Dat vind ik ook ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef LoveProfuzion het volgende:
Lijkt verdomme wel alsof Federer hem iedere keer gewoon terugspeelt naar Djoko
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Het WK heeft mij zowel Wimbledon als de Tour doen vergeten.
Wist niet dat de finale vandaag was.
Ja, inderdaad.quote:
En ook niet alles aanspelen aan Djokovic alsof ze nog aan het inspelen zijn.quote:
Blijft een beetje hypothetisch, Federer is gewoon niet de man die lange wedstrijden speelt.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie zou het positiever zijn als de wedstrijd langer duurt? Kan me voorstellen dat Djokovic niet zit te wachten op een lange partij als hij last heeft van zijn knie.
Nja, hij heeft er genoeg gespeeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Blijft een beetje hypothetisch, Federer is gewoon niet de man die lange wedstrijden speelt.
Ik geef dan Djoko meer kans als hij het goed weet te spelen (Fed laten lopen).quote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie zou het positiever zijn als de wedstrijd langer duurt? Kan me voorstellen dat Djokovic niet zit te wachten op een lange partij als hij last heeft van zijn knie.
Volgens mij ook erg weinig topics dit jaar. Ik heb ook bijna niets gekeken. Wat ik wilde zien, kon ik niet zien, en tsja, als je er niet zo in zit dan schakel je ook minder snel in.quote:
Hij heeft vijfsetters tegen Nadal gespeeld. Heeft die ooit een vijfsetter in onder 3 uur gespeeld?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Heeft hij ooit wedstrijden langer dan 3 uur gespeeld?
Ik wist dat het begonnen was, maar om nou de hele dag voor de tv te zitten, eerst Wimbledon daarna WK, zag ik niet zo zitten.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij ook erg weinig topics dit jaar. Ik heb ook bijna niets gekeken. Wat ik wilde zien, kon ik niet zien, en tsja, als je er niet zo in zit dan schakel je ook minder snel in.
Ja natuurlijk. Tegen DP opde OS 2012, tegen Nadal Wimbledon 2008, tegen Falla op Wimbledon denk ik. Tegen Haas op RG, tegen Nalbandian in de finale van de WTF. Ik denk toch zeker twintig.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Oh ja, tegen Del Potro op de Olympische Spelen, 4,5 uur.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Doet ie veel te weinig ja. Die tiebreak won hij door zijn nare slicejesquote:
Heb jij enig idee waarom hij zo veel ballen zonaar Djokovic toe speelt?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doet ie veel te weinig ja. Die tiebreak won hij door zijn nare slicejes
Omdat djoko veel druk legt in zijn slagen misschien?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom hij zo veel ballen zonaar Djokovic toe speelt?
Jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:07 schreef Norrage het volgende:
Zijn er ook mensen die voor djoko zijn in dit topic?
Volens mij niet, want hij doet het in rally's waar het neutraal is, dus als Djokovic geen druk geeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat djoko veel druk legt in zijn slagen misschien?
Ja, Federer zijn return op zijn backhand is vaak een zachte slice, die Djokovic meteen aan probeert te pakken.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat djoko veel druk legt in zijn slagen misschien?
Ik bedoel op neutrale momenten, als er geen druk is.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, Federer zijn return op zijn backhand is vaak een zachte slice, die Djokovic meteen aan probeert te pakken.
Er zijn niet zoveel neutrale momenten, een paar hooguit. De service blijft toch belangrijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel op neutrale momenten, als er geen druk is.
Ja godverdommequote:
Jawel vind ik, gewoon in de rally, als er weinig tempo is.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel neutrale momenten, een paar hooguit. De service blijft toch belangrijk.
Die zijn er vaak genoeg inderdaad. Bijna elke rally zijn die momenten er wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel vind ik, gewoon in de rally, als er weinig tempo is.
Dan is Federer of bang Djokovic hoeken te geven of hij is gewoon zelf niet goed genoeg meer om zo te durven spelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel vind ik, gewoon in de rally, als er weinig tempo is.
Nja, zo heel scherp hoeft hij echt niet te spelen, maar gewoon niet precies naar waar Djokovic staat.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dan is Federer of bang Djokovic hoeken te geven of hij is gewoon zelf niet goed genoeg meer om zo te durven spelen.
Blijft toch iets zeer knaps, je niveau dusdanig verhogen juist in de finale.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Norrage het volgende:
Leuke pot. Federer speelt eigenlijk net wat te traag , djoko opvallend sterk vergeleken met de rest van toernooi
Dat lijkt me altijd een goede tactiek. Op wat voor baan dan ookquote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
In die hoeken lijkt het glad. Daar glijdt Djokovic steeds weg. Als ik Federer was, zou ik proberen de hoeken in te spelen.
Ja, klopt, maar ik bedoel als Djokovic' wegglijdt en onzeker wordt over zijn 'footing' lijkt me dat een groot voordeel.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me altijd een goede tactiek. Op wat voor baan dan ook
He, Lendl speelde ooit in een slam finale alles express rechtdoor om zijn tegenstander geen hoeken te geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me altijd een goede tactiek. Op wat voor baan dan ook
Ja, grappig dat je dat noemt. Ik had het idee dat Murray dat vorig jaar tegen Djokovic deed.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
He, Lendl speelde ooit in een slam finale alles express rechtdoor om zijn tegenstander geen hoeken te geven.
Service van die big guns is vaak wat makkelijker te lezen en er zit wat minder idee achter. Het grootste verschil zit hem imo vooral in het feit dat die gasten daarna in de rally gewoon niet sterk genoeg zijn. Als ze het binnen 2 slagen na de service af kunnen maken is het prima, maar als dat niet lukt is Federer direct in het voordeel. Bij Djokovic is dat gewoon niet zo waardoor hij hogere percentages kan winnen ondanks een mindere service. Die service an sich van hem is echt niet beter, maar hij serveert wel slimmer en met meer variatie waardoor hij ook nog wat kan compenseren.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft nooit enorm veel moeite met big servers, maar ik vind dat je hier ziet dat Djokovic' service beter is dan die van Raonic, Isner, Karlovic etc. mwant die hebben echt niet zoveel serveersucces tegen Federer als Djokovic. Of klopt het niet wat ik zeg?
Tegen de big servers heeft Federer er genoeg aan om de service zodanig te blocken dat het tot een neutrale rally leidt, tegen Djokovic wordt hij dan weggespeeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
Federer heeft nooit enorm veel moeite met big servers, maar ik vind dat je hier ziet dat Djokovic' service beter is dan die van Raonic, Isner, Karlovic etc. mwant die hebben echt niet zoveel serveersucces tegen Federer als Djokovic. Of klopt het niet wat ik zeg?
Vooruit, bijna altijd danquote:Op zondag 6 juli 2014 16:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
He, Lendl speelde ooit in een slam finale alles express rechtdoor om zijn tegenstander geen hoeken te geven.
Daar heb je helemaal gelijk in ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Service van die big guns is vaak wat makkelijker te lezen en er zit wat minder idee achter. Het grootste verschil zit hem imo vooral in het feit dat die gasten daarna in de rally gewoon niet sterk genoeg zijn. Als ze het binnen 2 slagen na de service af kunnen maken is het prima, maar als dat niet lukt is Federer direct in het voordeel. Bij Djokovic is dat gewoon niet zo waardoor hij hogere percentages kan winnen ondanks een mindere service. Die service an sich van hem is echt niet beter, maar hij serveert wel slimmer en met meer variatie waardoor hij ook nog wat kan compenseren.
nee want zodra fed een return in krijgt tegen zo'n big hitter dan wint hij doorgaans dat punt, tegen djoko juist niet..quote:Op zondag 6 juli 2014 16:52 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, waardeloos.quote:
Pff, Nadal hoeft nog maar 5 keer Roland Garros te winnen of zo. Koud kunstje voor hem.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:03 schreef Gruisman het volgende:
Mocht Fed deze winnen, dan haalt Nadal hem niet meer in verwacht ik.
Dan gaat het wel lastiger worden idd, maar niet uitgesloten.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:03 schreef Gruisman het volgende:
Mocht Fed deze winnen, dan haalt Nadal hem niet meer in verwacht ik.
Precies. Dat iets op voorhand een lastige opgave lijkt, maakt het natuurlijkniet onmogelijk. Zou alleen zo goed als onmogelijk zijn als ze vanaf volgens jar nog maar éeen GS per jaar zouden spelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan gaat het wel lastiger worden idd, maar niet uitgesloten.
Haha, who cares?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Mocht Djokovic deze winnen, dan haalt Murray hem niet meer in verwacht ik.
Hoe bedoel je? Je weet dat ze kunnen challengen?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:08 schreef Loekie1 het volgende:
Waarom gebruiken ze de camerabeelden niet? Die zijn er a la minute! Eerder was een bal van Federer uit die ze in gaven, en nu weer een bal in die ze uit doen.
Ja, vreemd dat ze dat allebei niet doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je weet dat ze kunnen challengen?
Als Djokovic wint wel, vrees ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:08 schreef grrrrg het volgende:
Wie gaat de 3e set winnen? En is dat ook degene die de partij gaat winnen?
Wie?quote:
Gifje!quote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef Hazzard het volgende:
Zag iemand anders ook die chick op de Hill d'r rokje omhoog trekken?
Was dus niet de enige hahaquote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef Hazzard het volgende:
Zag iemand anders ook die chick op de Hill d'r rokje omhoog trekken?
Even teruggespoeld en een vriendin van d'r trok haar jurkje omhoog.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:14 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Buiten het stadion, lette ff niet op, leek alsof ze haar shirt omhoog deed :p
Sowiesoquote:Op zondag 6 juli 2014 17:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je voor Djoko bent he?
Nja, tot nu toe is hij heel sterk op zijn service. Gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:23 schreef Norrage het volgende:
Goede game van Fed. Knap.
Nu zal Djoko wel zelf gebroken worden...
Valt wel mee, je keeper verwisselen zo laat is wel een goede mind game.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Beetje laat je racket verwisselen zou een goede mind game zijn als het expres was geweest.
Anders dit wel. Wat slecht zeg.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Hoop echt dat Federer wint. Heb geen energie voor zo'n fanatieke nationalistische reactie van Djokovic.
Ja, dat verzin je toch niet.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Hoop echt dat Federer wint. Heb geen energie voor zo'n fanatieke nationalistische reactie van Djokovic.
Punt voor Federer.
Edberg: "Wow."
Dat is je nog nooit opgevallen?quote:
Omdat hij net terug was in de tiebreak en een bal had die hij zo kon afmaken. Laat hem dan op z'n minst in het veld slaan.quote:
Er gaat geen interview voorbij zondr dat hij het over Servië heeft en volgens mij speelt hij die wedstrijden ook voor zijn land. Hebben meer mensen in Servië last van volgens mij.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat jij niet weet wat nationalistisch betekent? Nee.
[...]
Ja, hij doet het vast met opzetquote:Op zondag 6 juli 2014 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat hij net terug was in de tiebreak en een bal had die hij zo kon afmaken. Laat hem dan op z'n minst in het veld slaan.
Eh...quote:
Mooi toch? Zeker nadat hij in Rome zijn prijzengeld doneerde aan de overstromings-slachtoffers.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er gaat geen interview voorbij zondr dat hij het over Servië heeft en volgens mij speelt hij die wedstrijden ook voor zijn land. Hebben meer mensen in Servië last van volgens mij.
Leg me even uit wat nationalistisch betekent als je de indruk hebt dat ik het niet begrijp. Dan leer ik weer eens wat bij.
Servie heeft ook aardig wat meegemaakt in de recente geschiedenis. Ik kan me nog de Duitsland-haat herinneren in mijn jeugd.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er gaat geen interview voorbij zondr dat hij het over Servië heeft en volgens mij speelt hij die wedstrijden ook voor zijn land. Hebben meer mensen in Servië last van volgens mij.
Leg me even uit wat nationalistisch betekent als je de indruk hebt dat ik het niet begrijp. Dan leer ik weer eens wat bij.
Iets minder fanatiek zou van mij wel mogen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mooi toch? Zeker nadat hij in Rome zijn prijzengeld doneerde aan de overstromings-slachtoffers.
Omdat, als hij een overwinning viert hij niet schreeuwt "Servië is de beste!!!!!", maar gewoon zijn eigen overwinning viert. Dus is het geen nationalistische reactie.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er gaat gee interview voorbij zondr dat hij het over Servië heeft en volgens mij speelt hij die wedstrijden ook voor zijn land.
Dat roepen we ook al vele jaren.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:38 schreef Hazzard het volgende:
Dit was wel écht de laatste kans voor Federer. Zo'n makkelijke route naar een GS-Finale gaat hij nooit meer krijgen.
Fanatisme valt mij altijd wel mee hoor. Jij ziet echt dingen in Djoko met een vergrootglas ofzoquote:Op zondag 6 juli 2014 17:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iets minder fanatiek zou van mij wel mogen.
Ik twijfel gewoon aan zijn oprechtheid. Dat heb ik ook bij de Williamszussen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fanatisme valt mij altijd wel mee hoor. Jij ziet echt dingen in Djoko met een vergrootglas ofzo
Dat zou wel stoer zijn. Ofals hij gewoon tijdens de wedstrijd een shirt aandoet met heel groot '18' erop.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:40 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Over doemscenario's gesproken, wat als Federer straks als hij wint een goud-wit jasje met 18 tevoorschijn tovert?
Ah oké, dit was 'em echt. Fijn dat we dat nu zeker weten.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:38 schreef Hazzard het volgende:
Dit was wel écht de laatste kans voor Federer. Zo'n makkelijke route naar een GS-Finale gaat hij nooit meer krijgen.
Sinds ik het roep heeft hij er ook geen meer gewonnen. Zo'n schema tot nu aan de finale krijg je gewoon bijna nooit en als het met zo'n schema niet lukt...quote:
Zijn oprechtheid aan wat? Het ziet er soms inderdaad wat ingestudeerd uit als hij complimenten aan de tegenstander geeft, maar geen vergelijking met Serena graag, dat sekreetquote:Op zondag 6 juli 2014 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik twijfel gewoon aan zijn oprechtheid. Dat heb ik ook bij de Williamszussen.
Ik twijfel dus aan de oprechtheid van Federer is alles wat hij voor de TV doet. Zo hebben we allemaal ons dingetjequote:Op zondag 6 juli 2014 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik twijfel gewoon aan zijn oprechtheid. Dat heb ik ook bij de Williamszussen.
Zij oprechtheid überhaupt.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Zijn oprechtheid aan wat? Het ziet er soms inderdaad wat ingestudeerd uit als hij complimenten aan de tegenstander geeft, maar geen vergelijking met Serena graag, dat sekreet![]()
Venus heb ik geen problemen mee, die vind ik eigenlijk wel sympathiek.
Ja, dat geloof ik graag.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik twijfel dus aan de oprechtheid van Federer is alles wat hij voor de TV doet. Zo hebben we allemaal ons dingetje
Ja, alleen deed hij ook niet veel moeite voor die volley.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:42 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Hij had geen zin in de rally, dus ging maar naar het net, maar belande in niemandsland.
Het lukte hem wel met dit schema, dat zegt niets over zijn kansen in de finale. En deze finale is enorm close: verliest de derde set (en daarmee wsl de wedstrijd) op een punt: de simpele forehand misser waar FF op kotste. En dat van een erg sterke Djokoquote:Op zondag 6 juli 2014 17:41 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Sinds ik het roep heeft hij er ook geen meer gewonnen. Zo'n schema tot nu aan de finale krijg je gewoon bijna nooit en als het met zo'n schema niet lukt...
BoerBert.quote:
Wat zeiden ze dan? En was het Theo Bakker?quote:
Ik vond die onderbreking naar die studio gewoon ontzettend irritant.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan? En was het Theo Bakker?
Niets, life goes on, ook als Federer verliest.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:55 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe veel is het julie nou waar dat je favoriet wint, uitgedrukt in maandsalarissen? Mijn wel een vijfde van een maandsalaris.
Reken er maar niet op.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt gewoon weer break voor Federer dit.
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wordt gewoon weer break voor Federer dit.
Zou je denken joh.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:01 schreef DeeBee het volgende:
Mooie battle, maar dit ga Djoker toch wel pakken nu...
Djokovic is voor mijn gevoel een heel stuk vaster dan Federer.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:02 schreef LoveProfuzion het volgende:
Djoko speelt echt heel goed vandaag.... als persoon vind ik hem echt zum kotsen maar hij verdient het vandaag het meeste. Overtreft Fed op de meeste vlakken behalve de service.
Bal is rond, het is niet over tot het laatste punt gespeeld is, service-volley bij 15-40, je weet wel, dat soort cliches!quote:
Nja, ook naar het net komen is tot nu toe geen groot succes geweest.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:02 schreef suus21 het volgende:
Fed verliest weer omdat hij denkt dat ie vanaf de basline kan winnen..
Da's waar.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je een miljoen inzet, heb je er toch mooi ¤10.000 bij.
Jups, ik <3 van Fedje....maar Djoko was echt te goed vandaag..al hoop ik nog op een wonder.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:03 schreef grrrrg het volgende:
Djokovic verdient het vandaag gewoon om te winnen, hij is gewoon beter. Jammer, maar helaas.
Ja, met Nadal heeft in elk geval niemand dat.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Als Djokovic dit wint hebben ze elkaar trouwens verslagen op elke grand slam. Dat is volgens mij uniek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |