Ja, de zoon van Maarten.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef reddevil1408 het volgende:
Kan Mart zijn MUIL houden als Jeroen Stekelburg (zoon van???) aan het praten is.
Nee. "Ik kan niets horen."quote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef bombmannl het volgende:
Zei Mart Smeets nou : ,,Daar koop ik niks voor"
Dan mis je toch de pareltjes van dit forum.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sla je posts nog wel eens over.
Zoon van Jan idd. Zie je meteen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:32 schreef reddevil1408 het volgende:
Kan Mart zijn MUIL houden als Jeroen Stekelburg (zoon van???) aan het praten is.
Wat voor pizza?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit de tijd voor melk en pizza.
Ik ben niet zo geïnteresseerd in al die DM's die jij openbaart.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan mis je toch de pareltjes van dit forum.
Pizza infernoquote:
Jawel.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wij kijken niet naar die kutsport.
Ik heb daar van geleerd.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geïnteresseerd in al die DM's die jij openbaart.
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wij kijken niet naar die kutsport.
Alleen bij bergetappes als lunch, dat is de regel.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit de tijd voor melk en pizza.
Joep Schreuder vergetenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:34 schreef Alrac4 het volgende:
Hij stelt betere vragen dan de andere NOS verslaggevers
Wel zijn broer.quote:
Ik ook. Die trapt wel voor twee namelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou ook wel op een tandem plaats willen nemen met Tom.
Uran keek per ongeluk de andere kant op.quote:
Niet van de keeper, maar van de trainer.quote:
bedanktquote:Op zondag 6 juli 2014 22:36 schreef bombmannl het volgende:
Vind die Mart Smeets echt een schoolvoorbeeld van een narcist
Wat is er narcistisch aan DeMartGod?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:36 schreef bombmannl het volgende:
Oja ik zag het nu ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Niet van de keeper, maar van de trainer.
en familie van die voormalige PVDA man.
Mart = God, dus Mart mag dat zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:36 schreef bombmannl het volgende:
Kon ie niets aan doenquote:
Ik vind hem wel ok.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Wilco iets te veel op zijn hoofd gevallen.
Zijn ouders sloten hem altijd op in de Kelderman.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
XDquote:Op zondag 6 juli 2014 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn ouders sloten hem altijd op in de Kelderman.
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
lijkt me een aardige gast, en een fantastische renner natuurlijk, maar als er een drie uur lang diepte-interview met hem op tv komt, laat ik hem toch maar uitstaan.quote:
Jozef vindt dit leukquote:Op zondag 6 juli 2014 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Jij zou op je 22e voor het eerst bij Mart aan tafel ook niet zo vlot overkomen vermoed ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Dan ken jij Mani89 nog niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:42 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Jij zou op je 22e voor het eerst bij Mart aan tafel ook niet zo vlot overkomen vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |