SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo:quote:Op zondag 6 juli 2014 14:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin.
Diaz schoffelde Robben onderuit met 0,0 intentie om de bal te spelen. Dat is gewoon geel. Die 'penalty' van Costa Rica was gewoon een duel waarbij iemand per ongeluk viel zonder dat er een overtreding begaan werd.
Mensen hier denken altijd als mensen vallen, de situatie meteen vergelijkbaar is ofzo.Onzin, het gaat om de overtreding die wel of niet werd begaan.
Hallon!
Die doelman van Costa Rica probeerde 't ook hoor maar het lukte Krul duidelijk net wat beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:19 schreef drexciya het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat de profi's dit helemaal niet verkeerd vinden, maar dat anderen er over gaan janken. Laten we wel wezen, als een speler een penalty correct neemt ben je kansloos als keeper, dus haal je alles uit de kast om de tegenstander uit zijn concentratie te halen.
Olli vond trouwens dat een keeper nooit voor een penaltyserie gewisseld had mogen worden. Tot nu toe had hij nooit een wedstrijd gezien waarbij het nuttig was.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:43 schreef Idisrom het volgende:
Grote discussie in Duitsland.
Holland feiert Torwart-Held Krul! Doch über das WIE gibt es hitzige Diskussionen!
DEUTSCHLANDS SCHNELLSTE MEINUNG
Fanden Sie das Verhalten von Krul unfair?
Ja → 58%
Nein → 42%
Stimmen: 46612
Denn vor den Schüssen hatte Krul die Schützen versucht zu beeinflussen. Am TV zu sehen: Vor den entscheidenden Fehlschüssen redete Krul auf die Costa Ricaner ein – und brachte sie so offenbar aus der Fassung. Unfair? Oder einfach nur abgezockt?
ZDF-Experte Oliver Kahn hatte nach dem Spiel einen klaren Standpunkt. Der Torwart-Titan (86 Länderspiele zwischen 1995 und 2006): „Leute, es gehört zum Profi-Sport dazu, dass man mal so ein Gespräch führt...“
Moet Olli lekker zelf weten toch?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Olli vond trouwens dat een keeper nooit voor een penaltyserie gewisseld had mogen worden. Tot nu toe had hij nooit een wedstrijd gezien waarbij het nuttig was.
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:47 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
is dat van Nistelrooy? Zit die in amerika? (wikipedia gaf geen antwoord)
Terug naar de keuken.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:47 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Hij doet analyses voor ESPN als ik het goed hebquote:Op zondag 6 juli 2014 14:47 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Hij gaf Van Gaal daarna wel een compliment.quote:
Ja is ook prima verder maar ik snap niet dat dat soort lui altijd toch wel even commentaar moeten hebben. Net als Bert van Marwijk, kan hem echt niet uitstaan bij studio Brasil. Het zit hem echt heel diep dat Louis zijn halve team + speelstijl eruit heeft geknikkerd.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaf Van Gaal daarna wel een compliment.
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:47 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Kahn was tot nu toe erg positief over Nederland. Daarnaast wordt hij ook voor het commentaar betaald.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja is ook prima verder maar ik snap niet dat dat soort lui altijd toch wel even commentaar moeten hebben. Net als Bert van Marwijk, kan hem echt niet uitstaan bij studio Brasil. Het zit hem echt heel diep dat Louis zijn halve team + speelstijl eruit heeft geknikkerd.
Van Marwijk kan ik ook niet uit staan. Is 1 keer in de finale gekomen, wooptiedoo.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja is ook prima verder maar ik snap niet dat dat soort lui altijd toch wel even commentaar moeten hebben. Net als Bert van Marwijk, kan hem echt niet uitstaan bij studio Brasil. Het zit hem echt heel diep dat Louis zijn halve team + speelstijl eruit heeft geknikkerd.
Zou kunnen hoor, heb hem niet echt zo goed gevolgd als ik zou kunnen, maar was ook meer een inleiding om Bert van Marwijk af te zeiken.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kahn was tot nu toe erg positief over Nederland. Daarnaast wordt hij ook voor het commentaar betaald.
Analisten bij de TV die na afloop van de wedstrijd hun mening geven. Je verwacht het idd niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja is ook prima verder maar ik snap niet dat dat soort lui altijd toch wel even commentaar moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |