abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141989242
Oke blueberries mogen jullie krijgen, maar die zijn wel bijna op. Ik doe fruit eerst opeten zodat ik minder van de chocolade eet. :@
pi_141989250
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kom op, Trigger. Was het niet Erdogan die moord en brand schreeuwde toen de zogenaamde couppogingen aan het licht kwamen en riep dat hij de procureur van die zaak was (''Ben bu davanin savcisiyim''), maar nu de verdachten na jarenlang onterecht vastgezeten te hebben (sommigen zijn zelfs achter de tralies doodgegaan of hebben zelfmoord gepleegd) één voor één vrij zijn gekomen met zijn bek vol tanden staat? Ik citeer een adviseur van Erdogan: ''Orduya kumpas kuruldu.'' Günaydin, zegt men dan.

Heeft de AKP de Gülenisten niet zelf grootgemaakt en allerlei posities aangeboden en naar hartelust gebruikt, waarna ze achteraf ineens na belangenverschillen zijn gebombardeerd tot paralel devlet?

En welke premier laat nu een 15-jarig jochie (Berkin Elvan) uitjouwen aan zijn publiek en durft hem terrorist te noemen? Of de jongeren die voor een rechten opkomen...

En over het vrij doorgang verlenen aan en steunen van terroristenhonden die in je buurland je medemoslims afslachten wil ik niet eens beginnen.

Ik laat het wat dit betreft hierbij.
Ik ben hier niet Erdogan's woordvoerder he, hij is ook geen heilige en zal ook enorme blunders en fouten gemaakt hebben, wat wil je als je 12 jaar, 81 provincies en over een land van 75 miljoen mensen regeert, ik denk dat jij en ik er nog veel meer zullen maken, maar dat terzijde, dat heeft allemaal toch helemaal niets te maken met de Alevieten, CHPfanclub en Dersim?
pi_141989251
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kom op, Trigger. Was het niet Erdogan die moord en brand schreeuwde toen de zogenaamde couppogingen aan het licht kwamen en riep dat hij de procureur van die zaak was (''Ben bu davanin savcisiyim''), maar nu de verdachten na jarenlang onterecht vastgezeten te hebben (sommigen zijn zelfs achter de tralies doodgegaan of hebben zelfmoord gepleegd) één voor één vrij zijn gekomen met zijn bek vol tanden staat? Ik citeer een adviseur van Erdogan: ''Orduya kumpas kuruldu.'' Günaydin, zegt men dan.

Heeft de AKP de Gülenisten niet zelf grootgemaakt en allerlei posities aangeboden en naar hartelust gebruikt, waarna ze achteraf ineens na belangenverschillen zijn gebombardeerd tot paralel devlet?

En welke premier laat nu een 15-jarig jochie (Berkin Elvan) uitjouwen aan zijn publiek en durft hem terrorist te noemen? Of de jongeren die voor een rechten opkomen...

En over het vrij doorgang verlenen aan en steunen van terroristenhonden die in je buurland je medemoslims afslachten wil ik niet eens beginnen.

Ik laat het wat dit betreft hierbij.
En dan hebben we het idd nog niet eens hierover. Maar die discussie ging ik niet aan, weinig kennis.
pi_141989305
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ben hier niet Erdogan's woordvoerder he, hij is ook geen heilige en zal ook enorme blunders en fouten gemaakt hebben, wat wil je als je 12 jaar, 81 provincies en over een land van 75 miljoen mensen regeert, ik denk dat jij en ik er nog veel meer zullen maken, maar dat terzijde, dat heeft allemaal toch helemaal niets te maken met de Alevieten, CHPfanclub en Dersim?
Maar je praat het een soort van goed voor hem. Arme man kan er ook niets aan doen gibi.

Alevieten weten gewoon niet veel over hun geschiedenis en daarnaast weten ze dat er verder geen partij is wat hun enigszins nou nog zou kunnen steunen. Waar hadden ze dan op moeten stemmen? Heb jij een alternatief voor alevieten?
  zondag 6 juli 2014 @ 23:25:54 #255
256666 leeell
I know you're lonely
pi_141989351
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hij claimt ook bestaan te hebben voor Abraham, in de bijbelse variant dan, dus zijn wel wat nodige kritische kanten er aan.
Ja daar snap ik ook geen ruk van, dat was het verhaal van de farizeeërs. Werd bij ons uitgelegd dat jezus al het woord van god verkondigde of verspreide voor dat hij aardse vormen aannam. Dat hij onderdeel was van het woord van god en het woord van god was al voor abraham dus zodoende.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 6 juli 2014 @ 23:26:11 #256
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_141989360
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Kijk jou dan, ik bedoelde dat niet en dat weet je best

Opa :r
Wat bedoelde je dan
pi_141989398
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Wat bedoelde je dan
:') ik weet het nooit bij jou? Vraag je het serieus ofwA?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_141989400
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
Oke blueberries mogen jullie krijgen, maar die zijn wel bijna op. Ik doe fruit eerst opeten zodat ik minder van de chocolade eet. :@
Chocolonely? :9
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zondag 6 juli 2014 @ 23:27:20 #259
256666 leeell
I know you're lonely
pi_141989404
Ohnee, de geradicaliseerde sjiiet in ons midden is weer ruzie aan het maken. soort van midden-oosten simulatie in het klein hoe dit gaat.
pi_141989428
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Chocolonely? :9
Neehee smurfenknetterchocolade. :9

Wat voor toetje heb je gemaakt btw?
pi_141989429
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef leeell het volgende:
Ohnee, de geradicaliseerde sjiiet in ons midden is weer ruzie aan het maken. soort van midden-oosten simulatie in het klein hoe dit gaat.
Noem namen. :(
LEAVE KB ALONE.
pi_141989453
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Maar je praat het een soort van goed voor hem. Arme man kan er ook niets aan doen gibi.

Alevieten weten gewoon niet veel over hun geschiedenis en daarnaast weten ze dat er verder geen partij is wat hun enigszins nou nog zou kunnen steunen. Waar hadden ze dan op moeten stemmen? Heb jij een alternatief voor alevieten?
Mwuah, ik vind Erdogan een vrije succesvolle premier, meest democratische die Turkije tot nu toe heeft gehad en Turkije ook flink wat vooruitgang laten boeken, dat maakt hem geen saint, niet perfect, sterker nog, het makkelijkste wat je kunt doen is van een zijlijn iemands fouten aanwijzen.

Erdogan is aan de macht gekomen omdat hij zichzelf als een alternatief bood voor de huidige regenten, een ANAP, DYP, DSP, MHP, CHP, indien de Alevieten zich niet kunnen vinden in wat de huidige regenten zijn, creer dan een alternatief, breng een partij naar voren zou ik zeggen, ga niet schuilen bij the enemy of my enemy die nog veel erger is geweest dan een Erdogan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 23:30:56 ]
  zondag 6 juli 2014 @ 23:28:45 #263
256666 leeell
I know you're lonely
pi_141989454
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Noem namen. :(
Dat is onbeleefd
  zondag 6 juli 2014 @ 23:28:52 #264
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_141989458
quote:
8s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

:') ik weet het nooit bij jou? Vraag je het serieus ofwA?
Pff je zit weer te trollen he?
pi_141989471
Sjiieten... ;( :')
pi_141989496
quote:
2s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef leeell het volgende:

[..]

Ja daar snap ik ook geen ruk van, dat was het verhaal van de farizeeërs. Werd bij ons uitgelegd dat jezus al het woord van god verkondigde of verspreide voor dat hij aardse vormen aannam. Dat hij onderdeel was van het woord van god en het woord van god was al voor abraham dus zodoende.
Maar dat is dan weer in strijd met de profetieeen, Jezus claimt namelijk een afstammeling te zijn van David en daarmee dus ook van Abraham, we kunnen het wel enkel biologisch zien, maar het is nogal een claim, meer dan een Mohammed, Mozes, David etc.
pi_141989506
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Neehee smurfenknetterchocolade. :9

Wat voor toetje heb je gemaakt btw?
I didnt. Ik viel in slaap een uur voor iftar. Morgen.
pi_141989519
quote:
2s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:28 schreef leeell het volgende:

[..]

Dat is onbeleefd
Ja jij bent pas onbeleefd. Ongeloooofloos.

quote:
8s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

Pff je zit weer te trollen he?
:') jij

quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef Stimorol- het volgende:
Sjiieten... ;( :')
Alevieten/soennieten zijn lekker wil je zeggen.
LEAVE KB ALONE.
pi_141989530
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, ik vind Erdogan een vrije succesvolle premier, meest democratische die Turkije tot nu toe heeft gehad en Turkije ook flink wat vooruitgang laten boeken, dat maakt hem geen saint, niet perfect, sterker nog, het makkelijkste wat je kunt doen is van een zijlijn iemands fouten aanwijzen.

Erdogan is aan de macht gekomen omdat hij zichzelf als een alternatief bood voor de huidige regenten, een ANAP, DYP, DSP, MHP, CHP, indien de Alevieten zich niet kunnen vinden in wat de huidige regenten zijn, creer dan een alternatief, breng een partij naar voren zou ik zeggen, ga niet schuilen bij te enemy of my enemy die nog veel erger is geweest dan een Erdogan.
Alternatief? In wat is hij beter dan?

Verdeel en heers/Geld in je eigen zak/Vieze spellen zag ik bij de vorige partijen ook nml?
pi_141989545
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

I didnt. Ik viel in slaap een uur voor iftar. Morgen.
Je kunt nog altijd die microwave cookie maken. Duurt 5 min. :9
pi_141989557
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

Ja jij bent pas onbeleefd. Ongeloooofloos.

[..]

:') jij

[..]

Alevieten/soennieten zijn lekker wil je zeggen.
Sws ben ik lekker.

;( :')
pi_141989581
Ik wil morgen niet werken. God, ik haat dat volwassen leventje ;(
pi_141989586
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:31 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Je kunt nog altijd die microwave cookie maken. Duurt 5 min. :9
Zit nog vol van kabab. Heb jij nog plek dan?
  zondag 6 juli 2014 @ 23:32:16 #274
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_141989587
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Sws ben ik lekker.

;( :')
:')
Ik drink geen kraantjeswater.