Kom op zeg, er is niks gebeurt, je zoon vond het fantastisch, en vergeet vooral niet dat deze situatie mede is ontstaan omdat jij dwars wou liggen in de hoop haar tripje te blokken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef kan_niet_meer het volgende:
Hoe kom je er bij dat als zij werkt er drie kinderen alleen zijn? Wel lezen voor je de super ouder uithangt.
En verder heb ik niet iedereen benaderd om mijn gelijk te halen, maar alleen om te kijken of iemand op de hoogte was dat hij daar alleen zat.
Dat deed ik puur en alleen voor mn zoon.
Maar ja, jij maakt er weer uit dat ik haar wil controleren enz. Zal wel. Jij weet het beter, dus je zal wel gelijk hebben.
Weet je heel zeker dat je emotie's in dit gebeuren niet iets heel groots maken van iets dat helemaal niet zo groot is?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef kan_niet_meer het volgende:
Hoe kom je er bij dat als zij werkt er drie kinderen alleen zijn? Wel lezen voor je de super ouder uithangt.
En verder heb ik niet iedereen benaderd om mijn gelijk te halen, maar alleen om te kijken of iemand op de hoogte was dat hij daar alleen zat.
Maar ja, jij maakt er weer uit dat ik haar wil controleren enz. Zal wel. Jij weet het beter, dus je zal wel gelijk hebben.
JA MAAR NIEMAND WIST HET HIJ HAD WEL DOOD KUNNEN WEZUH ALS HIJ IN EEN TSJIPPIE WAS GESTIKT OFZO, EN DAN ZIT ZIJ 2 UUR VERDEROP DUS DAN IS DE HEIMLICH EEN BEETJE LAAT!!!quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Weet je heel zeker dat je emotie's in dit gebeuren niet iets heel groots maken van iets dat helemaal niet zo groot is?
Een 13 jarige die een keer een dagje alleen is is een storm in een glas water, dat gebeurd aan de lopende band. De meeste 13 jarige azen dan ook op alleen thuis mogen zijn, lekker gamen, fles cola erbij en zak chips ernaast, dat allemaal zonder gezeur van ouders die vinden dat ze wat moeten gaan doen met hun leven.
Halverwege de dag komen ze er soms achter dat het toch wel saai is zo'n dag niets doen en dan willen ze de volgende keer misschien wel weer mee. Maar erger als dat is het dus niet, dat het ze misschien een beetje tegenvalt.
Je speen kwijt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JA MAAR NIEMAND WIST HET HIJ HAD WEL DOOD KUNNEN WEZUH ALS HIJ IN EEN TSJIPPIE WAS GESTIKT OFZO, EN DAN ZIT ZIJ 2 UUR VERDEROP DUS DAN IS DE HEIMLICH EEN BEETJE LAAT!!!![]()
![]()
Kan je aangeven waarom je het zo erg vind dan, waar ben je bang van dat kon gebeuren?quote:
Ik reageerde op jouw woorden dat jij de kinderen ook niet alleen laat als zij werkt. Dan zijn ze toch alle drie thuis?quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ah. En welk belang had jouw zoon daarin, om dat achteraf te weten? Jij wist het toch al toen jij haar broer, zus en de buren ging bellen? Helemaal niets dus. Stop met 'het belang van de kinderen' te misbruiken om je ex te controleren in haar doen en laten.quote:En verder heb ik niet iedereen benaderd om mijn gelijk te halen, maar alleen om te kijken of iemand op de hoogte was dat hij daar alleen zat.
Ik heb het idd allemaal meegemaakt. Gelukkig had ik toen mensen die er buiten stonden die mij vertelden dat ik mijn ex moest loslaten, mijn kinderen niet moest misbruiken als stok om hem te slaan en mijn kinderen niet in een loyaliteitsconflict te brengen.quote:Maar ja, jij maakt er weer uit dat ik haar wil controleren enz. Zal wel. Jij weet het beter, dus je zal wel gelijk hebben.
nee daar is die nog niet geweest, want meneer slaat al het advies in de wind en luistert nergens naar!quote:Op donderdag 17 juli 2014 11:08 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw woorden dat jij de kinderen ook niet alleen laat als zij werkt. Dan zijn ze toch alle drie thuis?
[..]
Ah. En welk belang had jouw zoon daarin, om dat achteraf te weten? Jij wist het toch al toen jij haar broer, zus en de buren ging bellen? Helemaal niets dus. Stop met 'het belang van de kinderen' te misbruiken om je ex te controleren in haar doen en laten.
[..]
Ik heb het idd allemaal meegemaakt. Gelukkig had ik toen mensen die er buiten stonden die mij vertelden dat ik mijn ex moest loslaten, mijn kinderen niet moest misbruiken als stok om hem te slaan en mijn kinderen niet in een loyaliteitsconflict te brengen.
Als je er zelf middenin zit, verzuipt in de emoties, dan zie je het niet helder. Ik toen ook niet. Jij nu ook niet. De opmerking 'Maar het is in het belang van de kinderen (over ruzie maken met je ex)' is denk ik de meest gehoorde foutieve uitspraak bij pas gescheiden ouders ever. En ja.. dat heb ik toen ook weleens geroepen. Ik ben dus geen super ouder maar door schade en schande wijs geworden.
Ben je al op die site geweest die ik je aanraadde?
Als die kinderen nog niet volwassen zijn lijkt me dat makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:00 schreef Hoplahopla het volgende:
Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik bij wijze van spreken alle schepen achter me verbranden. Het is jammer dat er kinderen in het spel zijn, want dat maakt het wat lastiger.
Is er al iets besproken over de kinderen?
Ik wilde dat mijn ex het zo had kunnen zien... Hoop dat het TS wel lukt..quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard is dat normaalEn je gaat ook door een hel. De kunst is echter om je kinderen NIET door die hel te laten gaan. Huil, jank, schreeuw, vloek, zak in een hoekje ineen, whatever. Maar doe dat NIET waar je kinderen bij zijn.
Betrek je kinderen er niet bij, laat ze zich niet verscheurd voelen tussen 2 ouders. Zij hebben niks misdaan, en ze kunnen er niks aan doen. Ik snap dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar zadel hen niet op met je rancune richting je ex en de buurman.
Ik snap dat je daar op zich echt al heel erg je best voor doet, ik snap dat dat enorm lastig is. Maar ik mag toch hopen dat je liefde voor je kinderen prevaleert. Hou je vast aan je liefde voor je kinderen, hou je vast aan het feit dat je het allerbeste voor hen wil!
Succes!
je reageert expres niet op sommige vragen van users ?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:24 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik hou ontzettend veel van mijn 3 jongens.Ze zijn echt alles voor me.
Daarom ben ik gebroken dat mijn huwelijk niet gelukt is.
Ben iemand die alles voor zn familie over heeft, kinderen en partner gaan voor alles.
Maar aangezien partner er niet meer is zal ik zeker alles voor hun blijven doen.
Vandaag was ik wederom in het huis, en ze waren echt blij me te zien (zondag voor het laatst gezien).
Kreeg ook een brok in mn keel toen ik de twee jongste naar bed bracht.
Gelukkig zie ik ze in het weekend weer.
Precies, volgens mij kan men wel kappen met het advies of goede raad, het komt toch er op neer dat TS doet wattie wil, en dit zo langzamerhand een 'lief dagboek' topic wordt. Prima, maar dan kan men zich de moeite besparen.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:53 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
je reageert expres niet op sommige vragen van users ?
volgens mij gebruik je dit topic alleen om het van je af te praten en laat je alles een beetje zijn beloop en onderneem je niet echt stappen om vooruit te kijken en blijf je het liefst in een hoekje zitten om uit te huilen!
snap dat 22 jaar een lange tijd is, maar nogmaals, het komt niet meer goed en het gaat nooit meer goed komen, je ex is met diegene en daar blijft ze.. zet je erover heen en regel je zaakjes en kijk vooruit en niet terug!
Dergelijke posts kunnen in OUD.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:24 schreef kan_niet_meer het volgende:
Ik hou ontzettend veel van mijn 3 jongens.Ze zijn echt alles voor me.
Daarom ben ik gebroken dat mijn huwelijk niet gelukt is.
Ben iemand die alles voor zn familie over heeft, kinderen en partner gaan voor alles.
Maar aangezien partner er niet meer is zal ik zeker alles voor hun blijven doen.
Vandaag was ik wederom in het huis, en ze waren echt blij me te zien (zondag voor het laatst gezien).
Kreeg ook een brok in mn keel toen ik de twee jongste naar bed bracht.
Gelukkig zie ik ze in het weekend weer.
Ja maar waar moet hij straks klagen dat de vechtscheiding allemaal de schuld is van z'n ontrouwe ex, en de kinderen er zo onder lijden?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:43 schreef Scorpie het volgende:
TS kan maar beter gewoon stoppen met posten aangezien hij geen enkel advies hier ter harte neemt.
OUDquote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar waar moet hij straks klagen dat de vechtscheiding allemaal de schuld is van z'n ontrouwe ex, en de kinderen er zo onder lijden?
Die site die ik hem aanraadde is dat perfect geschikt voor..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar waar moet hij straks klagen dat de vechtscheiding allemaal de schuld is van z'n ontrouwe ex, en de kinderen er zo onder lijden?
Daar wil hij schijnbaar niet heen. Anders had hij dat al wel gedaan. Want het is niet alsof je het nog niet gezegd hebt ofzoquote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:07 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die site die ik hem aanraadde is dat perfect geschikt voor..
Het zou me ook wat zijn als hij zijn verhaal gaat vertellen aan een groep ervaringsdeskundigen hé? Stel je voor dat ze eens niet massaal met hem mee gaan huilen!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar wil hij schijnbaar niet heen. Anders had hij dat al wel gedaan. Want het is niet alsof je het nog niet gezegd hebt ofzo
Hier zetten mensen hem ook een spiegel voor. maar daar reageert hij niet op. Waarom zou hij dan wel daar reageren?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 10:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Het zou me ook wat zijn als hij zijn verhaal gaat vertellen aan een groep ervaringsdeskundigen hé? Stel je voor dat ze eens niet massaal met hem mee gaan huilen!
Toch hoop ik dat hij het doet. Goede site, ben er 7 jaar lid van geweest. Naast goed advies, een goede spiegel (ligt het nu aan mij of is mijn ex echt stom bezig?) en een klankbord (je kunt niet meer met een partner overleggen en dat miste ik echt) ook een hoop gezelligheid, activiteiten online en irl en zo. Ik heb er ook veel waardevolle vriendschappen aan overgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |