Dat vind ik ook ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:25 schreef LoveProfuzion het volgende:
Lijkt verdomme wel alsof Federer hem iedere keer gewoon terugspeelt naar Djoko
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Het WK heeft mij zowel Wimbledon als de Tour doen vergeten.
Wist niet dat de finale vandaag was.
Ja, inderdaad.quote:
En ook niet alles aanspelen aan Djokovic alsof ze nog aan het inspelen zijn.quote:
Blijft een beetje hypothetisch, Federer is gewoon niet de man die lange wedstrijden speelt.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie zou het positiever zijn als de wedstrijd langer duurt? Kan me voorstellen dat Djokovic niet zit te wachten op een lange partij als hij last heeft van zijn knie.
Nja, hij heeft er genoeg gespeeld.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:36 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Blijft een beetje hypothetisch, Federer is gewoon niet de man die lange wedstrijden speelt.
Ik geef dan Djoko meer kans als hij het goed weet te spelen (Fed laten lopen).quote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef Federer-fan het volgende:
Voor wie zou het positiever zijn als de wedstrijd langer duurt? Kan me voorstellen dat Djokovic niet zit te wachten op een lange partij als hij last heeft van zijn knie.
Volgens mij ook erg weinig topics dit jaar. Ik heb ook bijna niets gekeken. Wat ik wilde zien, kon ik niet zien, en tsja, als je er niet zo in zit dan schakel je ook minder snel in.quote:
Hij heeft vijfsetters tegen Nadal gespeeld. Heeft die ooit een vijfsetter in onder 3 uur gespeeld?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Heeft hij ooit wedstrijden langer dan 3 uur gespeeld?
Ik wist dat het begonnen was, maar om nou de hele dag voor de tv te zitten, eerst Wimbledon daarna WK, zag ik niet zo zitten.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:37 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij ook erg weinig topics dit jaar. Ik heb ook bijna niets gekeken. Wat ik wilde zien, kon ik niet zien, en tsja, als je er niet zo in zit dan schakel je ook minder snel in.
Ja natuurlijk. Tegen DP opde OS 2012, tegen Nadal Wimbledon 2008, tegen Falla op Wimbledon denk ik. Tegen Haas op RG, tegen Nalbandian in de finale van de WTF. Ik denk toch zeker twintig.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Oh ja, tegen Del Potro op de Olympische Spelen, 4,5 uur.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:38 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Doet ie veel te weinig ja. Die tiebreak won hij door zijn nare slicejesquote:
Heb jij enig idee waarom hij zo veel ballen zonaar Djokovic toe speelt?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Doet ie veel te weinig ja. Die tiebreak won hij door zijn nare slicejes
Omdat djoko veel druk legt in zijn slagen misschien?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb jij enig idee waarom hij zo veel ballen zonaar Djokovic toe speelt?
Jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:07 schreef Norrage het volgende:
Zijn er ook mensen die voor djoko zijn in dit topic?
Volens mij niet, want hij doet het in rally's waar het neutraal is, dus als Djokovic geen druk geeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat djoko veel druk legt in zijn slagen misschien?
Ja, Federer zijn return op zijn backhand is vaak een zachte slice, die Djokovic meteen aan probeert te pakken.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat djoko veel druk legt in zijn slagen misschien?
Ik bedoel op neutrale momenten, als er geen druk is.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ja, Federer zijn return op zijn backhand is vaak een zachte slice, die Djokovic meteen aan probeert te pakken.
Er zijn niet zoveel neutrale momenten, een paar hooguit. De service blijft toch belangrijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel op neutrale momenten, als er geen druk is.
Ja godverdommequote:
Jawel vind ik, gewoon in de rally, als er weinig tempo is.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel neutrale momenten, een paar hooguit. De service blijft toch belangrijk.
Die zijn er vaak genoeg inderdaad. Bijna elke rally zijn die momenten er wel.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel vind ik, gewoon in de rally, als er weinig tempo is.
Dan is Federer of bang Djokovic hoeken te geven of hij is gewoon zelf niet goed genoeg meer om zo te durven spelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel vind ik, gewoon in de rally, als er weinig tempo is.
Nja, zo heel scherp hoeft hij echt niet te spelen, maar gewoon niet precies naar waar Djokovic staat.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:46 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dan is Federer of bang Djokovic hoeken te geven of hij is gewoon zelf niet goed genoeg meer om zo te durven spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |