Dat is wel even andere koek.
De poulefase op het komend EK overleven is wel makkelijker dan ooit. De beste nummers 3 gaan ook door. OK, tref je wel de winnaar van een andere poule, maar kwartfinale moeten de Belgen met die selectie gewoon kunnen halen.
pi_142003369
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

De poulefase op het komend EK overleven is wel makkelijker dan ooit. De beste nummers 3 gaan ook door. OK, tref je wel de winnaar van een andere poule, maar kwartfinale moeten de Belgen met die selectie gewoon kunnen halen.
Sterker nog de huidige selectie is erg jong en de spelers kunnen de komende jaren nog extra ervaring op doen op topniveau. Dan moet het als het nog meer een ingespeeld team wordt toch echt wel serieus mee kunnen doen in 2016 en wellicht ook nog wel in 2018.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 7 juli 2014 @ 13:50:07 #203
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142003374
Met andere woorden: het EK is definitief verkracht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 juli 2014 @ 13:50:29 #204
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_142003382
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Belgosome het volgende:
Met Wilmots maken we geen kans om het EK te domineren , met hem wordt dat weer een kwartfinale afhankelijk van de lotingen. Een Gerets of een Preudhomme heeft België nodig om het optimale van deze ploeg te bereiken. Ook al hebben ze nu kwartfinale gehaald , ik heb helemaal niet het gevoel dat ze het beste van hun kunnen hebben laten zien.
Mja, dat gedweep met Gerets en Preudhomme altijd. Waarom niet gewoon Dury of Maes of zo? Die doen tenminste iets met het materiaal dat ze krijgen voorgeschoteld.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_142003401
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef Caland het volgende:
Met andere woorden: het EK is definitief verkracht.
Ik vind het heel matig ja. Niet omdat België ineens gaat winnen (Spanje en Italië doen nog gewoon mee) maar omdat je Noord-Ierland in de achtste finale kunt treffen. Volkomen overbodige ronde, voegt niets toe. Ja, meer geld.
pi_142003456
quote:
99s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Mja, dat gedweep met Gerets en Preudhomme altijd. Waarom niet gewoon Dury of Maes of zo? Die doen tenminste iets met het materiaal dat ze krijgen voorgeschoteld.
Dury heeft gefaald bij AA Gent. Maes is ook een optie. Maar ik vind ze beide weinig uitstraling hebben. Deze selectie zit vol met toppers , een Gerets of Preudhomme dwingen nog respect.

Edit:
Maar nutteloze discussie. We zijn verplicht om het met wilmots te doen , het zal dus al vooral afhangen van de individuele klasse van de spelers om een wedstrijd te winnen , wat in de kwalificaties zeker zal zullen. Maar op het EK om ver te raken heb je het tactisch collectief ook nodig
pi_142004174
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Belgosome het volgende:
Ik snap de media ook niet in België , er is amper kritiek. Tegen Argentinië hadden ze geen idee hoe ze het moesten aanpakken nadat de argentijnen de wedstrijd op slot deden. Er waren genoeg spelers om iets te forceren maar Wilmots stelde dan Chadli in op het veld :') :')
Dat komt omdat een groot deel van jullie(en vooral de media) meer bezig zijn met Nederland dan jullie eigen elftal, wat overigens zwaar onder de maat speelde tegen een matig Argentinië. Calimero gedrag op en top daar bij jullie, ben nog 2x in België geweest afgelopen weekend en hoorde het merendeel janken over Nederland. :')

Overigens niks persoonlijks, van mij mocht België ver komen, maar dat gejank over Nederland is lachwekkend.
  maandag 7 juli 2014 @ 14:18:55 #208
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_142004451
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 22:57 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Ja vreemd inderdaad, ik ben vergeten de "stop volgen" knop aan te vinken, maar je blijft hier als Nederlander maar trollen.

Eens een arrogante Nederlander, altijd een arrogante Nederlander hé.
Nederlanders komen niet eens in de buurt van de arrogantie van Belgen :')

http://m.gva.be/sport/wk2(...)nale-op-ek-2016.aspx
pi_142004960
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:18 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Nederlanders komen niet eens in de buurt van de arrogantie van Belgen :')

http://m.gva.be/sport/wk2(...)nale-op-ek-2016.aspx
Echt verbluffend inderdaad. Die verwachtingen zijn wer-ke-lijk he-le-maal ner-gens op gebaseerd! Hoe hardleers kun je zijn?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  maandag 7 juli 2014 @ 14:34:13 #210
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_142005001
quote:
11s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef pyl het volgende:

[..]

Echt verbluffend inderdaad. Die verwachtingen zijn wer-ke-lijk he-le-maal ner-gens op gebaseerd! Hoe hardleers kun je zijn?
Ja maar ze hebben een gouden generatie hoor. Om je vingers bij af te likken werkelijk waar. Ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_142005069
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja maar ze hebben een gouden generatie hoor. Om je vingers bij af te likken werkelijk waar. Ofzo.
Tja, er is zeker ergens potentie, maar dat biedt geen enkele garantie - dat zouden ze twee dagen na een smadelijke, roemloze afgang van het WK toch wel inzien?

Maar nee hoor, ze beginnen gewoon weer van voor af aan te roepen. O+
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_142005094
Ach, het kan altijd nog stukken erger. Ik zat net eens op het forum van Manchester United te kijken en daar is een groot deel er toch wel van overtuigd dat Van Gaal dit met Engeland ook eenvoudig had geflikt. In hun ogen is de Engelse ploegen vele malen beter dan die van Nederland. :')
  maandag 7 juli 2014 @ 15:30:16 #213
429463 Aertbeliensylvain
'tispreciesofallez
pi_142006925
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:36 schreef pyl het volgende:

[..]

Maar nee hoor, ze beginnen gewoon weer van voor af aan te roepen. O+
Dat vind ik ook wel gek...

Maar let op, het is vooral Wilmots die roept (hij wil 'de mentaliteit' wijzigen)

Ik vermoed dat iedereen hem nog even laat doen totdat de terugkomst en huldigingen voorbij zijn, en dan zal er later vermoedelijk (in de pers en zo) nog wel wat naar boven komen...

Een mentaliteit verander je niet van de ene dag op de andere ;)
pi_142009537
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Er is maar 1 gouden generatie. Varkenoord 1994.
BFF met GGMM
  maandag 7 juli 2014 @ 17:02:38 #215
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_142009985
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Dury heeft gefaald bij AA Gent. Maes is ook een optie. Maar ik vind ze beide weinig uitstraling hebben. Deze selectie zit vol met toppers , een Gerets of Preudhomme dwingen nog respect.

Edit:
Maar nutteloze discussie. We zijn verplicht om het met wilmots te doen , het zal dus al vooral afhangen van de individuele klasse van de spelers om een wedstrijd te winnen , wat in de kwalificaties zeker zal zullen. Maar op het EK om ver te raken heb je het tactisch collectief ook nodig
Op individuele kwaliteit vertrouwen tijdens een toernooi als het WK is gegarandeerd falen.
Geheim is de samenwerking, contact en teamgeest. WK ervaring.. iets wat er bij België niet is, vooral het laatste gaat jullie vrees ik nog vaak opbreken.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 7 juli 2014 @ 17:07:29 #216
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010228
Wanneer je zoals Kompany verwacht de finales te kunnen halen dan wil je toch helemaal niet 'gehuldigd' worden voor het bereiken van de kwartfinale door het verslaan van wat semiprofs?

Het toont maar weer eens het gespleten karakter van de Rode Duivels. Wanneer je een grote bek hebt dan moet je er ook in geloven en naar handelen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:14:58 #217
66825 Reya
Fier Wallon
pi_142010581
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach, het kan altijd nog stukken erger. Ik zat net eens op het forum van Manchester United te kijken en daar is een groot deel er toch wel van overtuigd dat Van Gaal dit met Engeland ook eenvoudig had geflikt. In hun ogen is de Engelse ploegen vele malen beter dan die van Nederland. :')
Griekenland had in 2004 uiteindelijk ook maar een matig team, onmogelijk is het dus alvast niet.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:15:32 #218
429463 Aertbeliensylvain
'tispreciesofallez
pi_142010597
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:07 schreef Morendo het volgende:
Wanneer je zoals Kompany verwacht de finales te kunnen halen dan wil je toch helemaal niet 'gehuldigd' worden voor het bereiken van de kwartfinale door het verslaan van wat semiprofs?

Het toont maar weer eens het gespleten karakter van de Rode Duivels. Wanneer je een grote bek hebt dan moet je er ook in geloven en naar handelen.
Er is dan ook op hun verzoek geen 'officiële huldiging' voor de prestaties.

Er zal wel tijd gemaakt worden om de fans te bedanken, maar da's meer een kwestie van beleefdheid waar ze niet onderuit kunnen zonder een complete hork te zijn.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:15:55 #219
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_142010605
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:14 schreef Reya het volgende:

[..]

Griekenland had in 2004 uiteindelijk ook maar een matig team, onmogelijk is het dus alvast niet.
Toen verzaakte echt elke tegenstander. Dat ging nergens over, je moet dat EK eens terugkijken.
Onbegrijpelijk.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 7 juli 2014 @ 17:16:26 #220
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010627
quote:
2s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:14 schreef Reya het volgende:

[..]

Precies. De bal is rond. Het is elf tegen elf en er kan altijd iemand opeens vrijlopen natuurlijk.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:18:16 #221
198365 Morendo
The Real Deal
pi_142010690
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:15 schreef Aertbeliensylvain het volgende:

[..]

Er is dan ook op hun verzoek geen 'officiële huldiging' voor de prestaties.

Er zal wel tijd gemaakt worden om de fans te bedanken, maar da's meer een kwestie van beleefdheid waar ze niet onderuit kunnen zonder een complete hork te zijn.
Dat laat onverlet dat de Belgische spelers bravoure willen uistralen maar er blijkbaar toch niet echt in geloven. Ik vond ze tegen Argentinië onthutsend zwak. En dan kan Wilmots wel weer de schuld geven aan het weer, de grasmat of de tegenstander maar dat zet ook geen zoden aan de dijk.
  maandag 7 juli 2014 @ 17:22:19 #222
117098 Hathor
Effe niet
pi_142010855
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Engelsen zouden gewoon wijselijk hun mond moeten houden, die hebben al sinds 1966 geen deuk meer in een pak boter geschopt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_142010979
kan iemand mij vertellen waarom er een ontvangstcomite voor ze is en waarom ze naar het koninklijk paleis mochten?

:')

op 1 wedstrijd na NIETS laten zien :')
  maandag 7 juli 2014 @ 17:26:22 #224
269938 Joeri.
Aldus Urban Dictionary(.com)
pi_142011048
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:25 schreef lisselotte88 het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom er een ontvangstcomite voor ze is en waarom ze naar het koninklijk paleis mochten?

op 1 wedstrijd na NIETS laten zien :')
Bezoek stond al gepland, dachten dat ze WK zouden worden
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk
pi_142011125
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:26 schreef Joeri. het volgende:

[..]

Bezoek stond al gepland, dachten dat ze WK zouden worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')