Ik kan mij het niet herinneren..quote:Op zondag 6 juli 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar je vorige keer per ongeluk in postte...![]()
![]()
Wederom, geen enkele persoon zegt hierover, oh wat erg en jammer.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen als xaban serieus nemen en als representatief zien..
Jup, maar een ander vers is zo goed als onbekend tussen veel moslims en gaat een heel stap verder:quote:Op zondag 6 juli 2014 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Soera Al-Haqqah 38-52 is wel sterk wat dat betreft. Volgens mij was dit in een van de overleveringen de soera die Umar (r.a.) bewoog om moslim te worden, toch?
[..]
quote:It is a revelation from the Lord of the Worlds.
44. Had he falsely attributed some statements to Us.
45. We would have seized him by the right arm.
46. Then slashed his lifeline.
47. And none of you could have restrained Us from him.
Tevens is het Gabriel die Allah zijn taken uitvoert vooral (vanaf bovenaf zegmaar)quote:
Ja ik wil.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb blauwe bessen en smurfen chocolade. Iemand?
(wat heb ik met blauw de laatste tijd)
Ik heb vandaag lahmacun gegeten. Msallah, mijn tante heeft handen van goudquote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb blauwe bessen en smurfen chocolade. Iemand?
(wat heb ik met blauw de laatste tijd)
Mja, de Alevieten zijn op dat vlak toch wel echt een beetje in de war hoor als je het mij vraagt, zogenaamd beetje volledig Ataturk en de CHP omarmen, terwijl zij diegenen zijn die verantwoordelijk zijn voor Dersim.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De beelden zijn duidelijk. Wat er is gebeurd is duidelijk. Ik ga niet meer in op wat er toen gebeurd is, een iedereen kan daar anders over denken.
Ik doel op hoe mensen omgaan met Madimak. Of met Maras. Of met Dersim. Of wat dan ook.
Als jij een minderheid weg zet als shit, olie op de vuur gooit, ze buitensluit, dan ben jij niet geschikt als leider van het volk. Klaar. Dan kun je de Koerden zgn meer vrijheid geven, dan kun je wegen bouwen, maar daar geloof ik niet in.
Waarom moet men per se wat zeggen? Wise men dont argue with fools. Er zijn genoeg die het erg vinden.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wederom, geen enkele persoon zegt hierover, oh wat erg en jammer.
Weet je trouwens wel waar we over spreken..
Sahbi, lees nou eens goed, wat voor positie en taken hij zichzelf toeschrijftquote:Op zondag 6 juli 2014 23:12 schreef leeell het volgende:
[..]
Mja , dat gaat over de eindtijd, volgens mij geloven de moslims ook dat jezus de messias was , of iig zijn terugkomst bij het eind der tijden. De heilige geest werd gezeteld in jezus ja, echter heeft hij nooit oordeel geclaimed over mensen, hij gaat niet over de hemel of de hel.
Ik denk dat dat een interpretatie dingetje is.
hij is de zoon van god, het woord van god op aarde.
Agree. Maar dat rechtvaardigt wederom niet wat Erdogan doet...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, de Alevieten zijn op dat vlak toch wel echt een beetje in de war hoor als je het mij vraagt, zogenaamd beetje volledig Ataturk en de CHP omarmen, terwijl zij diegenen zijn die verantwoordelijk zijn voor Dersim.
Gabriel is vooral de booschapper tussen beide.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Tevens is het Gabriel die Allah zijn taken uitvoert vooral (vanaf bovenaf zegmaar)
blueberries please.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jou had ik al gestuurddd.
Stimo afiyet olsunn
De blauwe bessen niettttquote:Op zondag 6 juli 2014 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stimo afiyet olsunn
Prima, maar wat is nou erger, politiek incorrect een gevoelig uitspraak toejuichen met politieke doelen, of Alevieten -wetend van Dersim- massaal hun heil zoeken bij de CHP?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Agree. Maar dat rechtvaardigt wederom niet wat Erdogan doet...
Echt chatroom en mIRC praktijken ditquote:Op zondag 6 juli 2014 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stimo afiyet olsunn
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga even gozleme pakken brb. Mijn overgewicht vraagt aandacht.
ja klopt, dus niet jezus.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gabriel is vooral de booschapper tussen beide.
Hij claimt ook bestaan te hebben voor Abraham, in de bijbelse variant dan, dus zijn wel wat nodige kritische kanten er aan.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:18 schreef leeell het volgende:
[..]
ja klopt, dus niet jezus.
ik snap wat je bedoeld dat jezus dus goddelijke macht had. maar ik zie vanuit mijn kant hoe dat toegedicht kan worden aan de heilige geest. maar ok ok.
Kom op, Trigger. Was het niet Erdogan die moord en brand schreeuwde toen de zogenaamde couppogingen aan het licht kwamen en riep dat hij de procureur van die zaak was (''Ben bu davanin savcisiyim''), maar nu de verdachten na jarenlang onterecht vastgezeten te hebben (sommigen zijn zelfs achter de tralies doodgegaan of hebben zelfmoord gepleegd) één voor één vrij zijn gekomen met zijn bek vol tanden staat? Ik citeer een adviseur van Erdogan: ''Orduya kumpas kuruldu.'' Günaydin, zegt men dan.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lastig kwestie, hij was meer van mening dat het leger er achter zat, opzettelijk niet laten ingrijpen, politie niet doorlaten etc. Zeker dat er kogels zijn afgevuurd - volgens de autopsie rapporten - in een gebied vol met politie, leger en dit zo een 20 jaar is verzwegen is iets wat apart.
Ik merk een kanteling naar BDP trouwens.....Zie bijv in Dersim. Na JAREN zagen ze daar eindelijk het licht.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima, maar wat is nou erger, politiek incorrect een gevoelig uitspraak toejuichen met politieke doelen, of Alevieten -wetend van Dersim- massaal hun heil zoeken bij de CHP?
Geloof me, ik ga echt niet mijn heil zoeken bij een partij die mijn familie en stroming heeft genuked.
Kijk jou dan, ik bedoelde dat niet en dat weet je bestquote:Op zondag 6 juli 2014 23:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom ben zo gewelddadig gelijk. Echt een Irakees he, gelijk rpg pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |