Voor alle soortgelijke overtredingen had die eerder geel gegeven, robben werd gewoon neergemaaid. Dat heb ik in het strafschopgebied niet zien gebeuren, hooguit een klein duwtje. Daar heeft de scheids heel vaak niet voor gefloten gedurende de wedstrijd, voor beide kanten nietquote:Op zondag 6 juli 2014 13:02 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Vond ik niet. Je kan hem geven, maar was niet nodig. In die redenatie had Costa Rica ook een pingel kunnen krijgen.
Media doen volop mee in de oorlogsvoering. Voor Duitsers zijn wij, in hun collectieve gedachten, de kleine broer, die een bedreiging kan worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik het die Duitsers niet gun.
Met opvallend veel transacties uit Kirgiziëquote:Op zondag 6 juli 2014 12:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer hij gelijk had werd een herhaling getoond. Indien hij er naast zat niet. Dat werkt vertekenend.
Ik kan me voorstellen dat er veel is ingezet op de special 'meer dan 10 keer buitenspel voor Nederland'.
Zoals wij Belgie zienquote:Op zondag 6 juli 2014 13:29 schreef OeJ het volgende:
[..]
Media doen volop mee in de oorlogsvoering. Voor Duitsers zijn wij, in hun collectieve gedachten, de kleine broer, die een bedreiging kan worden.
quote:Van Gaal is saving the moment that will cement his genius til the last minute of extra time in the Final against Brazil with the score at one apiece.
Yet again Krul will trot on to the pitch, same old, same old we think....but this time it's the misfiring Van Persie making way...and the football world looks on dumbfounded as Krul rises to nod a last minute Robben corner past the hapless Cesar and apply the coup de grace to Brazil's World Cup dream.
''I always planned for the Tournament to end this way'', quoth the deadpan Van Gaal, before immediately heading off to Manchester and the new challenges ahead, without so much as a backward glance.
Intimidatie naar de strafschopnemersquote:Op zondag 6 juli 2014 13:46 schreef Ezio het volgende:
Wat deed Krul dan eigenlijk dat iederen zo onsportief vindt? Dat is een beetje aan me voorbij gegaan
Op welke manier dan?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:46 schreef Ezio het volgende:
Wat deed Krul dan eigenlijk dat iederen zo onsportief vindt? Dat is een beetje aan me voorbij gegaan
Leuk om die posts te volgen, die beteuterde reacties als Krul de tweede penalty tegenhoudtquote:Op zondag 6 juli 2014 13:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Check die misgunners dan ook op dat forum van Manchester City.![]()
Heerlijk die frustie's.
http://forums.bluemoon-mc(...)&t=303186&start=1270
Wat een trieste lui daar zeg.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heerlijk die frustie's.
De tegenstander uit zijn concentratie halen / uitdagen. Dat hoort erbij. Je kunt beter de boel uitdagen en winnen, dan roomser dan de paus zijn en verliezen.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:46 schreef Ezio het volgende:
Opmerkelijk dat de profi's dit helemaal niet verkeerd vinden, maar dat anderen er over gaan janken. Laten we wel wezen, als een speler een penalty correct neemt ben je kansloos als keeper, dus haal je alles uit de kast om de tegenstander uit zijn concentratie te halen.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
De tegenstander uit zijn concentratie halen / uitdagen. Dat hoort erbij. Je kunt beter de boel uitdagen en winnen, dan roomser dan de paus zijn en verliezen.
En persue bij manU speeltquote:Op zondag 6 juli 2014 14:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
City fans haten puur omdat van Gaal hierna naar United gaat.
Het is altijd triest dat mensen het op clubvoetbal-niveau naar dit toernooi kijken.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heerlijk die frustie's.
Er zijn altijd wel mensen die kritiek hebben. Dat laatste klopt. Goed ingeschoten pingel is vrijwel onhoudbaar en Krul had natuurlijk ook naar CRC - Griekenland gekeken.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:19 schreef drexciya het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat de profi's dit helemaal niet verkeerd vinden, maar dat anderen er over gaan janken. Laten we wel wezen, als een speler een penalty correct neemt ben je kansloos als keeper, dus haal je alles uit de kast om de tegenstander uit zijn concentratie te halen.
Is ook omdat Van Gaal trainer wordt van hun aartsrivaalquote:Op zondag 6 juli 2014 13:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heerlijk die frustie's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |