Kom brengen dan D:quote:
Wel even voor de nuance he, de mensen die zijn vrijgelaten, zijn vrijgesproken als in dat ze er geen aandeel in hadden volgens de rechter. Fik er in, prima, maar geen enkel van de verdachten was gearresteerd vanwege schieten, toch zijn er minimaal 5 mensen omgekomen wegens grof geschut.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wederom, dat zal vast. Maar ik doel op Erdogans gedrag.
Sws, vrijspel zou het niet moeten goedpraten. Ze hebben de mogelijkheid gehad en die vol benut. Hup, fik erin en laat ze maar branden. Dat je dan als leider van het volk zegt, goed dat die mensen vrij zijn..... Ja, heel slim.
Simpel, wat Stimorol eerder al zei, verdeel en overheers, stelselmatig 2 groepen tegenelkaar op zetten met als gevolg dat het vuur uit de pan slaat.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
KOTSMISSELIJK word ik er van, echt waar. Ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij hoe dit heeft kunnen gebeuren, hoe mensen dit hebben kunnen LATEN gebeuren. En dit 20 jaar terug.
Ben je serieus? Ik ken maar weinig mensen die enigszins normaal zijn en dit niet afkeuren. Ik krijg er gewoon de moordneigingen van. Die mensen die daar stonden toe te juichen, had ze zo een voor een kunnen afschieten.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zo'n reactie zie van een niet aleviet. Serieus..
Soera Al-Haqqah 38-52 is wel sterk wat dat betreft. Volgens mij was dit in een van de overleveringen de soera die Umar (r.a.) bewoog om moslim te worden, toch?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mohammed is juist de profeet ooit die in z'n eigen boek wordt bedreigd, terechtgewezen en gecorrigeerd, zonder dat hij meer is dan een mens en boodschapper.
quote:38 So I swear by what you can see 39 and by what you cannot see: 40 this [Quran] is the speech of an honoured messenger, 41 not the words of a poet– how little you believe!– 42 nor the words of a soothsayer– how little you reflect! 43 This [Quran] is a message sent down from the Lord of the Worlds: 44 if [the Prophet] had attributed some fabrication to Us, 45 We would certainly have seized his right hand 46 and cut off his lifeblood, 47 and none of you could have defended him. 48 This [Quran] is a reminder for those who are aware of God. 49 We know that some of you consider it to be lies– 50 this will be a source of bitter regret for the disbelievers– 51 but it is in fact the certain Truth. 52 So [Prophet] glorify the name of your Lord, the Almighty.
De beelden zijn duidelijk. Wat er is gebeurd is duidelijk. Ik ga niet meer in op wat er toen gebeurd is, een iedereen kan daar anders over denken.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel even voor de nuance he, de mensen die zijn vrijgelaten, zijn vrijgesproken als in dat ze er geen aandeel in hadden volgens de rechter. Fik er in, prima, maar geen enkel van de verdachten was gearresteerd vanwege schieten, toch zijn er minimaal 5 mensen omgekomen wegens grof geschut.
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:05 schreef leeell het volgende:
[..]
Mwa, hij dekt zichzelf altijd wel in met de heilige geest voor zover ik weet. doel jij op de genezingen / pinksteren ?
quote:John 5:25-29—“Truly, truly, I say to you, an hour is coming and now is, when the dead will hear the voice of the Son of God, and those who hear will live. For just as the Father has life in Himself, even so He gave to the Son also to have life in Himself; and He gave Him authority to execute judgment, because He is the Son of Man. Do not marvel at this; for an hour is coming, in which all who are in the tombs will hear His voice, and will come forth; those who did the good deeds to a resurrection of life, those who committed the evil deeds to a resurrection of judgment.”
Serieus. Ik ken ze niet.. Mensen wuiven het weg, kijk maar naar het Turkentopic en ezels als Xaban.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je serieus? Ik ken maar weinig mensen die enigszins normaal zijn en dit niet afkeuren. Ik krijg er gewoon de moordneigingen van. Die mensen die daar stonden toe te juichen, had ze zo een voor een kunnen afschieten.
Dit en de aanval op de Grieken in Istanbul 60 jaar terug zijn zeker een van de grote zwarte vlekken in de geschiedenis van de Turkse republiek.
Wat is dat.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Serieus. Ik ken ze niet.. Mensen wuiven het weg, kijk maar naar het Turkentopic en ezels als Xaban.
Mja , dat gaat over de eindtijd, volgens mij geloven de moslims ook dat jezus de messias was , of iig zijn terugkomst bij het eind der tijden. De heilige geest werd gezeteld in jezus ja, echter heeft hij nooit oordeel geclaimed over mensen, hij gaat niet over de hemel of de hel.quote:
Sowieso mensen als xaban serieus nemen en als representatief zien..quote:Op zondag 6 juli 2014 23:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Serieus. Ik ken ze niet.. Mensen wuiven het weg, kijk maar naar het Turkentopic en ezels als Xaban.
Ik kan mij het niet herinneren..quote:Op zondag 6 juli 2014 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar je vorige keer per ongeluk in postte...![]()
![]()
Wederom, geen enkele persoon zegt hierover, oh wat erg en jammer.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowieso mensen als xaban serieus nemen en als representatief zien..
Jup, maar een ander vers is zo goed als onbekend tussen veel moslims en gaat een heel stap verder:quote:Op zondag 6 juli 2014 23:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Soera Al-Haqqah 38-52 is wel sterk wat dat betreft. Volgens mij was dit in een van de overleveringen de soera die Umar (r.a.) bewoog om moslim te worden, toch?
[..]
quote:It is a revelation from the Lord of the Worlds.
44. Had he falsely attributed some statements to Us.
45. We would have seized him by the right arm.
46. Then slashed his lifeline.
47. And none of you could have restrained Us from him.
Tevens is het Gabriel die Allah zijn taken uitvoert vooral (vanaf bovenaf zegmaar)quote:
Ja ik wil.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb blauwe bessen en smurfen chocolade. Iemand?
(wat heb ik met blauw de laatste tijd)
Ik heb vandaag lahmacun gegeten. Msallah, mijn tante heeft handen van goudquote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb blauwe bessen en smurfen chocolade. Iemand?
(wat heb ik met blauw de laatste tijd)
Mja, de Alevieten zijn op dat vlak toch wel echt een beetje in de war hoor als je het mij vraagt, zogenaamd beetje volledig Ataturk en de CHP omarmen, terwijl zij diegenen zijn die verantwoordelijk zijn voor Dersim.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De beelden zijn duidelijk. Wat er is gebeurd is duidelijk. Ik ga niet meer in op wat er toen gebeurd is, een iedereen kan daar anders over denken.
Ik doel op hoe mensen omgaan met Madimak. Of met Maras. Of met Dersim. Of wat dan ook.
Als jij een minderheid weg zet als shit, olie op de vuur gooit, ze buitensluit, dan ben jij niet geschikt als leider van het volk. Klaar. Dan kun je de Koerden zgn meer vrijheid geven, dan kun je wegen bouwen, maar daar geloof ik niet in.
Waarom moet men per se wat zeggen? Wise men dont argue with fools. Er zijn genoeg die het erg vinden.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wederom, geen enkele persoon zegt hierover, oh wat erg en jammer.
Weet je trouwens wel waar we over spreken..
Sahbi, lees nou eens goed, wat voor positie en taken hij zichzelf toeschrijftquote:Op zondag 6 juli 2014 23:12 schreef leeell het volgende:
[..]
Mja , dat gaat over de eindtijd, volgens mij geloven de moslims ook dat jezus de messias was , of iig zijn terugkomst bij het eind der tijden. De heilige geest werd gezeteld in jezus ja, echter heeft hij nooit oordeel geclaimed over mensen, hij gaat niet over de hemel of de hel.
Ik denk dat dat een interpretatie dingetje is.
hij is de zoon van god, het woord van god op aarde.
Agree. Maar dat rechtvaardigt wederom niet wat Erdogan doet...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, de Alevieten zijn op dat vlak toch wel echt een beetje in de war hoor als je het mij vraagt, zogenaamd beetje volledig Ataturk en de CHP omarmen, terwijl zij diegenen zijn die verantwoordelijk zijn voor Dersim.
Gabriel is vooral de booschapper tussen beide.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef leeell het volgende:
[..]
Tevens is het Gabriel die Allah zijn taken uitvoert vooral (vanaf bovenaf zegmaar)
blueberries please.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jou had ik al gestuurddd.
Stimo afiyet olsunn
De blauwe bessen niettttquote:Op zondag 6 juli 2014 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jou had ik al gestuurddd.
Stimo afiyet olsunn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |