Mijn verwachting en die van velen was dat ze de poulefase zouden doorkomen om vervolgens te worden vernederd door Duitsland of CR7 en co. Ze hebben het een ronde langer volgehouden en dus boven verwachting gepresteerd.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gepresteerd naar verwachting, puur kijkend naar het resultaat. Maar de manier waarop in de groepsfase werd gespeeld is iets om je dood voor te schamen.
Ze hebben het langer volgehouden omdat Portugal niet doorging en de VS wel. Die overigens in de 93e minuut de Belgen naar huis had kunnen (moeten) sturen.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:03 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Mijn verwachting en die van velen was dat ze de poulefase zouden doorkomen om vervolgens te worden vernederd door Duitsland of CR7 en co. Ze hebben het een ronde langer volgehouden en dus boven verwachting gepresteerd.
Die wedstrijd had in de 93e minuut al lang en breed beslist moeten zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben het langer volgehouden omdat Portugal niet doorging en de VS wel. Die overigens in de 93e minuut de Belgen naar huis had kunnen (moeten) sturen.
Maar de verwachting van velen was de België wel de finale zou halen, dus als je het zo bekijkt hebben ze het slecht gedaan.
Wat voor middelen moet je gebruikt hebben om te denken dat de Belgen de finale halen?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben het langer volgehouden omdat Portugal niet doorging en de VS wel. Die overigens in de 93e minuut de Belgen naar huis had kunnen (moeten) sturen.
Maar de verwachting van velen was de België wel de finale zou halen, dus als je het zo bekijkt hebben ze het slecht gedaan.
Een WK is gewoon slecht te voorspellen. Aanvankelijk riep ik ook dat België veruit de makkelijkste poule had. Maar zoals Algerije tegen Duitsland heeft laten zien, waren zij toch best gevaarlijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Op zich is het resultaat niet eens echt slecht, dat is ook hetgene waar de Belgen zich nu achter verschuilen. Maar feit is wel datBelgie in een van de slechtste poules zaten op dit WK, alle wedstrijden zeer pover hebben gespeeld en slechts met 1 doelpunt verschil hebben gewonnen. 9 uit 9 wordt er dan gezegd, maar het voelde meer alsof je door bent gekomen op doelsaldo...
Daarna de knock-out fase. Tegen de US gewoon goed gespeeld, maar uit de ongeveer 30 kansen weten de Belgen pas na verlenging te scoren, en zelfs dan weten de Belgen het nog spannend te maken. Met name scorend vermogen liet het afweten.
Dan Argentinië, het verhaal weten we. Vroege goal van Argentinie en Argentinie hoeft niet meer en de Belgen kunnen niet. Geen flair, geen strijdlust, zeer matigjes van de mat afgespeeld.
Nee, dus an sich met het resultaat kunnen de Belgen tevreden zijn.maar ik denk dat iedereen had verwacht dat de Belgen wel iets meer zouden laten zien dan wat ze hier hebben laten zien
Geen idee. Vraag het de Belgjes, die waren er aardig van overtuigd.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Wat voor middelen moet je gebruikt hebben om te denken dat de Belgen de finale halen?
Moet je niet aan mij vragen, maar genoeg Belgen die dat riepenquote:Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Wat voor middelen moet je gebruikt hebben om te denken dat de Belgen de finale halen?
Tja, kan inderdaad nog steeds niet geloven dat die Amerikaan die bal miste.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die wedstrijd had in de 93e minuut al lang en breed beslist moeten zijn.
quote:Op zondag 6 juli 2014 20:16 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Tja, kan inderdaad nog steeds niet geloven dat die Amerikaan die bal miste.
Belgen met gekke hoedjes op het hoofd en drietanden in de hand. Mensen die 10 wedstrijden per jaar bekijken. Dat soort mensen dachten dat België een kans maakte. Iedereen die het ook maar een klein beetje volgt wist natuurlijk dat België de cup niet mee naar huis ging pakken.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen, maar genoeg Belgen die dat riepen
Jij bent toch ooit in een Belgische kelder genaaid geweest ? Wat een triestig mannetje ben jij toch.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:30 schreef OnePlusOne het volgende:
Al met al moeten we gewoon blij zijn dat Belgie eruit is. Zelfs Costa Rica (een groter voetballand dan Belgie) had meer verdiend om in de kwartfinale te staan.
Het zou toch verschrikkelijk zijn om een nietszeggend land als Belgie bij de beste 4 van een WK te zien?
En nog racisme erbij halen ook? Nederland haalde jarenlang succes met gratie van Suriname ...quote:Op zondag 6 juli 2014 19:58 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Klopt een verkapte vreemdelingenlegioen
Nouja. Beiden eigenlijk nooit iets noemenswaardigs bereikt.quote:Op zondag 6 juli 2014 20:28 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Jij bent toch ooit in een Belgische kelder genaaid geweest ? Wat een triestig mannetje ben jij toch.
Costa rica een groter voetballand dan belgie, beste troll ever.
Nee, dat een paar Nederlandse dialecten ook geen probleem vormt voor het merendeel van de Vlamingenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen? Lekker eensgezind volkje daar
De landquote:Op zondag 6 juli 2014 21:14 schreef OnePlusOne het volgende:
Prachtig dit. De Belgen hebben een kansloos WK gespeeld, zijn zwaar gedold door de eerste de beste voetballand en schoppen uit frustratie tegen alles en iedereen.
Dat vind ik dus ook al zo opmerkelijk. Maargoed, het zal wederom wel Belgische logica zijn. In plaats van terechte kritiek uiten op het eigen falen maar weer naar de grote broer staren.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:14 schreef OnePlusOne het volgende:
Prachtig dit. De Belgen hebben een kansloos WK gespeeld, zijn zwaar gedold door de eerste de beste voetballand en schoppen uit frustratie tegen alles en iedereen.
Huilen in FB, maar wel gewoon doorgaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook al zo opmerkelijk. Maargoed, het zal wederom wel Belgische logica zijn. In plaats van terechte kritiek uiten op het eigen falen maar weer naar de grote broer staren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |