Ik ken haar via tinderquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:24 schreef LookAtMe het volgende:
hoe heb je je vriendin gefixt? ik ben een stuk minder awkward dan jij maar mij lukt het niet.
Durf je jouw vriendin wel aan te kijken dan? Of zit je dan ook naar de grond te staren? Of begin je te huilen als iemand je aankijkt?quote:
Eventjes..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:50 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Durf je jouw vriendin wel aan te kijken dan? Of zit je dan ook naar de grond te staren? Of begin je te huilen als iemand je aankijkt?
Neehoor, kan gewoon onder de 18 hoor? Je kan dan alleen niet mensen boven de 18 zienquote:
Vrij normaal dit dan. Komt wel goed naarmate je ouder wordtquote:
Dit.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij heb je last van agorafobie. Ik zou snel eens naar de huisarts gaan.
Oke.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrij normaal dit dan. Komt wel goed naarmate je ouder wordt.
Hij durft ook niet naar de huisarts of psychiater en ook niet naar winkels of naar buiten.quote:
"doet"quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hij durft ook niet naar de huisarts of psychiater en ook niet naar winkels of naar buiten.
Alleen virtueel contact met een virtuele vriendin doet hij wel.
Nee joh. US / Jij en je verkering #15quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Alleen virtueel contact met een virtuele vriendin doet hij wel.
Hahaha inderdaad, nu weten we ook weer hoe hij eruit ziet :pquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee joh. US / Jij en je verkering #15
Die twee dingen kun je niet met elkaar vergelijken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:37 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad, nu weten we ook weer hoe hij eruit ziet :p
Bang om zich te vertonen in een supermarkt, maar wel zijn foto op internet zetten zodat IEDEREEN die kan zien.... Man man ts toch...
Wat jij wil.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die twee dingen kun je niet met elkaar vergelijken.
Je weet niet waar je het over hebt man.. ga terug naar onz.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef CruisinDen het volgende:
Geen idee of dit echt is maar moet hier gepost hebben en '' geplaatst hebben.
OT: Je bent hier he-le-maal op je plek. Wat dacht je er van om elke week op dezelfde dag naar de supermarkt te gaan + nog een keer met iemand samen? Zal niet zo lang duren voordat je het geen probleem meer vind.
Denk ik.
Bedankt voor je super leuke reactie!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt man.. ga terug naar onz.
Als je alles uittypt wat je wil zeggen en uitprint en dan erheen gaat en gewoon geeft... Hij merkt het wel en kan het gewoon lezen en dan kan er wat aan gedaan worden in ieder geval.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben bang om naar de huisarts te gaan...
Dat zou kunnen...quote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Als je alles uittypt wat je wil zeggen en uitprint en dan erheen gaat en gewoon geeft... Hij merkt het wel en kan het gewoon lezen en dan kan er wat aan gedaan worden in ieder geval.
Je hebt gelijk in de essentie, maar je "quote:Op maandag 14 juli 2014 16:35 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Bedankt voor je super leuke reactie!
Ik ben idd geen psychiater ofzo, heb alleen heel erg het idee dat zeggen: 'Pfoe, wat vervelend! Ga er eens met iemand over praten!' veel te vaak gedaan word ipv gewoon over die angst heen komen door het regelmatig te doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |