abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141976343
België, bij de eerste fatsoenlijke tegenstander er direct uit. Pure armoede, wat een droevig overschat elftal is dat toch.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:07:55 #102
374125 WebBeestje
WebBeestje
pi_141976593
quote:
Moet je nagaan hoe slecht de voorgaande generaties waren :')
pi_141976777
België heeft gewoon dik gezogen n het is een wonder dat ze de KF haalden. Het team bestaat uit naamloze venten die snel in de war raken bij bedrieglijke vijandelijke aanvalsacties. Getuige die ene goal tegen ze waarbij 2 verdedigers én de doelman helemaal stomverbaasd stonden toe te kijken wat de bal deed ipv hun lichaam voor het traject op te offeren. Die bal was makkelijk te stoppen maar ze deden alsof ze het helemaal niet verwachtten terwijl een vijandelijke aanvaller al ruime tijd het doelgebied was binnengedrongen.

Dan verdien je het om te verliezen.

Maar ik kreeg eerder het idee dat ze opzettelijk verloren àla zelfmoord omdat ze Argentinië een betere tegenstander achtten om hun aartsrivaal Nederland uit te schakelen. In dat geval moet je ze gelijk geven want het kwam nogal reëel over, dat fopspel.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:17:02 #104
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_141976884
quote:
14s.gif Op zondag 6 juli 2014 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Willen ze nu van hem af ja?
In jaren niet zo ver gekomen joh. Enige wat hij fout deed was Hazard veel te vaak laten staan.
Hij had beter een keer zonder hem gespeeld..
En Mertens' eruit halen voor die Mirales.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:18:49 #105
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_141976930
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:17 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

En Mertens' eruit halen voor die Mirales.
Mertens en Mirales samen lijkt me ook veel beter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_141977289
Al met al moeten we gewoon blij zijn dat Belgie eruit is. Zelfs Costa Rica (een groter voetballand dan Belgie) had meer verdiend om in de kwartfinale te staan.

Het zou toch verschrikkelijk zijn om een nietszeggend land als Belgie bij de beste 4 van een WK te zien?
pi_141977421
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:30 schreef OnePlusOne het volgende:
Al met al moeten we gewoon blij zijn dat Belgie eruit is. Zelfs Costa Rica (een groter voetballand dan Belgie) had meer verdiend om in de kwartfinale te staan.

Het zou toch verschrikkelijk zijn om een nietszeggend land als Belgie bij de beste 4 van een WK te zien?
Als ze Argentinië hadden verslagen hadden zij het iig voor ons gemakkelijker gemaakt door zichzelf als tegenstander voor te stellen.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:37:03 #108
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_141977511
http://www.gva.be/sport/w(...)nale-op-ek-2016.aspx
Zo voetballen en nog praatjes ook :')
pi_141977594
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:34 schreef Erf14 het volgende:

[..]

Als ze Argentinië hadden verslagen hadden zij het iig voor ons gemakkelijker gemaakt door zichzelf als tegenstander voor te stellen.
Dat weet ik niet. Nederland is natuurlijk wel een soort van grote broer van Belgie. De broer die in alles groter en beter is. De broer die hij zelf zou willen zijn. De lieveling van de ouders omdat die gewoon veel succesvoller is. Belgie is het kansloze nakomelingetje. Die gaan natuurlijk 4x zo hard rennen en dan kan het wel eens lelijk misgaan. Daarnaast wordt het wel eens tijd voor een echte tegenstander.
pi_141977749
Wat een poep komt er weer uit. Het houdt jullie wel bezig. :')
pi_141977819
quote:
19s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:22 schreef OeJ het volgende:

[..]

Tegen de VS waren ze wel meer een team, toen dacht ik: nou, dat kan best nog wat worden. Maar gisteren, de spirit was er niet, de échte wil om te winnen, vechtlust.
_O-
pi_141977855
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:39 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Nederland is natuurlijk wel een soort van grote broer van Belgie. De broer die in alles groter en beter is. De broer die hij zelf zou willen zijn. De lieveling van de ouders omdat die gewoon veel succesvoller is. Belgie is het kansloze nakomelingetje. Die gaan natuurlijk 4x zo hard rennen en dan kan het wel eens lelijk misgaan. Daarnaast wordt het wel eens tijd voor een echte tegenstander.
Brazilië is geen echte tegenstander, het is een karateclub. Zonder al dat geweld hadden ze niet geweten een playoff plek te bemachtigen.
pi_141977890
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:45 schreef Erf14 het volgende:

[..]

Brazilië is geen echte tegenstander, het is een karateclub. Zonder al dat geweld hadden ze niet geweten een playoff plek te bemachtigen.
Prima, ik had het dan ook over Belgie
pi_141977993
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Over iets anders heb je het dan ook nooit.
pi_141978000
Uiteindelijk ook maar een matig toernooi voor jullie. 1 leuke wedstrijd gespeeld. Die poule was echt een verschrikking.
pi_141978112
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

En jij had het over dat ze dat niet zijn. Dus ik had het over een van de resterende teams die dat wel zijn.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:51:51 #117
62913 Blik
The one and Only!
pi_141978113
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 18:53 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Wat had jou, gezien de selectie, een "rechtvaardig" eindresultaat voor België geleken dan?
Op zich is het resultaat niet eens echt slecht, dat is ook hetgene waar de Belgen zich nu achter verschuilen. Maar feit is wel datBelgie in een van de slechtste poules zaten op dit WK, alle wedstrijden zeer pover hebben gespeeld en slechts met 1 doelpunt verschil hebben gewonnen. 9 uit 9 wordt er dan gezegd, maar het voelde meer alsof je door bent gekomen op doelsaldo...

Daarna de knock-out fase. Tegen de US gewoon goed gespeeld, maar uit de ongeveer 30 kansen weten de Belgen pas na verlenging te scoren, en zelfs dan weten de Belgen het nog spannend te maken. Met name scorend vermogen liet het afweten.

Dan Argentinië, het verhaal weten we. Vroege goal van Argentinie en Argentinie hoeft niet meer en de Belgen kunnen niet. Geen flair, geen strijdlust, zeer matigjes van de mat afgespeeld.

Nee, dus an sich met het resultaat kunnen de Belgen tevreden zijn.maar ik denk dat iedereen had verwacht dat de Belgen wel iets meer zouden laten zien dan wat ze hier hebben laten zien
pi_141978194
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Uiteindelijk ook maar een matig toernooi voor jullie. 1 leuke wedstrijd gespeeld. Die poule was echt een verschrikking.
Als een team zoals de VS voorbij de poule kan komen laat dat je al zien dat de Poule op zich niks voorstelt. Sowieso komen er de helft (50%) binnendoor.
  zondag 6 juli 2014 @ 19:54:01 #119
62913 Blik
The one and Only!
pi_141978202
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:37 schreef skippy22 het volgende:
http://www.gva.be/sport/w(...)nale-op-ek-2016.aspx
Zo voetballen en nog praatjes ook :')
Helemaal niet onrealistisch met het huidige team, maar of Wilmots daarvoor de goede keuze is voor de rode duivels betwijfel ik
pi_141978218
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:51 schreef Blik het volgende:

[..]

Op zich is het resultaat niet eens echt slecht, dat is ook hetgene waar de Belgen zich nu achter verschuilen. Maar feit is wel datBelgie in een van de slechtste poules zaten op dit WK, alle wedstrijden zeer pover hebben gespeeld en slechts met 1 doelpunt verschil hebben gewonnen. 9 uit 9 wordt er dan gezegd, maar het voelde meer alsof je door bent gekomen op doelsaldo...

Daarna de knock-out fase. Tegen de US gewoon goed gespeeld, maar uit de ongeveer 30 kansen weten de Belgen pas na verlenging te scoren, en zelfs dan weten de Belgen het nog spannend te maken. Met name scorend vermogen liet het afweten.

Dan Argentinië, het verhaal weten we. Vroege goal van Argentinie en Argentinie hoeft niet meer en de Belgen kunnen niet. Geen flair, geen strijdlust, zeer matigjes van de mat afgespeeld.

Nee, dus an sich met het resultaat kunnen de Belgen tevreden zijn.maar ik denk dat iedereen had verwacht dat de Belgen wel iets meer zouden laten zien dan wat ze hier hebben laten zien
Ze hebben boven hun kunnen gepresteerd. Ze mogen trots zijn. :Y
pi_141978324
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:51 schreef Blik het volgende:

[..]

Al due Fransen en Afrikanen eruit schoppen dan kan België nog iets voorstellen. Die snappen niks va voetbal man.
pi_141978391
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:57 schreef Erf14 het volgende:

[..]

Al due Fransen en Afrikanen eruit schoppen dan kan België nog iets voorstellen. Die snappen niks va voetbal man.
Klopt een verkapte vreemdelingenlegioen
pi_141978482
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef Blik het volgende:

[..]

Helemaal niet onrealistisch met het huidige team, maar of Wilmots daarvoor de goede keuze is voor de rode duivels betwijfel ik
Niet dus. Zeker als je het gemak ziet waarmee kritiek op het huidige WK wordt vermeden.
  zondag 6 juli 2014 @ 20:01:28 #124
88831 Shreyas
De beste
pi_141978516
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Nee, ze hebben gepresteerd naar verwachting, puur kijkend naar het resultaat. Maar de manier waarop in de groepsfase werd gespeeld is iets om je dood voor te schamen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_141978519
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:54 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Een keer inhoudelijk reageren zit er niet in of wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')