Nee. Ik laat zulke mensen niet toe. Ben best selectief in mijn gezelschap.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook dag mensen je energie opslurpen?
Heb een vriendin. Mag haar echt. Maar na 2u met haar praten ben ik kapot.
Oh mensen die meekijken vind ik niet erg. Het is meer dat ik de moeite moet doen om een conversatie op gang te houden. Dat sloopt mij soms echt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heerlijk he.
Stage was killing voor mijelke keer iemand die in mn nek meekeek. Brrr.
Ik ook. Moet moeite doen mezelf uit huis te schoppen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee. Ik laat zulke mensen niet toe. Ben best selectief in mijn gezelschap.
Nja als ik dit zo lees allemaal, voel ik mij wel socialer. Kan makkelijk met mensen praten en gesprekken vol lullen. Maar wanneer het diepzinniger wordt, dan ga ik weg. Geen zin meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ook. Moet moeite doen mezelf uit huis te schoppen.
Hoe bedoel je diepzinnig?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja als ik dit zo lees allemaal, voel ik mij wel socialer. Kan makkelijk met mensen praten en gesprekken vol lullen. Maar wanneer het diepzinniger wordt, dan ga ik weg. Geen zin meer.
herkenbaarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja als ik dit zo lees allemaal, voel ik mij wel socialer. Kan makkelijk met mensen praten en gesprekken vol lullen. Maar wanneer het diepzinniger wordt, dan ga ik weg. Geen zin meer.
Over gevoelens en hartzaken enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je diepzinnig?
Ik kan ook fijn meepraten, maar ben wat laidback zeg maar.
Ik vind mezelf een mengelmoes van rustig/luid/labiel/normaal/psycho
maar uiteindelijk doe ik het wel, in de late uurtjesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Over gevoelens en hartzaken enzo.
Oh nee, dat kan ik prima hebben. Hoor vaak dat ik een goede luisteraar ben. Sws liever dat dan bullshit gesprekken over niets:@quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Over gevoelens en hartzaken enzo.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ik merk vaak ook dat ik gesprekken uit de weg ga omdat het maar al te snel persoonlijk wordt en ik daar absoluut niet van houd.
Seriously soms kan een antwoord op 'hoe was je weekend' al escaleren tot 'je komt nooit aan een man'.
Mensen.
Ik kom tegenwoordig binnen en het enige wat ik FUCKING IEDERE KEEER HOOR IS MASALLAH.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:30 schreef Bortecinem het volgende:
Ik merk vaak ook dat ik gesprekken uit de weg ga omdat het maar al te snel persoonlijk wordt en ik daar absoluut niet van houd.
Seriously soms kan een antwoord op 'hoe was je weekend' al escaleren tot 'je komt nooit aan een man'.
Mensen.
Nee echt heel vaak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
helemaal niet ik zeg het eens in de zoveel tijd
Geen idee, ik zeik ook altijd veel
I know you doquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar uiteindelijk doe ik het wel, in de late uurtjesachtrr mn schermpje
Je kan goed luisterenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh nee, dat kan ik prima hebben. Hoor vaak dat ik een goede luisteraar ben. Sws liever dat dan bullshit gesprekken over niets:@
Haha ik weet waar je het over hebt. Tot mijn 20ste ofzo was ik dikker en waar ik ook heen ging, ging het over mijn gewicht. Ik ben mij toen ook een beetje gaan isoleren van de mensen in mijn omgeving.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kom tegenwoordig binnen en het enige wat ik FUCKING IEDERE KEEER HOOR IS MASALLAH.
Als in Masallah wat ben je dik geworden. Fucking hinderlijk. Get the fuck out, alsof ik een zeug ben ofzo.![]()
Daarna standaard: wanneer ga je aan de man, straks kun je geen kids meer krijgen. Like srsly. Siktirin gidin be.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |