100 meter profiel om eiken balken vast te zetten? wat ben je aan het maken man? een ski-hal?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:23 schreef bleiblei het volgende:
We hebben een staalboer/smid op de hoek, maar die vroeg voor 3m en-suitedeur rail 80 euro. Ik wil niet weten wat hij voor 100 meter profiel wil hebben
.
Misschien moet ik sowieso wat verzinnen wat geen 100m profiel nodig heeft.
Want het idee was om die 44 balkjes in u profielen te leggen en aan de onderkant met houddraadboutjes te fixeren?quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 11:59 schreef bleiblei het volgende:
En het idee is net dat je van de voorkant mooi de kopse kant ziet van de balken.
En Hea 100 in het midden.
Al is het wel een aardig idee
Nee, er zit geen gleuf of iets dergelijks aan de zijkant.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 16:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan hem er niet via de zijkant inschuiven?
Aarde wordt aangegeven met dit icoon:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lamp komt in de badkamer te hangen. Maar waar moet ik het aarde draad op aansluiten? Of zal ik het draad onder het onderste schroefjes draaien?
Dat is niet per se nodig om die aan te sluiten, maar als je dat echt wil, in het daarvoor bestemde gaatje (zie afbeelding hierboven). Als dat niet kan, dan gewoon loslaten hangen (ongestript) en niet in contact laten komen met de andere draden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 14:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lamp komt in de badkamer te hangen. Maar waar moet ik het aarde draad op aansluiten? Of zal ik het draad onder het onderste schroefjes draaien?
Nou, liever geen ongestripte draden laten hangen maar ze even afsluiten met een lasdop of kroonsteentje. Er hoort geen spanning op een aardedraad te staan, maar 't is wel een goede gewoonte om aan te leren.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:15 schreef N00dles het volgende:
[..]
Dat is niet per se nodig om die aan te sluiten, maar als je dat echt wil, in het daarvoor bestemde gaatje (zie afbeelding hierboven). Als dat niet kan, dan gewoon loslaten hangen (ongestript) en niet in contact laten komen met de andere draden.
Je kan deze gebruiken (van WAGO):quote:Op donderdag 7 augustus 2014 11:21 schreef styliste het volgende:
Dus er zijn flexibele lasklemmen? Dan zou ik bijvoorbeeld hittebestendig huishouddraad kunnen gebruiken? Of is een las niet beschikbaar genoeg als ik m onder het plafondkapje van de lamp stop? Dat lijkt me eigenlijk nog meer beschikbaar dan in een lasdoos want zon plafondkapje schuif je simpelweg naar beneden en een lasdoos moet je eerst het plafondkapje vanaf halen en dan openschroeven. Of is dit te blond beredeneerd?
En 12v spotjes gaat helaas niet. We hebben een nieuwbouwhuis gekocht met kanaalplaatvloeren van gewapend beton. Dan zouden we echt het halve plafond moeten slopen en daar hebben we het gereedschap niet voor. Bovendien willen we lampen boven het werkblad laten hangen, spotjes zijn het tegenovergestelde van wat we wilden bereiken.
Wat wil je precies weten?quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:01 schreef krullenbolletje het volgende:
Mijn moeder wil een nieuwe douchekop, een waterbesparende. Budget is 60 euro. Heb net even lopen googlen maar ik zie door de bomen het bos niet meer
Maar is het niet veiliger in de douche om de lamp te aarden?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:15 schreef N00dles het volgende:
[..]
Dat is niet per se nodig om die aan te sluiten, maar als je dat echt wil, in het daarvoor bestemde gaatje (zie afbeelding hierboven). Als dat niet kan, dan gewoon loslaten hangen (ongestript) en niet in contact laten komen met de andere draden.
Is die lamp wel bedoeld voor badkamers dan? Normaliter hebben badkamerlampen wel een aardschroefje nml.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar is het niet veiliger in de douche om de lamp te aarden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |