Dat zeg ik, volgend WK zonder Latijns-Amerikanen.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
En maar tijd rekken. Jaaaa daar zijn ze echt "pro" in.
Waarom heb jij de UI van Anne. Nu haal ik jullie door elkaarquote:Op zondag 6 juli 2014 00:26 schreef Sounddragon het volgende:
Huntelaar timmert gewoon alvast effe het oog van de keeper dicht
Even zorgen dat er sterretjes gezien wordenquote:Op zondag 6 juli 2014 00:26 schreef Sounddragon het volgende:
Huntelaar timmert gewoon alvast effe het oog van de keeper dicht
Een potje voetbal kijken en natuurlijk hopen dat Nederland wint !quote:
bartho had al drie gemaaktquote:Op zondag 6 juli 2014 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs Cambuur heeft een betere afwerking joh.
Zeg dat. Best lullig.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook lekker voor het zelfvertrouwen van Cillessen trouwens.
We ruilen wel eens, maar dit is de mijne hoorquote:Op zondag 6 juli 2014 00:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom heb jij de UI van Anne. Nu haal ik jullie door elkaar
Ik ken hem als die van Annequote:Op zondag 6 juli 2014 00:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We ruilen wel eens, maar dit is de mijne hoor
Och, hij kent zijn zwakheden. Zei zelf ook geen penaltykiller te zijn. Misschien vindt ie het oke.quote:
CR7?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
POTVER MAN zowaar een corner voor CR
Die zijn al voorbijquote:Op zondag 6 juli 2014 00:28 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
We komen nooit de groepsfase door.
Gebeurde bij PSV ook met Sibon.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:28 schreef Zorro het volgende:
Krul dadelijk aan de kant wachten op invalbeurt, komt er geen onderbreking meer
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:29 schreef Mutant01 het volgende:
Wie had het ooit gedacht. Uitgeschakeld worden door Costa Rica.
Daar zou ik mee kunnen leven als het het betere team wasquote:Op zondag 6 juli 2014 00:29 schreef Mutant01 het volgende:
Wie had het ooit gedacht. Uitgeschakeld worden door Costa Rica.
dan wordt reizen naar Brazilië een stuk goedkoper jaquote:Op zondag 6 juli 2014 00:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerst nog pingels, dan de tickets boeken
Even je team rechthouden terwijl je trainer eraan denkt je te vervangen omdat ie voor de strafschoppen geen vertrouwen in je heeft ...quote:
0quote:Op zondag 6 juli 2014 00:30 schreef Tem het volgende:
Zijn er cijfers van het aantal hartaanvallen gedurende de wedstrijd.
Dat hij dat straks in zijn hotel doetquote:
Eb en vloed ja?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:31 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
WE ZULLEN NOOIT SCOREN. ER IS EEN VLOED
Wie weet is dit van tevoren wel met Cilissen besproken?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Even je team rechthouden terwijl je trainer eraan denkt je te vervangen omdat ie voor de strafschoppen geen vertrouwen in je heeft ...
quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:32 schreef Mutant01 het volgende:
Doel van Costa Rica was al vanaf het begin om de wedstrijd te laten beslissen via penalties.
Je kan honderd zo'n dingen bespreken , als hij hem straks wisselt verwenst Cilissen gewoon Van Haal de duvel toe hoor ...quote:Op zondag 6 juli 2014 00:32 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Wie weet is dit van tevoren wel met Cilissen besproken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |