Sws ben ik lekker.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja jij bent pas onbeleefd. Ongeloooofloos.
[..]jij
[..]
Alevieten/soennieten zijn lekker wil je zeggen.
Zit nog vol van kabab. Heb jij nog plek dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd die microwave cookie maken. Duurt 5 min.
Ik heb late dienst nananaquote:Op zondag 6 juli 2014 23:32 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil morgen niet werken. God, ik haat dat volwassen leventje
Mja zelfs binnen de bijbel is over de genealogie nog discrepantie. maar ik denk meer dat ze bij mij doelde op het feit dat hij 3 ouders had (god / jozef+maria) en die god kant was zijn eerste vorm.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer in strijd met de profetieeen, Jezus claimt namelijk een afstammeling te zijn van David en daarmee dus ook van Abraham, we kunnen het wel enkel biologisch zien, maar het is nogal een claim, meer dan een Mohammed, Mozes, David etc.
wat ??? hoezoquote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja jij bent pas onbeleefd. Ongeloooofloos.
[..]jij
[..]
Alevieten/soennieten zijn lekker wil je zeggen.
Mijn tadigh was aangebrand dus had alleen rijst en salade over. Daarna een banaan op, twee dropjes en nu blueberries. Over een uur begin ik aan de choco.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zit nog vol van kabab. Heb jij nog plek dan?
Kan jij je een leider / partij herinneren sinds Ataturk wat zonder coalitie 3 termijnen heeft vervuld zonder ook maar enig militair steun? Het volk ziet / zag hem als alternatief van al die jaren van corrupties, onderdrukking en armoede.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alternatief? In wat is hij beter dan?
Verdeel en heers/Geld in je eigen zak/Vieze spellen zag ik bij de vorige partijen ook nml?
quote:Op zondag 6 juli 2014 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, lekker dik.
Sorry flauw stom kutgrapje.
Lobi.
moet je niet zomaar gekke uitspraken doen over simulaties en gekke sjiietquote:
ja moet kunnen tussen al die reli- en poli-gepraatquote:Op zondag 6 juli 2014 23:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer dit. Haalt het niveau van dit topic naar beneden.
Daar kunnen we idd over kibbelen, hij bedoelde zus en zo, maar denk dat je niet kunt ontkennen dat het behoorlijke claims zijn?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:33 schreef leeell het volgende:
[..]
Mja zelfs binnen de bijbel is over de genealogie nog discrepantie. maar ik denk meer dat ze bij mij doelde op het feit dat hij 3 ouders had (god / jozef+maria) en die god kant was zijn eerste vorm.
maar dat afstammelingsverhaal ben ik sowieso niet zo'n voorstander van.
Creditcardschulden to the max tho.......?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan jij je een leider / partij herinneren sinds Ataturk wat zonder coalitie 3 termijnen heeft vervuld zonder ook maar enig militair steun? Het volk ziet / zag hem als alternatief van al die jaren van corrupties, onderdrukking en armoede.
Ik vind het wel knap dat de oh zo corrupte Erdogan Turkije een gigantisch economisch macht heeft gemaakt wat niet een schulden heeft bij de IMF.
Ik begin zo aan mijn citroenwater.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn tadigh was aangebrand dus had alleen rijst en salade over. Daarna een banaan op, twee dropjes en nu blueberries. Over een uur begin ik aan de choco.
Grapje moet kunnen hoor jeetje.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet je niet zomaar gekke uitspraken doen over simulaties en gekke sjiiet
[..]
ja moet kunnen tussen al die reli- en poli-gepraat
Zwaar aan de dieet met Ramadan.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik begin zo aan mijn citroenwater.
Wat had je liever gezien, dat hij een wet bracht wat het gebruik van creditcards verbied?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Creditcardschulden to the max tho.......?
Is lekker. lekkerder dan die kutburger van je.quote:
Weer deze argument wat al 20x ontleed en gefileerd is..quote:Op zondag 6 juli 2014 23:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Creditcardschulden to the max tho.......?
Nee dat is zo.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar kunnen we idd over kibbelen, hij bedoelde zus en zo, maar denk dat je niet kunt ontkennen dat het behoorlijke claims zijn?
zeer terechte post ditquote:Op zondag 6 juli 2014 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is lekker. lekkerder dan die kutburger van je.
Ja, blijken toch weer explosieve situaties te wordenquote:
"kusje op"quote:
Oh dat standplaatsgebondenheid een enorme valkuil is en dat sowieso in context en daglicht moet zien ben ik volledig met je eens, maar het is her en der nogal verschillend.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:37 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee dat is zo.
maar om het over een andere boeg te gooien, ik denk dat het uitpikken van bepaalde elementen in een geschrift dat door meerdere mensen geschreven is met allen hun eigen motief erg gevaarlijk is. Ik denk dat je een goed beeld krijgt van jezus als je het gehele nieuwe testament leest (wat erg goed onderbouwd is in de zin van jezus en zijn motivaties achter verhalen en handelingen) en daarop baseert welke invloed hij had en wat zijn rol is binnen het christendom.
estagfirullah, ya haram, houdt gepaste afstandquote:Op zondag 6 juli 2014 23:38 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja, blijken toch weer explosieve situaties te worden
[..]
"kusje op"
Uhm, ik heb geen goed woord over voor een land dat CC uitgeeft alsof ze gratis sigaretten uitdelen. Ik zie mensen hun dagelijkse boodschappen met CC doen. Hell, ze kopen alles met een CC.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat had je liever gezien, dat hij een wet bracht wat het gebruik van creditcards verbied?
Ik denk dat er mbt dit onderwerp wel een ding is waar we het eens mee kunnen zijn en dat is Erdogan's succesvolle strijd tegen de inflantie en rente?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |