Mart = God, dus Mart mag dat zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:36 schreef bombmannl het volgende:
Vind die Mart Smeets echt een schoolvoorbeeld van een narcist
Kon ie niets aan doenquote:
Ik vind hem wel ok.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Volgens mij is Wilco iets te veel op zijn hoofd gevallen.
Zijn ouders sloten hem altijd op in de Kelderman.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
XDquote:Op zondag 6 juli 2014 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn ouders sloten hem altijd op in de Kelderman.
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
lijkt me een aardige gast, en een fantastische renner natuurlijk, maar als er een drie uur lang diepte-interview met hem op tv komt, laat ik hem toch maar uitstaan.quote:
Jozef vindt dit leukquote:Op zondag 6 juli 2014 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Jij zou op je 22e voor het eerst bij Mart aan tafel ook niet zo vlot overkomen vermoed ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Dan ken jij Mani89 nog niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:42 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Jij zou op je 22e voor het eerst bij Mart aan tafel ook niet zo vlot overkomen vermoed ik.
Hij komt altijd zo over.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:42 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Jij zou op je 22e voor het eerst bij Mart aan tafel ook niet zo vlot overkomen vermoed ik.
Uiteindelijk eindigen ze als commentator bij Eurosport.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er zijn veel wielrenners die beter terugkeerden na een tripje Oostenrijk.
SOW KOEKOEK POW POW POW!quote:Op zondag 6 juli 2014 22:42 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Was ik maar weer 16.quote:
Idd raar dat sommigen hun jas aanhouden, kleed zo lekker af ofzo?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet Carl zo een vliegtuig besturen ofzo?
Het eerste.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt iets vertraging of bent je gewoon traag van begrip?
Altijd leuk jaquote:Op zondag 6 juli 2014 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
De plek van de semiklassieker Veenendaal - Veenendaal
Bart de Wever is zijn Fuhrerquote:Op zondag 6 juli 2014 22:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Carl spuit volgens mij altijd elke avond de landkaart van Vlaanderen vol.
Nacht van lange messen moet nog komen daarquote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Knap dat het dan toch gelukt is zo snel een tafel te formeren waar hij aan zit.
Nee XDquote:Op zondag 6 juli 2014 22:49 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Is dit nou de man van Heleen van Rooyen?
Dit is Engeland hequote:Op zondag 6 juli 2014 22:50 schreef AF_ het volgende:
Is dit opgenomen? Lijkt me wel aangezien het nog licht is. Kunnen jullie uitleg geven?
Denk het niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:50 schreef AF_ het volgende:
Is dit opgenomen? Lijkt me wel aangezien het nog licht is. Kunnen jullie uitleg geven?
Het is daar een uur vroeger.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:50 schreef AF_ het volgende:
Ik heb 'm nog even op de BBC gekeken.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:48 schreef marcodej het volgende:
Ik heb de penaltyserie nog maar even opgezet. Genot.
Ah natuurlijkquote:
Ik kijk vooruit Johannes.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is ook al bijna afgelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |