En dan was jij Massa al de schuld aan het geven in het vorige deelquote:
Op die reactie zat ik al te wachtenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan was jij Massa al de schuld aan het geven in het vorige deel
Mwah, erg net was geweest als hij hem niet in een spin had gegooid.quote:
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Schijnbaar mogen ze dus nu weer allemaal op hun originele plek starten
Ik hoor nu van niet, positie waarin ze reden.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:07 schreef Maver24 het volgende:
Schijnbaar mogen ze dus nu weer allemaal op hun originele plek starten
Was z'n enige optie was mij betreft.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mwah, erg net was geweest als hij hem niet in een spin had gegooid.
Dat had je vast beter gedaanquote:Op zondag 6 juli 2014 14:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hij moest natuurlijk snel beslissen, dus kan hem het moeilijk kwalijk nemen dat hij daar spinde.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het zag er spectaculairder uit op de eerste cambeeldenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:08 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
En hobbeltje bij terugkeren op circuit
omdat er geen middelen waren op Wellington straight om op te ruimen/herstellen. Daar gebeurt naar het schijnt nooit iets....quote:Op zondag 6 juli 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom er met de rode vlag gezwaaid moest worden maar oke
nogalquote:Op zondag 6 juli 2014 14:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Het zag er spectaculairder uit op de eerste cambeelden
Omdat Nattekat dan alle tijd heeft om de livetiming te fixen natuurlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom er met de rode vlag gezwaaid moest worden maar oke
Er lag wel heel veel zooi op de baan ja, beetje zoals 2003 Brazilië. Maar ik zou zeggen dat een paar rondjes SC ook wel zou voorstaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
omdat er geen middelen waren op Wellington straight om op te ruimen/herstellen. Daar gebeurt naar het schijnt nooit iets....
Het laatste.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:10 schreef Maver24 het volgende:
Maar wat is het nu ? helemaal gewoon overnieuw beginnen met de originele start plekken of doorgaan of de plekken waar ze stonden in de race ?
Helemaal ovenieuw originele startplakkenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:10 schreef Maver24 het volgende:
Maar wat is het nu ? helemaal gewoon overnieuw beginnen met de originele start plekken of doorgaan of de plekken waar ze stonden in de race ?
Originele start mag niet meer - daarom wordt de rode vlag ook bijna nooit meer gezwaaid in de eerste rondequote:Op zondag 6 juli 2014 14:10 schreef Maver24 het volgende:
Dan rijden die over wel heel veel carbon, niet goed voor de bandjes jeweetz....quote:Op zondag 6 juli 2014 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er lag wel heel veel zooi op de baan ja, beetje zoals 2003 Brazilië. Maar ik zou zeggen dat een paar rondjes SC ook wel zou voorstaan.
Ging vorig jaar toch ook prima?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan rijden die over wel heel veel carbon, niet goed voor de bandjes jeweetz....
Hebben ook afgevlagd op precies hetzelfde moment dat de 2de ronde ingingquote:Op zondag 6 juli 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Originele start mag niet meer - daarom wordt de rode vlag ook bijna nooit meer gezwaaid in de eerste ronde
"Ik neem Williams in mijn manager, die doen het goed de laatste tijd."quote:
Dat mag dus ook niet meer sinds... 2003 meen ik.quote:
Nee natuurlijk niet. Maar ik denk dat een betere coureur niet de controle had verloren al kan ik dat op geen enkele manier onderbouwen.quote:
Misschien om Kimi snel naar medical center te brengen?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben met je eens dat hij niet moet proberen om net zo snel een bocht te nemen als Alonso. En onveilig terugkeren op de baan moet natuurlijk bestraft worden. Maar gewoon 10 plekken of zo lijkt me wel voldoende.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat domme varken van een raikonen mag nooit meer rijden, wat een idioot
Hij moet vol op de rem man. Hij ziet die auto veel te laat om goed te kunnen reageren dus trapt hij gewoon vol op de rem. Veel beter had hij dat niet kunnen doen.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar ik denk dat een betere coureur niet de controle had verloren al kan ik dat op geen enkele manier onderbouwen.
Hij ging vol remmen en sturen, daardoor dwars en met zijn linkerwiel de vol in. Je mag wel van een goede verwachten dat ie niet zomaar hard remt en stuurt tegelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar ik denk dat een betere coureur niet de controle had verloren al kan ik dat op geen enkele manier onderbouwen.
Vergeet niet dat Massa bijna geen zicht had (zat achter andere auto) en ze daar ongeveer 250 km/u gaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als je dat vanuit de auto van Massa zag had hij echt zo ongeveer 0 tijd om te reageren, dus ik geloof niet dat een ander dat beter had gedaan. En ik ben helemaal geen fan van Massa, dus bevooroordeeld ben ik ook niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Vangrail reparatie, veeeel rotzooi op de baa.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog een wonder dat hij er niet veel harder op in is gecrashed...quote:Op zondag 6 juli 2014 14:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je dat vanuit de auto van Massa zag had hij echt zo ongeveer 0 tijd om te reageren, dus ik geloof niet dat een ander dat beter had gedaan. En ik ben helemaal geen fan van Massa, dus bevooroordeeld ben ik ook niet.
Onveilig terugkeren op de baan, daar gaat het om. Midden in het veld op volle snelheid.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat hij niet moet proberen om net zo snel een bocht te nemen als Alonso. En onveilig terugkeren op de baan moet natuurlijk bestraft worden. Maar gewoon 10 plekken of zo lijkt me wel voldoende.
Ik ben niet zeker, maar staat de twee uur racetijd nu niet stil tijdens een rode vlag?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
Kunnen dus een half uurtje iets anders doen. Race ingekort met 10 ronden?
Ja, en het hele evenement mag max. 4 uur duren. Dus ze hebben de tijd tot 18.00 (nl'se tijd) om te repareren en de race af te maken.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:18 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker, maar staat de twee uur racetijd nu niet stil tijdens een rode vlag?
TV-tijd is veel belangrijker natuurlijkquote:Op zondag 6 juli 2014 14:18 schreef Twieki het volgende:
[..]
Ik ben niet zeker, maar staat de twee uur racetijd nu niet stil tijdens een rode vlag?
Nu interviewtje met Krajicekquote:
De tour gaat nu nog nergens over.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gaat eigenlijk he-le-maal nergens over dat de tour in het VK, de Wimledon finale én de Britse GP op 1 dag zijn
Zag jij een hobbel? De curbs zijn hoger.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:19 schreef Fer het volgende:
Eigenlijk best stom, maken ze wel een uitloopstrook, maar bij de entry een dikke hobbel.
Lijkt meer op een geul, voor regenwater misschien.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zag jij een hobbel? De curbs zijn hoger.
Is het probleem met de stops in elk geval opgelost.....hetzij wel erg rigoreus van Raikonnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:20 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alonso is nu op de zachte banden...![]()
Een kuil kan ook. In ieder geval, als de wagen te hard stuitert is de controle weg.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zag jij een hobbel? De curbs zijn hoger.
Raikonen probeert een viaduct 10 cm op te schuivenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:21 schreef exile79 het volgende:
Kut, ik schakel net pas in, wat is er gebeurd?
Zelfde geldt voor Perez en Grosjeanquote:Op zondag 6 juli 2014 14:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is het probleem met de stops in elk geval opgelost.....hetzij wel erg rigoreus van Raikonnen.
Als de bak nog heel is misschien. Of gewoon nieuwe bak erop, maar dan krijgt ie zeker gridstraf.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:21 schreef Zorro het volgende:
Als het zo lang gaat duren, zullen die Williams montuers dan niet toch een poging doen om Massa's auto te repareren of is dat een hopeloze zaak?
Het gaat ook niet om eerder remmen, het gaat om de controle verliezen tijdens het remmen.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:19 schreef twiFight het volgende:
Na nogmaals herhaling: Massa had écht nooit van zijn leven optijd kunnen remmen. Ook Alonso niet, ook Senna niet, enz. enz. Heeft niets met een goede coureur zijn te maken.
Raikonnen.. ik twijfel toch. Lijkt dat hij over het gras reed om terug op de baan te komen, dan is het hem wel aan te rekenen.
Daar lijkt het ook op, maar volgens mij gaat hij over het gras om terug te komen op de baan. Dat vind ik wel onveilig. Vlak daarvoor sloot er een stuk asfalt aan op de baan. Dat is wel veilig, maar dan had hij iets af moeten remmen. Dat is tenminste hoe ik het gezien heb.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:21 schreef Fer het volgende:
[..]
Lijkt meer op een geul, voor regenwater misschien.
Karma voor Perez, na zijn uitspraak over Suzie Wolfquote:Op zondag 6 juli 2014 14:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Perez en Grosjean
Wat had hij dan moeten doen? Vol de Ferrari rammen?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om eerder remmen, het gaat om de controle verliezen tijdens het remmen.
Het leek er idd op alsof hij gewoon vol gas doorging.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
Daar lijkt het ook op, maar volgens mij gaat hij over het gras om terug te komen op de baan. Dat vind ik wel onveilig. Vlak daarvoor sloot er een stuk asfalt aan op de baan. Dat is wel veilig, maar dan had hij iets af moeten remmen. Dat is tenminste hoe ik het gezien heb.
Als hij het stuur recht gehouden had kon hij sowieso niet op tijd remmen en was hij er achter in geknald. Hij moest wel sturen. Dan is het doel ook niet meer om de auto onder controle te houden, maar om de energie uit de botsing te halen.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om eerder remmen, het gaat om de controle verliezen tijdens het remmen.
volgens mij brak gewoon z'n ophanging af bij die kuil/bult.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Een kuil kan ook. In ieder geval, als de wagen te hard stuitert is de controle weg.
rem los en hopen dat hij snel genoeg grip krijgt en naar rechts schiet.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat had hij dan moeten doen? Vol de Ferrari rammen?
Precies. Doel 1 bij een naderende aanrijding: remmen! Snelheid er uit halenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:24 schreef twiFight het volgende:
[..]
Als hij het stuur recht gehouden had kon hij sowieso niet op tijd remmen en was hij er achter in geknald. Hij moest wel sturen. Dan is het doel ook niet meer om de auto onder controle te houden, maar om de energie uit de botsing te halen.
Heeft gisteren goed geslapenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Weet iemand of Alonso nu nog moet pitten?
Is toch zoquote:Op zondag 6 juli 2014 14:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Karma voor Perez, na zijn uitspraak over Suzie Wolf
ouderwets stampenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het leek er idd op alsof hij gewoon vol gas doorging.
Leek mij ook het beste. Op de herhaling zie je Kimi's wagen tollen, dus er links/rechts voorbij schieten is te veel risico gezien de Ferrari alle kanten op kan schieten.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Precies. Doel 1 bij een naderende aanrijding: remmen! Snelheid er uit halen
Met 200+ kan je niet normaal sturen, hij kon niks andersquote:Op zondag 6 juli 2014 14:24 schreef Fer het volgende:
[..]
rem los en hopen dat hij snel genoeg grip krijgt en naar rechts schiet.
quote:
Dat hij niet van een meisje wilde verliezen en dat ze in de keuken hoorde.quote:
Wat is daar mis mee..?quote:Op zondag 6 juli 2014 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat hij niet van een meisje wilde verliezen en dat ze in de keuken hoorde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |