Misschien, maar ik denk dat ik meer last heb van sociale angststoornis. Maar dat agorafobie kan ik ook wel een beetje hebben, misschien in samenwerking met.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij heb je last van agorafobie. Ik zou snel eens naar de huisarts gaan.
Praktische tip: http://www.ah.nl/appie?ns(...)name=albert&ns_fee=0
Het is echt, anders had ik het wel in ONZ geplaatst.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef CruisinDen het volgende:
Geen idee of dit echt is maar moet hier gepost hebben en '' geplaatst hebben.
OT: Je bent hier he-le-maal op je plek. Wat dacht je er van om elke week op dezelfde dag naar de supermarkt te gaan + nog een keer met iemand samen? Zal niet zo lang duren voordat je het geen probleem meer vind.
Denk ik.
Mijn moeder neemt mij niet serieus, ze denkt dat ik angsten en dwangneurose verzin.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
Heb je wel eens met iemand gepraat hierover? Met je moeder bijvoorbeeld?
Ik hoop het. Ik heb al een lange tijd last van dit soort angsten en mijn dwangstoornis heb ik al jaaaarennn.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey TS! Hier had ik toen ik jouw leeftijd had, ook ontzettend veel last van! Toen ik een bijbaantje kreeg was ik in het begin ook erg angstig. Maar dit verdween geleidelijk aan. Ergo: Het komt wel goed met je.
Ik ben bang om naar de huisarts te gaan...quote:Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef Fok-it het volgende:
Je kan buiten je ouders om ook naar je huisarts overigens.
Dus dat ze je niet zouden geloven hoeft in principe geen probleem te zijn.
Dat is jammer. Misschien dan toch naar de huisarts gaan? Gewoon uitleggen waar je last van hebt en dat je er heel erg mee zit. Misschien dat je door middel van therapie hier bovenop kunt komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn moeder neemt mij niet serieus, ze denkt dat ik angsten en dwangneurose verzin.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is jammer. Misschien dan toch naar de huisarts gaan? Gewoon uitleggen waar je last van hebt en dat je er heel erg mee zit. Misschien dat je door middel van therapie hier bovenop kunt komen.Het is nogal een belemmering als je dit je hele leven zou blijven houden.
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben bang om naar de huisarts te gaan...
Ah ok praat erover met je huisarts.quote:
Edit; waarom ben je bang om naar de huisarts te gaan?quote:
Je huisarts doet je niksquote:
Zou het helpen als er iemand met je meeging?quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:25 schreef complicate het volgende:
[..]
Edit; waarom ben je bang om naar de huisarts te gaan?
Misschien denkt de huisarts ook wel dat ik het verzin...quote:Op zondag 6 juli 2014 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je huisarts doet je niksGaat je gewoon wat vragen stellen en als je een verwijzing wilt geeft hij je een verwijzing.
Dat is iets vervelends waar je doorheen moet bijten. Maar je wordt er uiteindelijk alleen beter van.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Misschien denkt de huisarts ook wel dat ik het verzin...
Weet je, ik zou best wel van mijn sociale angst af willen, maar daarbij heb ik ook nog dwangstoornis, en als ik daarmee naar de psycholoog of weet ik hoe dat heet ga, moet ik juist de dingen doen die ik van mijn dwang niet mag doen, of andersom.
Ik zag het bij dat programma levenslang met dwang, daar mogen ze niet doen wat ze juist met hun dwang wel doen. En dat wil ik niet... want dan gebeurt er wat..
Het is zijn plicht om je wel serieus te nemen dus daar zou ik me geen zorgen om maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Weet je, ik zou best wel van mijn sociale angst af willen, maar daarbij heb ik ook nog dwangstoornis, en als ik daarmee naar de psycholoog of weet ik hoe dat heet ga, moet ik juist de dingen doen die ik van mijn dwang niet mag doen, of andersom.
Ik zag het bij dat programma levenslang met dwang, daar mogen ze niet doen wat ze juist met hun dwang wel doen. En dat wil ik niet... want dan gebeurt er wat..
Nee hoor, dat zal jouw huisarts niet denken, ze zal je passende advies geven en je waarschijnlijk verwijzen naar een soort therapie dat op jou van toepassing is.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |