Ik heb een neus voor ongelukkenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:54 schreef twiFight het volgende:
Het metaal moest nog gesmeden worden denk ik...
quote:Jeremy Clarkson @JeremyClarkson · 2 min.
You should see how long they take to re-open a road in Britain when there's no live audience.
Foute quote was dit. Telefoonsquote:Op zondag 6 juli 2014 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom hier al jaren
Jou nog nooit gezien.
Ik denk niet dat dit nog consequenties gaat hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Gaat dit consequenties hebben? Of was ie gewoon een halve autolengte sneller dan de rest
Volgens mij kan het beter opgelost. De rail is niet geheel weg, alleen minder sterk. Er is vast een tijdelijke fix voor te bedenken die ze ervoor of er achter kunnen rijden, wat samen wel een sterke railing vormt.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:58 schreef Tarado het volgende:
Wat lult Lauda dom, natuurlijk is de kans bijna nihil, maar er is wel een kans, dat die Britten er lang over doen is wat anders
Zoiets ja dat zouden ze gewoon klaar hebben moeten staanquote:Op zondag 6 juli 2014 14:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Volgens mij kan het beter opgelost. De rail is niet geheel weg, alleen minder sterk. Er is vast een tijdelijke fix voor te bedenken die ze ervoor of er achter kunnen rijden, wat samen wel een sterke railing vormt.
Jij weet echt alles beter hequote:Op zondag 6 juli 2014 14:59 schreef twiFight het volgende:
[..]
Volgens mij kan het beter opgelost. De rail is niet geheel weg, alleen minder sterk. Er is vast een tijdelijke fix voor te bedenken die ze ervoor of er achter kunnen rijden, wat samen wel een sterke railing vormt.
Sorry, ik zal me aanpassen aan jouw niveau.quote:
Denk dat de kans op een aanrijding te groot is en ze niet weer een safety car willen. Niet dat je bij een rijdende herstart niet kunt crashen natuurlijk, maar toch.quote:
Binnen 2 uur blijven.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef RAVW het volgende:
Ik vraag me af moeten ze nu nog 75 % van de race gaan rijden of mogen ze nu eerder stoppen ?
Ze hebben tot 17:03.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef RAVW het volgende:
Ik vraag me af moeten ze nu nog 75 % van de race gaan rijden of mogen ze nu eerder stoppen ?
Gewoon uitrijden op rondes.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef RAVW het volgende:
ach dan doen ze zo nog 1 rondje en dna mogen ze weer stoppenquote:
Alsof ze ter plekke maar nieuwe regels bedenken.?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:06 schreef twiFight het volgende:
[..]
Denk dat de kans op een aanrijding te groot is en ze niet weer een safety car willen. Niet dat je bij een rijdende herstart niet kunt crashen natuurlijk, maar toch.
Hartstikke bonkersquote:
nee, dat zou Mol nooit doen als een Nederlander goed rijdt...quote:Op zondag 6 juli 2014 15:10 schreef Zorro het volgende:
Ok, BBC bye bye.
Dat gefap op Hamilton
Ok, het is een landgenoot, maar ook als hij Button voorbij gaat zijn ze dolgelukkig
Hallo lees je wel?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
nee, dat zou Mol nooit doen als een Nederlander goed rijdt...
Die Force India is alleen maar snel op het rechte stuk dankzij de Mercedes motor. Voor de rest is het een bak van niks.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hulkenberg is wel heel langzaam vandaag...
Precies, vast niet goed genoeg voor een podium.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die Force India is alleen maar snel op het rechte stuk dankzij de Mercedes motor. Voor de rest is het een bak van niks.
Eerste maal dat je kennis maakt met de FIA wedstrijd stewards?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:17 schreef Dside het volgende:
Zou achterlijk zijn, als ze daar nu nog over gaan zeiken.
Inderdaad, laat iedereen toch lekker zelf uitmaken waar die wil starten.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:17 schreef Dside het volgende:
Zou achterlijk zijn, als ze daar nu nog over gaan zeiken.
Ze halen hem achter de McLaren weg.quote:
In plaats dat Maldonado begint weg te sturen van Guttie, blijft ie er gewoon op insturenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |