abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141976343
België, bij de eerste fatsoenlijke tegenstander er direct uit. Pure armoede, wat een droevig overschat elftal is dat toch.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:07:55 #102
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141976593
quote:
Moet je nagaan hoe slecht de voorgaande generaties waren :')
pi_141976777
België heeft gewoon dik gezogen n het is een wonder dat ze de KF haalden. Het team bestaat uit naamloze venten die snel in de war raken bij bedrieglijke vijandelijke aanvalsacties. Getuige die ene goal tegen ze waarbij 2 verdedigers én de doelman helemaal stomverbaasd stonden toe te kijken wat de bal deed ipv hun lichaam voor het traject op te offeren. Die bal was makkelijk te stoppen maar ze deden alsof ze het helemaal niet verwachtten terwijl een vijandelijke aanvaller al ruime tijd het doelgebied was binnengedrongen.

Dan verdien je het om te verliezen.

Maar ik kreeg eerder het idee dat ze opzettelijk verloren àla zelfmoord omdat ze Argentinië een betere tegenstander achtten om hun aartsrivaal Nederland uit te schakelen. In dat geval moet je ze gelijk geven want het kwam nogal reëel over, dat fopspel.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:17:02 #104
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_141976884
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Willen ze nu van hem af ja?
In jaren niet zo ver gekomen joh. Enige wat hij fout deed was Hazard veel te vaak laten staan.
Hij had beter een keer zonder hem gespeeld..
En Mertens' eruit halen voor die Mirales.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:18:49 #105
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_141976930
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:17 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

En Mertens' eruit halen voor die Mirales.
Mertens en Mirales samen lijkt me ook veel beter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_141977289
Al met al moeten we gewoon blij zijn dat Belgie eruit is. Zelfs Costa Rica (een groter voetballand dan Belgie) had meer verdiend om in de kwartfinale te staan.

Het zou toch verschrikkelijk zijn om een nietszeggend land als Belgie bij de beste 4 van een WK te zien?
pi_141977421
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:30 schreef OnePlusOne het volgende:
Al met al moeten we gewoon blij zijn dat Belgie eruit is. Zelfs Costa Rica (een groter voetballand dan Belgie) had meer verdiend om in de kwartfinale te staan.

Het zou toch verschrikkelijk zijn om een nietszeggend land als Belgie bij de beste 4 van een WK te zien?
Als ze Argentinië hadden verslagen hadden zij het iig voor ons gemakkelijker gemaakt door zichzelf als tegenstander voor te stellen.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:37:03 #108
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_141977511
http://www.gva.be/sport/w(...)nale-op-ek-2016.aspx
Zo voetballen en nog praatjes ook :')
pi_141977594
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:34 schreef Erf14 het volgende:

[..]

Als ze Argentinië hadden verslagen hadden zij het iig voor ons gemakkelijker gemaakt door zichzelf als tegenstander voor te stellen.
Dat weet ik niet. Nederland is natuurlijk wel een soort van grote broer van Belgie. De broer die in alles groter en beter is. De broer die hij zelf zou willen zijn. De lieveling van de ouders omdat die gewoon veel succesvoller is. Belgie is het kansloze nakomelingetje. Die gaan natuurlijk 4x zo hard rennen en dan kan het wel eens lelijk misgaan. Daarnaast wordt het wel eens tijd voor een echte tegenstander.
pi_141977749
Wat een poep komt er weer uit. Het houdt jullie wel bezig. :')
pi_141977819
quote:
19s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:22 schreef OeJ het volgende:

[..]

Tegen de VS waren ze wel meer een team, toen dacht ik: nou, dat kan best nog wat worden. Maar gisteren, de spirit was er niet, de échte wil om te winnen, vechtlust.
_O-
pi_141977855
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:39 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Nederland is natuurlijk wel een soort van grote broer van Belgie. De broer die in alles groter en beter is. De broer die hij zelf zou willen zijn. De lieveling van de ouders omdat die gewoon veel succesvoller is. Belgie is het kansloze nakomelingetje. Die gaan natuurlijk 4x zo hard rennen en dan kan het wel eens lelijk misgaan. Daarnaast wordt het wel eens tijd voor een echte tegenstander.
Brazilië is geen echte tegenstander, het is een karateclub. Zonder al dat geweld hadden ze niet geweten een playoff plek te bemachtigen.
pi_141977890
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:45 schreef Erf14 het volgende:

[..]

Brazilië is geen echte tegenstander, het is een karateclub. Zonder al dat geweld hadden ze niet geweten een playoff plek te bemachtigen.
Prima, ik had het dan ook over Belgie
pi_141977993
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Over iets anders heb je het dan ook nooit.
pi_141978000
Uiteindelijk ook maar een matig toernooi voor jullie. 1 leuke wedstrijd gespeeld. Die poule was echt een verschrikking.
pi_141978112
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

En jij had het over dat ze dat niet zijn. Dus ik had het over een van de resterende teams die dat wel zijn.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:51:51 #117
62913 Blik
The one and Only!
pi_141978113
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 18:53 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Wat had jou, gezien de selectie, een "rechtvaardig" eindresultaat voor België geleken dan?
Op zich is het resultaat niet eens echt slecht, dat is ook hetgene waar de Belgen zich nu achter verschuilen. Maar feit is wel datBelgie in een van de slechtste poules zaten op dit WK, alle wedstrijden zeer pover hebben gespeeld en slechts met 1 doelpunt verschil hebben gewonnen. 9 uit 9 wordt er dan gezegd, maar het voelde meer alsof je door bent gekomen op doelsaldo...

Daarna de knock-out fase. Tegen de US gewoon goed gespeeld, maar uit de ongeveer 30 kansen weten de Belgen pas na verlenging te scoren, en zelfs dan weten de Belgen het nog spannend te maken. Met name scorend vermogen liet het afweten.

Dan Argentinië, het verhaal weten we. Vroege goal van Argentinie en Argentinie hoeft niet meer en de Belgen kunnen niet. Geen flair, geen strijdlust, zeer matigjes van de mat afgespeeld.

Nee, dus an sich met het resultaat kunnen de Belgen tevreden zijn.maar ik denk dat iedereen had verwacht dat de Belgen wel iets meer zouden laten zien dan wat ze hier hebben laten zien
pi_141978194
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Uiteindelijk ook maar een matig toernooi voor jullie. 1 leuke wedstrijd gespeeld. Die poule was echt een verschrikking.
Als een team zoals de VS voorbij de poule kan komen laat dat je al zien dat de Poule op zich niks voorstelt. Sowieso komen er de helft (50%) binnendoor.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:54:01 #119
62913 Blik
The one and Only!
pi_141978202
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:37 schreef skippy22 het volgende:
http://www.gva.be/sport/w(...)nale-op-ek-2016.aspx
Zo voetballen en nog praatjes ook :')
Helemaal niet onrealistisch met het huidige team, maar of Wilmots daarvoor de goede keuze is voor de rode duivels betwijfel ik
pi_141978218
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:51 schreef Blik het volgende:

[..]

Op zich is het resultaat niet eens echt slecht, dat is ook hetgene waar de Belgen zich nu achter verschuilen. Maar feit is wel datBelgie in een van de slechtste poules zaten op dit WK, alle wedstrijden zeer pover hebben gespeeld en slechts met 1 doelpunt verschil hebben gewonnen. 9 uit 9 wordt er dan gezegd, maar het voelde meer alsof je door bent gekomen op doelsaldo...

Daarna de knock-out fase. Tegen de US gewoon goed gespeeld, maar uit de ongeveer 30 kansen weten de Belgen pas na verlenging te scoren, en zelfs dan weten de Belgen het nog spannend te maken. Met name scorend vermogen liet het afweten.

Dan Argentinië, het verhaal weten we. Vroege goal van Argentinie en Argentinie hoeft niet meer en de Belgen kunnen niet. Geen flair, geen strijdlust, zeer matigjes van de mat afgespeeld.

Nee, dus an sich met het resultaat kunnen de Belgen tevreden zijn.maar ik denk dat iedereen had verwacht dat de Belgen wel iets meer zouden laten zien dan wat ze hier hebben laten zien
Ze hebben boven hun kunnen gepresteerd. Ze mogen trots zijn. :Y
pi_141978324
quote:

[..]

Al due Fransen en Afrikanen eruit schoppen dan kan België nog iets voorstellen. Die snappen niks va voetbal man.
pi_141978391
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:57 schreef Erf14 het volgende:

[..]

Al due Fransen en Afrikanen eruit schoppen dan kan België nog iets voorstellen. Die snappen niks va voetbal man.
Klopt een verkapte vreemdelingenlegioen
pi_141978482
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef Blik het volgende:

[..]

Helemaal niet onrealistisch met het huidige team, maar of Wilmots daarvoor de goede keuze is voor de rode duivels betwijfel ik
Niet dus. Zeker als je het gemak ziet waarmee kritiek op het huidige WK wordt vermeden.
  zondag 6 juli 2014 @ 20:01:28 #124
88831 Shreyas
De beste
pi_141978516
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Nee, ze hebben gepresteerd naar verwachting, puur kijkend naar het resultaat. Maar de manier waarop in de groepsfase werd gespeeld is iets om je dood voor te schamen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_141978519
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Een keer inhoudelijk reageren zit er niet in of wel?
pi_141978597
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nee, ze hebben gepresteerd naar verwachting, puur kijkend naar het resultaat. Maar de manier waarop in de groepsfase werd gespeeld is iets om je dood voor te schamen.
Mijn verwachting en die van velen was dat ze de poulefase zouden doorkomen om vervolgens te worden vernederd door Duitsland of CR7 en co. Ze hebben het een ronde langer volgehouden en dus boven verwachting gepresteerd.
  zondag 6 juli 2014 @ 20:05:14 #127
88831 Shreyas
De beste
pi_141978651
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:03 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Mijn verwachting en die van velen was dat ze de poulefase zouden doorkomen om vervolgens te worden vernederd door Duitsland of CR7 en co. Ze hebben het een ronde langer volgehouden en dus boven verwachting gepresteerd.
Ze hebben het langer volgehouden omdat Portugal niet doorging en de VS wel. Die overigens in de 93e minuut de Belgen naar huis had kunnen (moeten) sturen.

Maar de verwachting van velen was de België wel de finale zou halen, dus als je het zo bekijkt hebben ze het slecht gedaan.
pi_141978913
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:05 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ze hebben het langer volgehouden omdat Portugal niet doorging en de VS wel. Die overigens in de 93e minuut de Belgen naar huis had kunnen (moeten) sturen.

Maar de verwachting van velen was de België wel de finale zou halen, dus als je het zo bekijkt hebben ze het slecht gedaan.
Die wedstrijd had in de 93e minuut al lang en breed beslist moeten zijn.

Verliezen van Argentinië kan, maar dan wel strijdend en niet met de werkethiek van een gepensioneerde SP-er.
pi_141978934
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:05 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Wat voor middelen moet je gebruikt hebben om te denken dat de Belgen de finale halen?
pi_141978969
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Pleun2011 op 06-07-2014 20:14:32 ]
pi_141978988
quote:

[..]

Een WK is gewoon slecht te voorspellen. Aanvankelijk riep ik ook dat België veruit de makkelijkste poule had. Maar zoals Algerije tegen Duitsland heeft laten zien, waren zij toch best gevaarlijk.

Geen enkele ploeg heeft wat mij betreft een favorietenrol weten te veroveren. Iedereen liet her en der steekjes vallen. Duitsland met moeite langs Algerije, en eerder een gelijk spel tegen Ghana. Nederland, kwam maar niet door de Costa Ricaanse verdediging, en ging met pijn en moeite langs Australië en Mexico. Argentinië, over het algemeen zwak veldspel, nipte overwinningen. Brazilië had "geluk" nodig bij de arbitrage.

Colombia is de enige ploeg die ik met enige overtuiging vond spelen. Maar ja, daar was na de kwartfinale tegen Brazilië ook niet veel meer van over :P

Volgens mij heeft België het zeer behoorlijk gedaan. Mogelijk waren de verwachtingen iets te hoog gespannen, maar het toernooi heeft aangetoond dat sommige ploegen zich gemakkelijk laten onderschatten (Costa Rica, Algerije), anderen weer overschatten (Spanje, Italië).
  zondag 6 juli 2014 @ 20:14:36 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141978992
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef Erf14 het volgende:

[..]

Wat voor middelen moet je gebruikt hebben om te denken dat de Belgen de finale halen?
Geen idee. Vraag het de Belgjes, die waren er aardig van overtuigd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 juli 2014 @ 20:14:55 #133
88831 Shreyas
De beste
pi_141979006
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef Erf14 het volgende:

[..]

Moet je niet aan mij vragen, maar genoeg Belgen die dat riepen
pi_141979044
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die wedstrijd had in de 93e minuut al lang en breed beslist moeten zijn.

Tja, kan inderdaad nog steeds niet geloven dat die Amerikaan die bal miste. :{
pi_141979211
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Tja, kan inderdaad nog steeds niet geloven dat die Amerikaan die bal miste. :{
:')
  zondag 6 juli 2014 @ 20:20:54 #136
194054 kristyle
Bek Houwe
pi_141979245
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Moet je niet aan mij vragen, maar genoeg Belgen die dat riepen
Belgen met gekke hoedjes op het hoofd en drietanden in de hand. Mensen die 10 wedstrijden per jaar bekijken. Dat soort mensen dachten dat België een kans maakte. Iedereen die het ook maar een klein beetje volgt wist natuurlijk dat België de cup niet mee naar huis ging pakken.
pi_141979617
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:30 schreef OnePlusOne het volgende:

Jij bent toch ooit in een Belgische kelder genaaid geweest ? Wat een triestig mannetje ben jij toch.
Costa rica een groter voetballand dan belgie, beste troll ever.
  zondag 6 juli 2014 @ 20:28:42 #138
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141979618
Jammer...maar wat waren ze matig gister zeg...inspiratieloos spel ;(
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_141979669
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:58 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Klopt een verkapte vreemdelingenlegioen
En nog racisme erbij halen ook? Nederland haalde jarenlang succes met gratie van Suriname ...
  zondag 6 juli 2014 @ 20:29:54 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141979679
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:28 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Jij bent toch ooit in een Belgische kelder genaaid geweest ? Wat een triestig mannetje ben jij toch.
Costa rica een groter voetballand dan belgie, beste troll ever.
Nouja. Beiden eigenlijk nooit iets noemenswaardigs bereikt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141981564
Nou ja, Belgen zijn wel schattig met hun fraai accent maar een echte voetballand is het niet. En ik vrees dat er ook weinig intelligentie achter die vriendelijk glimlachende gezichtjes schuilt helaas. Voor al hun producten en kennis en welvaart zijn ze afhankelijk van de Nederlanders die de boel moeten opruimen.

Ook Brussel is een oorlogszone in sommige wijken en zelfs de politie komt daar niet graag.
pi_141981819
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Wat wil je zeggen? Lekker eensgezind volkje daar :')
Nee, dat een paar Nederlandse dialecten ook geen probleem vormt voor het merendeel van de Vlamingen ;)
Succes met jullie verlies tegen Argentinië :6

Altijd })
Argentinië *O* *O* *O* :9~ ~O> :P :7 B-) (8> *) :+ _O_ _O_ _O_
Nederland -O- :? ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Cindy De Vuyst
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 21:13:12 #143
35723 crew  GGMM
pi_141982185
Al die onzin en geflame over bier, pedofielen en kranten verwijderd.

Laten we het weer hebben over het voetbal in België.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141982230
Prachtig dit. De Belgen hebben een kansloos WK gespeeld, zijn zwaar gedold door de eerste de beste voetballand en schoppen uit frustratie tegen alles en iedereen aan. :')
pi_141982276
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:14 schreef OnePlusOne het volgende:
Prachtig dit. De Belgen hebben een kansloos WK gespeeld, zijn zwaar gedold door de eerste de beste voetballand en schoppen uit frustratie tegen alles en iedereen. :')
De land :')
  zondag 6 juli 2014 @ 21:15:22 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141982310
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:14 schreef OnePlusOne het volgende:
Prachtig dit. De Belgen hebben een kansloos WK gespeeld, zijn zwaar gedold door de eerste de beste voetballand en schoppen uit frustratie tegen alles en iedereen. :')
Dat vind ik dus ook al zo opmerkelijk. Maargoed, het zal wederom wel Belgische logica zijn. In plaats van terechte kritiek uiten op het eigen falen maar weer naar de grote broer staren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 juli 2014 @ 21:15:53 #147
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141982334
Nederlanders verwijten arrogant te zijn maar in de kleedkamer hadden de Belgen het al over de finale, uhm, ze wonnen al minstens 15 jaar niet meer van een land van naam als het er om ging.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:16:12 #148
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141982357
Kompany trouwens _O_
pi_141982358
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook al zo opmerkelijk. Maargoed, het zal wederom wel Belgische logica zijn. In plaats van terechte kritiek uiten op het eigen falen maar weer naar de grote broer staren.
Huilen in FB, maar wel gewoon doorgaan.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:16:56 #150
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141982394
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Parafernalia het volgende:
Kompany trouwens _O_
Ja :') prachtig door de benen gespeeld en stond te gapen toen Higuain scoorde :')
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 21:17:03 #151
35723 crew  GGMM
pi_141982404
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Met wat? Hij zegt niks verkeerd.

Misschien kan je je constante gejank eens achterwege laten en gewoon inhoudelijk ingaan op posts.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:17:20 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141982422
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is slechts een constatering. Ik haal er geen pedofielen of bier bij ofzo. Dat zou pas echt kansloos zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141982463
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:

[..]

Met wat? Hij zegt niks verkeerd.

Misschien kan je je constante gejank eens achterwege laten en gewoon inhoudelijk ingaan op posts.
Dan moet er toch eerst eens een voetbalinhoudelijk post geplaatst worden. Anders is er niet veel om op in te gaan.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:18:42 #154
297168 Kikopuz
I like goats
pi_141982490
Of er is iets mis met mijn browser, of er zit iemand de server te hacken, want er verschijnt en verdwijnt vanalles op mijn scherm..
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 21:18:43 #155
35723 crew  GGMM
pi_141982494
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan moet er toch eerst eens een voetbalinhoudelijk post geplaatst worden. Anders is er niet veel om op in te gaan.
Trap af.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141982505
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is slechts een constatering. Ik haal er geen pedofielen of bier bij ofzo. Dat zou pas echt kansloos zijn.
Een foutieve constatering dan.
pi_141982533
"Vincent Kompany: "Kunnen onszelf niets kwalijk nemen"

Wat?? :') Zelfkritiek is hen blijkbaar wereldvreemd. Alles gegeven wat ze kunnen? Dus met drie man waaronder de keeper toekijken hoe een bal zijn weg vindt naar achterin het net terwijl het gewoon gestopt had kunnen worden is alles wat ze kunnen doen? Terwijl de aanvaller van ruime afstand al kwam aanrennen op doel? Ze kunnen ze beter een judosport gaan beoefenen... kunnen ze tenminste net als Brazilië hakkend en stotend en vechtend hun kampioenschap behalen. _O-

http://m.hln.be/hln/m/nl/(...)ngNavigationItemId=1
pi_141982581
Zonder Van Persie en Robben schiet er trouwens ook niet veel over van Nederland!
Bovendien is Robben niet zo geliefd in België sinds hij toegaf dat zijn truck ligt in het opzettelijk vallen om zo strafschoppen te krijgen.

Toch in mijn omgeving is Robben niet zo geliefd
Cindy De Vuyst
  zondag 6 juli 2014 @ 21:21:03 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141982628
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een foutieve constatering dan.
Mwah. Ik heb welgeteld 1 wedstrijd van de Belgen gezien op sporza dit WK en toen werd dat beeld wederom maar eens bevestigd. Het is echt een obsessie aan het worden in dat land om beter te presteren dan Nederland. Helaas lukt ze dat nooit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141982658
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef Erf14 het volgende:

[ afbeelding ]

Wat?? :') Zelfkritiek is hen blijkbaar wereldvreemd. Alles gegeven wat ze kunnen? Dus met drie man waaronder de keeper toekijken hoe een bal zijn weg vindt naar achterin het net terwijl het gewoon gestopt had kunnen worden is alles wat ze kunnen doen? Terwijl de aanvaller van ruime afstand al kwam aanrennen op doel? Ze kunnen ze beter een judosport gaan beoefenen... kunnen ze tenminste net als Brazilië hakkend en stotend en vechtend hun kampioenschap behalen. _O-

Overschatte speler die Kompany. Beetje een wannabe BMI. Omdat die groot is en donker denken mensen gelijk dat die goed kan verdedigen. Werd gisteren een paar keer flink te kijk gezet en ook bij Man C loopt hij regelmatig lucht te dekken.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:22:00 #161
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141982689
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:16 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ja :') prachtig door de benen gespeeld en stond te gapen toen Higuain scoorde :')
Die bal van Higuain werd van richting veranderd, slimmerik :')
pi_141982733
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah. Ik heb welgeteld 1 wedstrijd van de Belgen gezien op sporza dit WK en toen werd dat beeld wederom maar eens bevestigd. Het is echt een obsessie aan het worden in dat land om beter te presteren dan Nederland. Helaas lukt ze dat nooit.
Mooie is ook dat alleen de Belgen praten over 2 zogenaamde niet gegeven strafschoppen. Andere buitenlandse media hoor je er niet over. Hoezo het kleinebroertjecomplex? _O- _O-
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 21:23:10 #163
35723 crew  GGMM
pi_141982762
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:20 schreef einzeinz het volgende:
Zonder Van Persie en Robben schiet er trouwens ook niet veel over van Nederland!
Bovendien is Robben niet zo geliefd in België sinds hij toegaf dat zijn truck ligt in het opzettelijk vallen om zo strafschoppen te krijgen.

Aha.

En wat heeft dat precies met België te maken?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141982778
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Trap af.
Nou, dat is dan een herhaling van wat ik al eerder zei. Puntsgewijs:

- voldoende kwalitatief goede spelers
- kwartfinale tegen Argentinië kun je verliezen, maar zo ongeïnspireerd als gisteren is schandalig
- echte backs zijn wel handig
- een strijdplan en een zogenaamd Plan B ook
- zelfkritiek lijkt niet aanwezig bij Wilmots, de bond en de spelers
- i.p.v. kritisch te analyseren lijkt men tevreden te zijn
- Wilmots lijkt me ongeschikt voor dit werk, zeker omdat naast de ervaring en kwaliteit ook het ego van veel spelers toe zal nemen.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:23:33 #165
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141982784
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef Erf14 het volgende:

[ afbeelding ]

dat is wat vreemd ja :') wat stonden ze gister met lood in de schoenen te spelen zeg
  zondag 6 juli 2014 @ 21:24:29 #166
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141982843
quote:

dat zei hij niet...dat ging over een schwalbe in eerste helft buiten de 16
pi_141982847
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:17 schreef Caland het volgende:

[..]

haal er een landkaart van belgie bij en ruk er daar maar op los
pi_141982873
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:23 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nou, dat is dan een herhaling van wat ik al eerder zei. Puntsgewijs:

- kwartfinale tegen Argentinië kun je verliezen, maar zo ongeïnspireerd als gisteren is schandalig
- Wilmots lijkt me ongeschikt voor dit werk.
Geen topsportmentaliteit, matige voetballers. Een gelukkige loting en een kwartfinale wat een wereldprestatie is. Tot over 44 jaar! ^O^
  zondag 6 juli 2014 @ 21:25:25 #169
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141982898
quote:

Dat is afgunst bij het gebrek aan een speler van dat kaliber in het Belgische elftal.
pi_141982946
Zo lukt een inhoudelijke discussie niet echt. Serieuze post en dan een niet onderbouwde one-liner terug....
pi_141982959
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:25 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Dat is afgunst bij het gebrek aan een speler van dat kaliber in het Belgische elftal.
ondanks zijn prestaties vind ik wel dat hij een irritant eikelhoofd heeft
pi_141983011
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Overschatte speler die Kompany. Beetje een wannabe BMI. Omdat die groot is en donker denken mensen gelijk dat die goed kan verdedigen. Werd gisteren een paar keer flink te kijk gezet en ook bij Man C loopt hij regelmatig lucht te dekken.
Inderdaad. Wie de beelden bekijkt van die enige Argentijnse goal, en je hoeft geen voetbalkenner te zijn, ziet hoe zelfs de keeper stil en stomverbaasd naar de bal staart als die aan zijn traject bezig is. Zelfs duiken doet ie niet. :X Wat is dat dan?

Dat noem je een team? De 5, 6, en 7 jarige meisjes van mijn vriendin verdedigen beter man.
pi_141983060
"Als wij Robben en Van Persie niet hadden" Jammer voor jullie, maar we hebben ze wel. _O- _O-
  zondag 6 juli 2014 @ 21:28:08 #174
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141983087
De zogenaamde topper Kompany niet al te lang geleden ook al opzichtig in de fout:

pi_141983108
En daar gaan we weer...
pi_141983114
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:27 schreef OnePlusOne het volgende:
"Als wij Robben en Van Persie niet hadden" Jammer voor jullie, maar we hebben ze wel. _O- _O-
Ja maar als België Marc Wilmots niet had!!!!!.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 6 juli 2014 @ 21:28:31 #177
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141983117
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:25 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Klets nou niet, hoge bomen vangen veel wind. Ronaldo, Messi e.v.a. kunnen erover meepraten :)
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 21:29:15 #178
35723 crew  GGMM
pi_141983159
quote:
Voldoende voor wat?

quote:
Spel oogt altijd ongeïnspireerd als de tegenstander je volledig overklast. Ze kúnnen gewoon niet beter.

quote:
- Wilmots lijkt me ongeschikt voor dit werk.
True, het leek totaal niet op voetbal wat België liet zien. Zat geen idee achter. Al vind ik veel van de spelers ook behoorlijk behoorlijk overschat. Zo'n Hazard heb ik het hele toernooi niet gezien.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:30:23 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141983227
quote:
10s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja maar als België Marc Wilmots niet had!!!!!.
Ook zo'n heerlijke dooddoener ja. MET VAN GAAL WAS BELGIE WERELDKAMPIOEN GEWORDEN _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_141983282
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef GGMM het volgende:

[..]

Voldoende voor wat?

[..]

Spel oogt altijd ongeïnspireerd als de tegenstander je volledig overklast. Ze kúnnen gewoon niet beter.

[..]

True, het leek totaal niet op voetbal wat België liet zien. Zat geen idee achter. Al vind ik veel van de spelers ook behoorlijk behoorlijk overschat. Zo'n Hazard heb ik het hele toernooi niet gezien.
Voldoende om dit Argentinië te pakken.

Dat is niet waar. Je ziet meestal wel of spelers alles geven of als een stel zandzakken wandelen.

Dat is dat gebrek aan een strijdplan. Hazard kan prima voetballen, heeft hij vaak laten zien, alleen dit WK niet.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:31:39 #181
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141983302
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:29 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Ahw schattig, de Belgen hebben een medestander gevonden _O-
Je hebt wel lol he! ^O^
pi_141983333
quote:

[..]

Voldoende voor wat?

[..]

[..]

Het mooie is inderdaad dat wanneer men overklast wordt er gelijk wordt gezegd dat ze met weinig inspiratie speelden. Komop zeg, het is een WK en deze jongens zijn toch zo goed en spelen bij de beste clubs in Europa. En dan kunnen ze zich zogenaamd niet opladen voor een kwartfinale? Bullshit, ze kunnen gewoon niet beter en Argentinië speelde op halve kracht. Zonder Aguero en grotendeels zonder Di Maria. Met deze 2 was de schade voor Belgie niet te overzien.

quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Je hebt wel lol he! ^O^
Geen beter vermaak...
pi_141983408
quote:

[..]

Voldoende voor wat?

[..]

[..]

Nou die zijn goed om de jeugdbonden bij middelbare scjolieren enkele basisregels te leren.
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 21:33:51 #184
35723 crew  GGMM
pi_141983429
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:32 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Het mooie is inderdaad dat wanneer men overklast wordt er gelijk wordt gezegd dat ze met weinig inspiratie speelden. Komop zeg, het is een WK en deze jongens zijn toch zo goed en spelen bij de beste clubs in Europa. En dan kunnen ze zich zogenaamd niet opladen voor een kwartfinale? Bullshit, ze kunnen gewoon niet beter en Argentinië speelde op halve kracht. Zonder Aguero en grotendeels zonder Di Maria. Met deze 2 was de schade voor Belgie niet te overzien.
Helemaal mee eens. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:34:28 #185
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141983459
quote:

[..]

[..]

Geen beter vermaak...
Hoe verklaar je dan dat ze bij de beste clubs van Europa spelen? Ik denk dat ze echt wel beter kunnen, mogelijk met een andere coach
  zondag 6 juli 2014 @ 21:35:01 #186
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_141983486
quote:
Een goed team is meer dan "the sum of the parts". Een redelijk team is gewoon die som. België was minder dan dat, die liepen elkaar soms in de weg. Dan maakt het niet uit of enkele onderdelen overschat zijn, ze worden toch niet gebruikt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 21:35:50 #187
35723 crew  GGMM
pi_141983531
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe verklaar je dan dat ze bij de beste clubs van Europa spelen? Ik denk dat ze echt wel beter kunnen, mogelijk met een andere coach
Wellicht, maar waar het in ieder geval sowieso niet aan ligt is "mentaliteit". Dat is toch wel zo'n onzin. :D
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141983535
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voldoende om dit Argentinië te pakken.

Dat is niet waar. Je ziet meestal wel of spelers alles geven of als een stel zandzakken wandelen.

Dat is dat gebrek aan een strijdplan. Hazard kan prima voetballen, heeft hij vaak laten zien, alleen dit WK niet.
Jullie hebben sowieso veel meer Nederlandse spelers nodig in het elftal om iets te kunnen presteren. En dan vooral van Feijenoord en PSV. En Chelsea ook misschien Maar of ze daar willen gaan spelen?
  zondag 6 juli 2014 @ 21:36:27 #189
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141983579
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:21 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Nochtans vreemd dat ie al tot beste speler van de Premier League werd verkozen. In dezelfde competitie waarin notabene Van Persie dan zo schittert ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 6 juli 2014 @ 21:36:57 #190
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141983614
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:34 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Bedoel je dat ze bij de Europese topclubs of bankzitter zijn, of onenigheid hebben met de coach of uitgeleend worden aan mindere clubs?
pi_141983621
quote:

[..]

[..]

Geen beter vermaak...
Ze kunnen best wel beter. Het is ook te makkelijk om te roepen "ze kunnen er niks van, klaar". Je ziet wel vaker dat teams op een WK falen of een op papier sterk team het niet best doet in interlands.

Aan de trainer om er een team van te maken en ze het gras op te laten vreten. Daar ontbrak het aan.

Zaak is nu te kijken wat er beter kan i.p.v. tevreden te zijn en op 2016 te mikken.
pi_141983708
Zou er over een paar jaar weer een verhaal uitkomen dat het weer niet liep tussen de Vlamingen en de Walen?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_141983783
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wellicht, maar waar het in ieder geval sowieso niet aan ligt is "mentaliteit". Dat is toch wel zo'n onzin. :D
En waarom is dat onzin?
  zondag 6 juli 2014 @ 21:40:24 #194
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141983826
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Nochtans vreemd dat ie al tot beste speler van de Premier League werd verkozen. In dezelfde competitie waarin notabene Van Persie dan zo schittert ...
Grote kans omdat zijn club toen kampioen werd maar zoals ik met het filmpje liet zien en het zwakke optreden tegen Argentinië is hij niet in de vorm van zijn leven.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:41:22 #195
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141983884
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:38 schreef Chase_Utley het volgende:
Zou er over een paar jaar weer een verhaal uitkomen dat het weer niet liep tussen de Vlamingen en de Walen?
Dat gaat niet meer op, dat excuus is inmiddels te slap.
  zondag 6 juli 2014 @ 21:41:39 #196
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_141983899
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:36 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Bedoel je dat ze bij de Europese topclubs of bankzitter zijn, of onenigheid hebben met de coach of uitgeleend worden aan mindere clubs?
Het staat er duidelijk..maar dat is toch ook zo? Volgens mij hebben ze er net zoveel als wij, zo niet meer?
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 21:41:55 #197
35723 crew  GGMM
pi_141983917
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

En waarom is dat onzin?
Dat kan je lezen in de reactie:
quote:
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_141983921
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

En waarom is dat onzin?
Juist omdat mentaliteit en inspiratie enorm toenemen bij het halen van een KF. Tenminste, als eenieder goed bij zn hoofd is. :{
pi_141984034
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat kan je lezen in de reactie:

[..]

Nederland 1990, Nederland 2002, Frankrijk 2002... was dat ook allemaal een gebrek aan kwaliteit? Daar stonden toch voldoende goede spelers. Toch lukte het niet.
  Forum Admin zondag 6 juli 2014 @ 21:44:08 #200
35723 crew  GGMM
pi_141984063
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 21:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nederland 1990, Nederland 2002, Frankrijk 2002... was dat ook allemaal een gebrek aan kwaliteit? Daar stonden toch voldoende goede spelers. Toch lukte het niet.
En dús is het mentaliteit? :? Wat wil je nou zeggen? :?
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')