Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Hij kan er niks aan doen, hij heeft het niet in de hand. Estagfirullah.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik snap niet waarom je opent als ik lapo heb?
wees dan sneller :pquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ze kunnen beter een stukje van iedere taart doneren. Hongersnood is zo opgelost.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
check aantal kcal..
als bezoeker kokenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij broer op bezoek gaan voor iftar en vervolgens in de keuken aan de slag gaan...![]()
Ik heb gekookt voor vijf personen.Leuk hoor om in andermans huis "ellerine sağlık" te horen.
Hij heeft een topic gejat. Dat is haram Bami...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb heeeel lang in een super gewerkt. Heb heel veel eten moeten weggooien. Dan heb je een doos van 25 eieren en 1 kapotte en dan gooi je nog 24 weg. Zelfde geldt voor maaltijdsalades en dergelijke.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een stukje van iedere taart doneren. Hongersnood is zo opgelost.
Ik ben helemaal niet gegaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Bij broer op bezoek gaan voor iftar en vervolgens in de keuken aan de slag gaan...![]()
Ik heb gekookt voor vijf personen.Leuk hoor om in andermans huis "ellerine sağlık" te horen.
Nee ik doe graag zinloze opmerkingen plaatsen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Bami-Powner het volgende:
is het een soort van etiquette dat de lapo een nieuw deel opent?
Jaa ik weet hoeveel er wordt weggegooid.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb heeeel lang in een super gewerkt. Heb heel veel eten moeten weggooien. Dan heb je een doos van 25 eieren en 1 kapotte en dan gooi je nog 24 weg. Zelfde geldt voor maaltijdsalades en dergelijke.
okquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik doe graag zinloze opmerkingen plaatsen.
Is dit een retorische vraag?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Bami-Powner het volgende:
is het een soort van etiquette dat de lapo een nieuw deel opent?
Hahahahha.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gegaan.
Vader stuurde me nog berichtjes op whatsapp. Ik zeg wel dat ik in slaap was gevallen ofzo.
Wat heb je gemaakt?
Jij lijkt mij ook een autist.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet gegaan.
Vader stuurde me nog berichtjes op whatsapp. Ik zeg wel dat ik in slaap was gevallen ofzo.
Wat heb je gemaakt?
Yummm.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahahahha.
Tarhana çorba en kip tikka masala met basmati rijst.Het is weer eens wat anders dan typisch Turks eten.
Omdat wij het niet kennen in TR. Mijn ouders vinden het stinken bv., ik ben de enige die het eet bij ons thuis.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij gebruiken standaard basmati rijstJullie benoemen het altijd. Waarom is dat?
Oh apart.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat wij het niet kennen in TR. Mijn ouders vinden het stinken bv., ik ben de enige die het eet bij ons thuis.
Ja, introvert. Maar kan ook extrovert zijn. Ben gewoon niet zo stabiel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook introvert? Ik zoek gelijken..
Hey ik vind dit herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, introvert. Maar kan ook extrovert zijn. Ben gewoon niet zo stabiel.
Wij ook. Moeten ook altijd per se kwaliteitsrijst hebben. Aziaten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij gebruiken standaard basmati rijstJullie benoemen het altijd. Waarom is dat?
Ik las daar laatst iets leuks over. Zal ik het delen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, introvert. Maar kan ook extrovert zijn. Ben gewoon niet zo stabiel.
ik houd mijn hart vastquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik las daar laatst iets leuks over. Zal ik het delen?
Altijd. Naja niks mis met basmati iig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wij ook. Moeten ook altijd per se kwaliteitsrijst hebben. Aziaten.
JA!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik las daar laatst iets leuks over. Zal ik het delen?
Traumatische ervaring dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
De moeder van mn ex maakte dat altijd. Gezien ik haar bloed kon drinken, haat ik basmati ook.
Moet door die geur altijd aan haar denken.
Oh dit. Ik plaatste laatst nog zoiets op facebook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.huffpost.com/us/entry/3721431/
Ben ook introvert, maar praat veel op mn werk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dit. Ik plaatste laatst nog zoiets op facebook.
http://www.buzzfeed.com/e(...)erts-will-understand
Maar het rare is dat ik mij nooit op mijn gemak voel bij ekte introverts. Ik krijg de kriebels als ik de hele dag met iemand moet werken die niet praat bv. Als ik zou moeten kiezen dan zou ik het liefst alleen werken, maar als ik dan toch naast iemand sta/werk, dan ga ik automatisch praten.
Ik werk het liefst alleen. Oh jonge dat gevoel wanneer ik op de planning kijk en zie dat niemand staat ingedeeld naast mij op werk. Pure euforie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben ook introvert, maar praat veel op mn werk.
Heerlijk he.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik werk het liefst alleen. Oh jonge dat gevoel wanneer ik op de planning kijk en zie dat niemand staat ingedeeld naast mij op werk. Pure euforie.
Ik heb dat dus vooral op werk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook dag mensen je energie opslurpen?
Heb een vriendin. Mag haar echt. Maar na 2u met haar praten ben ik kapot.
Nee. Ik laat zulke mensen niet toe. Ben best selectief in mijn gezelschap.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook dag mensen je energie opslurpen?
Heb een vriendin. Mag haar echt. Maar na 2u met haar praten ben ik kapot.
Oh mensen die meekijken vind ik niet erg. Het is meer dat ik de moeite moet doen om een conversatie op gang te houden. Dat sloopt mij soms echt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heerlijk he.
Stage was killing voor mijelke keer iemand die in mn nek meekeek. Brrr.
Ik ook. Moet moeite doen mezelf uit huis te schoppen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik laat zulke mensen niet toe. Ben best selectief in mijn gezelschap.
Nja als ik dit zo lees allemaal, voel ik mij wel socialer. Kan makkelijk met mensen praten en gesprekken vol lullen. Maar wanneer het diepzinniger wordt, dan ga ik weg. Geen zin meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook. Moet moeite doen mezelf uit huis te schoppen.
Hoe bedoel je diepzinnig?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja als ik dit zo lees allemaal, voel ik mij wel socialer. Kan makkelijk met mensen praten en gesprekken vol lullen. Maar wanneer het diepzinniger wordt, dan ga ik weg. Geen zin meer.
herkenbaarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja als ik dit zo lees allemaal, voel ik mij wel socialer. Kan makkelijk met mensen praten en gesprekken vol lullen. Maar wanneer het diepzinniger wordt, dan ga ik weg. Geen zin meer.
Over gevoelens en hartzaken enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je diepzinnig?
Ik kan ook fijn meepraten, maar ben wat laidback zeg maar.
Ik vind mezelf een mengelmoes van rustig/luid/labiel/normaal/psycho
maar uiteindelijk doe ik het wel, in de late uurtjesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Over gevoelens en hartzaken enzo.
Oh nee, dat kan ik prima hebben. Hoor vaak dat ik een goede luisteraar ben. Sws liever dat dan bullshit gesprekken over niets:@quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Over gevoelens en hartzaken enzo.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ik merk vaak ook dat ik gesprekken uit de weg ga omdat het maar al te snel persoonlijk wordt en ik daar absoluut niet van houd.
Seriously soms kan een antwoord op 'hoe was je weekend' al escaleren tot 'je komt nooit aan een man'.
Mensen.
Ik kom tegenwoordig binnen en het enige wat ik FUCKING IEDERE KEEER HOOR IS MASALLAH.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ik merk vaak ook dat ik gesprekken uit de weg ga omdat het maar al te snel persoonlijk wordt en ik daar absoluut niet van houd.
Seriously soms kan een antwoord op 'hoe was je weekend' al escaleren tot 'je komt nooit aan een man'.
Mensen.
Nee echt heel vaak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal niet ik zeg het eens in de zoveel tijd
Geen idee, ik zeik ook altijd veel
I know you doquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar uiteindelijk doe ik het wel, in de late uurtjesachtrr mn schermpje
Je kan goed luisterenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh nee, dat kan ik prima hebben. Hoor vaak dat ik een goede luisteraar ben. Sws liever dat dan bullshit gesprekken over niets:@
Haha ik weet waar je het over hebt. Tot mijn 20ste ofzo was ik dikker en waar ik ook heen ging, ging het over mijn gewicht. Ik ben mij toen ook een beetje gaan isoleren van de mensen in mijn omgeving.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig binnen en het enige wat ik FUCKING IEDERE KEEER HOOR IS MASALLAH.
Als in Masallah wat ben je dik geworden. Fucking hinderlijk. Get the fuck out, alsof ik een zeug ben ofzo.![]()
Daarna standaard: wanneer ga je aan de man, straks kun je geen kids meer krijgen. Like srsly. Siktirin gidin be.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha ik weet waar je het over hebt. Tot mijn 20ste ofzo was ik dikker en waar ik ook heen ging, ging het over mijn gewicht. Ik ben mij toen ook een beetje gaan isoleren van de mensen in mijn omgeving.
Verder weet ik onderhand hoe ik kan vluchten uit gesprekken over trouwen/kinderen. Maar soms kunnen mensen zo lomp zijn dat zelfs een ervaren vluchter als ik nergens heen kan. Dat weekend verhaal bv
Hoe was je weekend?
- Oh leuk
Nog iets gedaan
- Nee gewoon rustig, uitgerust enzo
Ga je nooit uit?
- Jawel maar niet elk weekend
Pas maar op hoor zo kom je nooit aan de man
- Daar maak ik mij geen zorgen over
Toen liep ik weg en begint hij te roepen, hoe ga je het doen dan? VİA İNTERNET??(((
laat liggen!!!!?!??!?!?!?!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
Oh en de kansen die NL laat liggen. Tjonge jonge.
onder hevige stress en druk?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Qua scoren bedoel ik. Een bal mikken kan iedereen.
Lotgenoot. Laten we onszelf volproppen met brownies en chips, stimo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Wil je de mijne horen?
Collega:
Ooooh mijn kleinkinderen akjbakdjh;dofkjgh;dojfodjjhgodijaohij heel rukverhaal.
Ik luister geinteresseerd en zeg, joh Henk, wat leuk zeg. Ik hou ook wel van kinderen, hoor. Vind ze super leuk.
Oh nou, dan mag jij wel opschieten he met kinderen baren.
Ik: eh. ok.
Hij: Ja, het wordt steeds moeilijk,hoor.
Ik: Oh, nou als jij nog wat sperma van een leuke man kan regelen, doe je ding![]()
Hij: Nou zeg.
En dit elke week.
Net als familie een tijd niet zien, binnenkomen en allemaal hun blikken richting borsten en heupen en dan Maasaaallllaahhhhhhhhh. Ik zeg dan maar vaak zal ik beginnen met roken weer? En dan houdt het wel weer op.
IK vind het irritant en merk dat ik echt bot reageer tegenwoordig. (
Heb chips gehaald kiz...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lotgenoot. Laten we onszelf volproppen met brownies en chips, stimo.
ik eet nu bolognesequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb chips gehaald kiz...Daha acmadim ama.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |